fbpx Formula 1: Με πιο σκληρή γόμα τα μονοθέσια στο Grand Prix της Βραζιλίας [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΣΤΗΝ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ INTERLAGOS

Formula 1: Με πιο σκληρή γόμα τα μονοθέσια στο Grand Prix της Βραζιλίας [εικόνες]

Formula 1: Με πιο σκληρή γόμα τα μονοθέσια στο Grand Prix της Βραζιλίας
12|11|2019 | 18:26
Formula 1: Με πιο σκληρή γόμα τα μονοθέσια στο Grand Prix της Βραζιλίας

Η Formula 1 παραμένει στην Αμερικάνικη Ήπειρο για τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Βραζιλιάνικο Grand Prix. Στην εμβληματική πίστα του Interlagos έχουν γραφτεί πολλά κεφάλαια ιστορίας, της Formula 1.

Φέτος η Pirelli φέρνει εκεί τη γόμα C1 ως λευκή σκληρή, τη γόμα C2 ως κίτρινη μέση και τη γόμα C3 ως κόκκινη μαλακή. Αυτός είναι ο πιο σκληρός συνδυασμός που μπορεί να γίνει με φετινές γόμες και είναι ένα επίπεδο πιο σκληρός απ’ αυτόν που είχε επιλεγεί πέρυσι, για τη Βραζιλία. 

Formula 1: Με πιο σκληρή γόμα τα μονοθέσια στο Grand Prix της Βραζιλίας

Χαρακτηριστικά πίστας

•Το 2018 είχαν επιλεγεί μέση, μαλακή και πολύ μαλακή γόμα. Παρότι ο φετινός συνδυασμός γομών είναι πιο αργός στα χαρτιά, πιθανόν θα δούμε πιο γρήγορους χρόνους ανά γύρο, όπως έχει συμβεί σε πολλούς αγώνες ως τώρα. Αυτό οφείλεται στη συνεχή εξέλιξη των μονοθεσίων. 

•Φέτος έγινε πιο σκληρή επιλογή ελαστικών για να περιοριστεί η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης. Αυτό θα βοηθήσει τους οδηγούς να πιέζουν περισσότερο σε κάθε φάση του αγώνα. 

Formula 1: Με πιο σκληρή γόμα τα μονοθέσια στο Grand Prix της Βραζιλίας

•Ο καιρός στο Interlagos είναι από τους πιο απρόβλεπτους κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Στο παρελθόν έχουμε καταγράψει πολύ υψηλές θερμοκρασίες έως 55 βαθμούς Κελσίου αλλά και καταρρακτώδη βροχή. 

•Το 2014 στρώθηκε νέος ασφαλτοτάπητας, ο οποίος έχει πλέον διαμορφωθεί οριστικά, μάλιστα πέρυσι καθαρίστηκε με νερό υπό πίεση. Ως αποτέλεσμα η τραχύτητά του είναι στο μέσο όρο και η επιφάνεια του δε θέτει ειδικές προκλήσεις. 

•Η πίστα περιέχει 15 στροφές, είναι ο δεύτερος πιο μικρός γύρος μέσα στη χρονιά. Δεν υπάρχουν παρατεταμένες καμπές έτσι τα πλευρικά φορτία παραμένουν χαμηλά. Το εμπρός δεξιά ελαστικό καταπονείται περισσότερο καθώς η φορά είναι αντίθετη αυτής, των δεικτών ρολογιού. 

•Πέρυσι η στρατηγική του νικητή ήταν μια αλλαγή. Ο Lewis Hamilton άλλαξε τη πολύ μαλακή γόμα σε μέση. Υπήρξαν όμως τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις από τις τρεις κορυφαίες ομάδες και πέντε διαφορετικές στρατηγικές ανάμεσα στους πρώτους έξι στον τερματισμό. 

Κατά τη διάρκεια του ίδιου Σαββατοκύριακου με το Βραζιλιάνικο Grand Prix, η Pirelli προετοιμάζεται για μια από τις πιο σημαντικές τις εμπλοκές στο Μακάο: Θα προμηθεύσει με ελαστικά όχι μόνο το παγκόσμιο κύπελλο FIA GT αλλά και τα νέα μονοθέσιο Formula 3, που θα αγωνιστούν για πρώτη φορά στο Μακάο για το παγκόσμιο κύπελλο. Ανάμεσα τους θα βρίσκονται και πολλοί οδηγοί που αγωνίζονταν στο πρωτάθλημα F3, το οποίο αποτελεί αγώνα υποστήριξης της Formula 1. Η Βραζιλία φιλοξένησε ένα ειδικό φεστιβάλ για τους φίλους της F1 στο Σάο Πάολο προς τιμήν του Ayrton Senna που έχασε τη ζωή του πριν από 25 χρόνια το Μάιο. Οι οπαδοί είχαν την ευκαιρία να δουν μερικά ιδιαίτερα μονοθέσια από την καριέρα του Senna όπως η Toleman του 1984 (φορούσε και τότε ελαστικά Pirelli) με την οποία ο Βραζιλιάνος ξεκίνησε στη F1.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ