5 πράγματα που δεν γνωρίζατε για το Ford Puma | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr

5 πράγματα που δεν γνωρίζατε για το Ford Puma

Ford Puma
Το Ford Puma είναι διαθέσιμο με μοτέρ από 125 έως 200 ίππους.
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

To νέο Puma φέρνει τη Ford στο επίκεντρο της κατηγορίας των compact SUV. Ας δούμε ορισμένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του. 

Το Puma έρχεται να προστεθεί στη διευρυμένη γκάμα SUV και Crossover προτάσεων της Ford στην Ευρώπη, στα οποία περιλαμβάνονται τα Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, το νέο Kuga, το Edge, καθώς και το νέο Explorer Plug-In Hybrid. Όπως θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε και παρακάτω, η Ford προσφέρει το μοντέλο της με μια πλήρη γκάμα κινητήρων και με ένα πλήθος νέων τεχνολογιών και εφαρμογών. 

Mε υβριδική τεχνολογία και μοτέρ από 125 έως 200 άλογα 

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ford Puma

Στην πράξη, το σύστημα αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 50 Nm μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Στόχος είναι η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου έως και 9%, σύμφωνα με τις αναλύσεις της εταιρείας που βασίζονται στο πρωτόκολλο WLTP. Η “Υποκατάσταση ροπής” συμβάλλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 από 124 g/km και κατανάλωσης από 5,4 l/100 km για την έκδοση των 125 ίππων στον WLTP.  Το BISG επανεκκινεί τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου–όσο διαρκεί το ανοιγόκλειμα του ματιού. Αυτό επιτρέπει στην τεχνολογία Auto Start-Stop του νέου Puma EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 km/h ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο. Στην γκάμα του Puma συναντούμε, επίσης, τον 1,5 ντίζελ κινητήρα της Ford, με 120 ίππους, αλλά και τον 1,5 EcoBoost βενζινοκινητήρα με τα 200 άλογα στην κορυφαία έκδοση ST. 

Ford Puma
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To πρώτο 3κύλινδρο μοτέρ με σύστημα απανεργοποίησης κυλίνδρων 

Τα κινητήρια σύνολα 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, που θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Με πολλές εξοπλιστικές εκδόσεις και «έξυπνες» λειτουργίες

Το Ford Puma είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που προσφέρει πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία ανοίγματος και καθίσματα με λειτουργία οσφυϊκού μασάζ αναβαθμίζοντας το επίπεδο άνεσης και πρακτικότητας – και τα δύο προσφέρονται στάνταρ στην πολυτελή έκδοση Titanium X. Το Puma ST-Line υιοθετεί χαρακτηριστικά σπορ στοιχεία, όπως προαιρετικές ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών σε ματ μαύρο χρώμα, σπορ ανάρτηση και τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα. Η νέα έκδοση Puma ST-Line X Vignale περιλαμβάνει στοιχεία άνεσης και πολυτέλειας με στάνταρ δερμάτινα καθίσματα Windsor και premium σύστημα ήχου της B&O.

Ford Puma
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρακτικότητα από μεγαλύτερες κατηγορίες

Το Puma προσφέρει τον μεγαλύτερο στην κατηγορία του χώρο αποσκευών που φτάνει τα 456 λίτρα. Στον ευέλικτο αυτό φόρτωσης και με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων πλήρως αναδιπλωμένη, είναι εφικτή η αποθήκευση ενός κουτιού μήκους 112 cm, πλάτους 97 cm και ύψους 43 cm. Παράλλληλα, το Ford MegaBox προσφέρει ένα βαθύ και ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων. Με πλάτος 764 mm, μήκος 753 mm και βάθους 306 mm, το MegaBox μπορεί να φιλοξενεί μη σταθερά στοιχεία ύψους έως 115 cm – όπως φυτά, για παράδειγμα – σε κάθετη θέση. Εναλλακτικά, με το κάλυμμα κατεβασμένο, ο χώρος μπορεί να χρησιμοποιείται για την αποθήκευση λασπωμένων μποτών ή “βρώμικου” εξοπλισμού. Η συνθετική επένδυση, καθώς και η τάπα αποστράγγισης του Ford MegaBox στο κάτω τμήμα, καθιστούν εύκολο το καθάρισμά του με νερό.

Τεχνολογίες στην υπηρεσία του οδηγού

Το Puma χρησιμοποιεί 12 αισθητήρες υπερήχων, τρία ραντάρ και δύο κάμερες που είναι τοποθετημένα γύρω από το αυτοκίνητο για την υποστήριξη του “πακέτου” τεχνολογιών Ford Co-Pilot360 που βελτιώνουν τα επίπεδα προστασίας των επιβατών, την οδική συμπεριφορά, αλλά και τη διαδικασία στάθμευσης. Όλα τα συστήματα αυτά έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να καθιστούν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη, λιγότερο απαιτητική και ακόμα πιο ασφαλή. Παράλληλα, τα Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring βοηθούν στη διατήρηση μιας απόστασης ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Όσον αφορά στα υπόλοιπα συστήματα, το νέο Puma περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • Το Enhanced Active Park Assist της Ford βοηθά τους οδηγούς να βρίσκουν κατάλληλους χώρους στάθμευσης και να παρκάρουν κάθετα ή παράλληλα σε σχέση με άλλα οχήματα. Επίσης, η τεχνολογία Auto μειώνει αυτόματα την ένταση φωτισμού της μεγάλης σκάλας του Puma ώστε να μην “τυφλώνονται” οι αντίθετα διερχόμενοι οδηγοί. 

•Evasive Steering Assist - το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί σε πόλη και αυτοκινητόδρομο χρησιμοποιώντας ραντάρ και μία κάμερα για την ανίχνευση αργά κινούμενων ή σταματημένων οχημάτων στην εμπρόσθια πορεία. Το Evasive Steering Assist υποστηρίζει ελιγμούς ώστε να μπορούν οι οδηγοί να αποφύγουν ένα όχημα σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης  

Ford Puma

•Wrong Way Alert – το σύστημα χρησιμοποιεί μία κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ και πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, ώστε να προειδοποιεί τους οδηγούς με οπτικά ή ηχητικά σήματα όταν παραβιαστούν οι δύο πινακίδες μονόδρομης εισόδου σε αυτοκινητόδρομο 

  • Το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect μετατρέπει το νέο Puma σε κινητό WiFi hotspot με δυνατότητα σύνδεσης έως και 10 συσκευών. Το σύστημα επιτρέπει τον έλεγχο λειτουργιών άνεσης μέσω του FordPass mobile app, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η Vehicle Locator, η Vehicle Status, η οποία ελέγχει τη στάθμη καυσίμου, την κατάσταση του συναγερμού, τη διάρκεια ζωής του λαδιού του κινητήρα και άλλα. Παράλληλα, παρέχει τη δυνατότητα απομακρυσμένου κλειδώματος/ξεκλειδώματος των θυρών (Door Lock Unlock) και εκκίνησης του κινητήρα (Remote Start) για μοντέλα εφοδιασμένα με επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ford Ford Puma
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ