Ford Ranger Raptor: Χωρίς αναμονή στην Ελλάδα - iefimerida.gr

Ford Ranger Raptor: Χωρίς αναμονή στην Ελλάδα

Το Ford Ranger Raptor
Το Ford Ranger Raptor
Κώστας Φούζας

Φαίνεται πως ανοιχτά ελαφρά φορτηγά έγιναν κάτι παραπάνω από «μόδα» στην Ελληνική αγορά. Αυτό ανακάλυψε η Ford βλέποντας την αυξανόμενη ζήτηση για το Ranger Raptor.

Η όλο και μεγαλύτερη ζήτηση για το Ranger Raptor ανάγκασε την Ford Motor Ελλάς να εξασφαλίσει για το 2020 διαθεσιμότητα μεγαλύτερου αριθμού αυτοκινήτων μειώνοντας στο μισό το χρόνο αναμονής. Τα συστατικά του Ranger Raptor αποτελούν το μισό κομμάτι της επιτυχίας του. Το άλλο μισό είναι η… εκτέλεση της συνταγής από την Ford Performance.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To Pick up διατίθεται με τον κινητήρα πετρελαίου 2.0L EcoΒlue της Ford που αποδίδει 213 ίππους και ροπή 500 Nm και συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων. Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε, το νέο Ranger Raptor «έσπασε ταμεία» συνεισφέροντας καθοριστικά στην κατάκτηση της κορυφής στην Ευρώπη στην κατηγορία των pick-up μοντέλων καταγράφοντας μερίδιο άνω του 30%. Στην Ελλάδα, ήδη στο διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου 2020 οι παραγγελίες του Ranger Raptor έχουν ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019 συνεισφέροντας στο 36% των πωλήσεων του μοντέλου Ranger.

Η αυξημένη ζήτηση του Ranger Raptor πίεσε την εταιρία για μεγαλύτερη παραγωγή, αυξάνοντας παράλληλα την αναμονή των πελατών για την απόκτηση ενός ανοιχτού φορτηγού με επιδόσεις και τις πολλές δυνατότητες κίνησης, εκτός δρόμου. Βάζοντας τέλος στην αναμονή, η Ford Motor Ελλάς κατάφερε να εξασφαλίσει για την ελληνική αγορά αυξημένο αριθμό διαθέσιμων οχημάτων, τα οποία αναμένεται να μειώσουν στο μισό το χρόνο παράδοσης μέχρι το τέλος της χρονιάς που διανύουμε. Το νέο Ford Ranger Raptor διατηρεί τις επιδόσεις του (213 ίπποι 500 Nm ροπής) και συνοδεύεται από το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων της Ford.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων το ενισχυμένο σασί, οι «αγωνιστικές» αναρτήσεις FOX με σπειροειδή ελατήρια εμπρός και πίσω και έκκεντρα τοποθετημένα αμορτισέρ, τα οποία διαθέτουν σύστημα Position Sensitive Damping, το εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης Terrain Management με 6 προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Grass/Gravel/Snow, Mad/Sand, Rock και Baja), καθώς και το πολυτελές εσωτερικό με δέρμα και σπορ καθίσματα Raptor.

Ο στάνταρ εξοπλισμός του Ford Ranger Raptor περιλαμβάνει: Ενισχυμένο πλαίσιο, Αγωνιστικές αναρτήσεις Ford Performance (FOX), 6 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Terrain Management), Κλείδωμα πίσω διαφορικού, Προβολείς Xenon και προβολείς ομίχλης LED εμπρός, Αισθητήρες στάθμευσης πίσω,Κάμερα οπισθοπορείας,Εργοστασιακό συναγερμό, 7 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής και γονάτων οδηγού), Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS) και σύστημα ευστάθειας (ESC), Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης (Collision Mitigation System), Έλεγχο ταχύτητας με ρυθμιζόμενο σύστημα περιορισμού της (ASLD), αυτόματο φρενάρισμα (AEB) και έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας (ISA), Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA), Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας, 4 Ηλεκτρικά παράθυρα, Εξωτερικούς καθρέφτες ηλεκτρικά θερμαινόμενους, ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους, Ζάντες ελαφρού κράματος 17″ Dyno Grey Ελαστικά All-Terrain LT285/70R17, SYNC 3, με σύστημα ακύρωσης θορύβου (Active Noise Cancelling), USB, οθόνη αφής 8″, 6 ηχεία, σύστημα πλοήγησης, Αυτόματο διζωνικό ηλεκτρονικό κλιματισμό (DEATC), Δερμάτινη επένδυση καθισμάτων και πολλά ακόμη στοιχεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ford Ford Ranger Raptor αυτοκίνητο Ford Ranger
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ