Το Ford Focus με ήπια υβριδική τεχνολογία [εικόνες] - iefimerida.gr

Το Ford Focus με ήπια υβριδική τεχνολογία [εικόνες]

Το Ford Focus με ήπια υβριδική τεχνολογία
Το Ford Focus με ήπια υβριδική τεχνολογία
Κώστας Φούζας

Η Ford λανσάρει στο Focus τον εξηλεκτρισμένο κινητήρα EcoBoost Hybrid. Το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης των 48-volt του εν λόγω κινητήρα βελτιώνει την κατανάλωση με την αρωγή της τεχνολογίας απενεργοποίησης κυλίνδρου και ενισχύει τις επιδόσεις

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt επιτρέπει στο νέο Focus 1.0L EcoBoost Hybrid να αποδίδει ισχύ 155 ίππων εκπέμποντας μόλις 93 g/km CO2 σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, σε συνδυασμό με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου κατά 17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη απερχόμενη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost των 150 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. 

Ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid στην έκδοση των 155 ίππων διαθέτει όχι μόνο υπερδιπλάσια ειδική ισχύ (ιπποδύναμη ανά λίτρο χωρητικότητας) συγκριτικά με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 145 ίππων που ήταν διαθέσιμος στο Focus μόλις πριν από 10 χρόνια, αλλά και βελτιωμένη κατά 45% κατανάλωση καυσίμου (NEDC). Διαθέσιμος και σε έκδοση με απόδοση 125 PS, ο κινητήρας EcoBoost Hybrid αντικαθιστά το στάνταρ εναλλάκτη του 1.000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το Ford Focus με ήπια υβριδική τεχνολογία

Παράλληλα, η ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1.0L EcoBoost κινητήρα και να προσθέσουν ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, για αύξηση της ισχύος. Έτσι περιορίζεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που περιστρέφει τον κινητήρα ταχύτερα, διατηρώντας ψηλά την πίεση στο τούρμπο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το Ford Focus με ήπια υβριδική τεχνολογία
Το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης των 48-volt του εν λόγω κινητήρα βελτιώνει την κατανάλωση

Εκτός από το νέο, εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης, το αναβαθμισμένο Focus προσφέρει μία  πιο premium εμπειρία οδήγησης, χάρη στο νέο πίνακα οργάνων LCD των 12,3 ιντσών τεχνολογίας «true colour», αλλά και βελτιωμένη συνδεσιμότητα και εμπειρία ιδιοκτησίας, χάρη στο στάνταρ μόντεμ FordPass Connect – συμπεριλαμβανομένου του καινοτόμου Local Hazard Information που θα διατίθεται αργότερα μέσα στη χρονιά.

Το Ford Focus με ήπια υβριδική τεχνολογία
Εκτός από το νέο, εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης, το αναβαθμισμένο Focus προσφέρει μία  πιο premium εμπειρία οδήγησης

Η νέα έκδοση Focus Connected προσφέρει στο βασικό της εξοπλισμό στοιχεία όπως η βάση ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, καθώς και σύστημα πλοήγησης μέσου του SYNC 3, το οποίο διαθέτει δυνατότητα φωνητικών εντολών και μία οθόνη αφής 8 ιντσών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το Ford Focus με ήπια υβριδική τεχνολογία
Η νέα έκδοση Focus Connected προσφέρει στο βασικό της εξοπλισμό στοιχεία όπως η βάση ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ford Ford Focus ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ