fbpx Επετειακή έκδοση για τη MINI με αγωνιστικό DNA [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
56 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟ MONTE CARLO RALLY

Επετειακή έκδοση για τη MINI με αγωνιστικό DNA [εικόνες]

Επετειακή έκδοση για τη MINI με αγωνιστικό DNA [εικόνες]
28|09|2020 | 16:29
Επετειακή έκδοση για τη MINI με αγωνιστικό DNA [εικόνες]

56 χρόνια μετά, η MINI τιμά το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της με μια νέα επετειακή έκδοση για τα μοντέλα της.

Το 1964, το κλασικό Mini Cooper S πέτυχε την πρώτη από τις τρεις νίκες γενικής κατάταξης στο θρυλικό Monte Carlo Rally.

Στο τιμόνι: ο τότε 30χρονος Βορειοϊρλανδός οδηγός ράλι Patrick «Paddy» Hopkirk. Προς τιμήν του, η MINI παρουσιάζει τώρα μία ειδική έκδοση με αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης και εξοπλισμού, σηματοδοτώντας ένα από τα πιο εντυπωσιακά επιτεύγματα στην ιστορία στη διεθνή σκηνή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αναμφισβήτητη υπενθύμιση της επιτυχίας του Hopkirk με το κλασικό Mini είναι ο αριθμός εκκίνησης «37» του λιλιπούτειου θριαμβευτή που αναγράφεται περίτεχνα στις πόρτες του οδηγού και συνοδηγού της συγκεκριμένης έκδοσης.

Η έκδοση MINI Paddy Hopkirk θα διατίθεται σε επιλεγμένες αυτοκινητιστικές αγορές από τον Οκτώβριο του 2020 ως 3θυρο MINI Cooper S, το 5θυρο MINI Cooper S και το MINI John Cooper Works.

Όπως ο διάσημος αριθμός εκκίνησης και ο ισχυρός κινητήρας, το φινίρισμα του αμαξώματος σε Chili Red και η λευκή οροφή του edition model είναι εμπνευσμένα από το ιστορικό μοντέλο.

Η επιτυχία του Hopkirk με το Mini Cooper S γιορτάστηκε με ενθουσιασμό από τους παριστάμενους θεατές και τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Μ. Βρετανία.

Οδηγώντας το μικρό βρετανικό αυτοκίνητο με τον Άγγλο συνοδηγό του, Henry Liddon, ο Hopkirk διέψευσε τις προσδοκίες έχοντας απέναντί του πολύ ισχυρότερους αντιπάλους. Λόγω του τότε ισχύοντος συστήματος βαθμολόγησης (handicap formula) οι διαφορές βάρους και ισχύος αντισταθμίστηκαν στη γραμμή εκκίνησης μέχρις ενός σημείου.

Αλλά οι καθοριστικοί παράγοντες στην πρόκληση του αγώνα μέσα από επαρχιακούς δρόμους και ορεινά περάσματα, στο χιόνι, τις φουρκέτες και τις απότομες κατηφορικές διαδρομές ήταν η ευελιξία και η αξιοπιστία του Mini Cooper S και των οδηγικών ικανοτήτων του Hopkirk.

Η νίκη έκπληξη στο Monte Carlo έκανε τον Paddy Hopkirk τον πιο διάσημο οδηγό ράλι της Μ. Βρετανίας εν μια νυκτί. Την ίδια στιγμή, το κλασικό Mini προήχθη από outsider και αγαπημένο αυτοκίνητο του κοινού σε θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το κύρος του ενισχύθηκε τα χρόνια που ακολούθησαν, με το Mini Cooper S να γίνεται απόλυτος κυρίαρχος στο Monte Carlo Rally.

Οι Φιλανδοί ομόσταυλοι του Hopkirk, Timo Mäkinen και Rauno Aaltonen πρόσθεσαν δύο ακόμα νίκες γενικής κατάταξης στη συγκομιδή τίτλων το 1965 και το 1967. Ο αρ. εκκίνησης 37 εμφανίζεται επίσης στα πλαϊνά φινιστρίνια.

Άλλα εμφανή χαρακτηριστικά στο εξωτερικό είναι οι προβολείς LED και τα πίσω φώτα στο μοτίβο της Βρετανικής σημαίας (Union Jack), αυτοκόλλητα με την επιγραφή «Paddy Hopkirk Monte Carlo» και μία λευκή λωρίδα στο καπό στην πλευρά του οδηγού, που όπως η πίσω πόρτα του edition model φέρει την υπογραφή του νικητή του «Monte» 1964.

Επιπλέον, ο διάσημος συνδυασμός αριθμών και γραμμάτων 33 EJB στην πινακίδα κυκλοφορίας του θριαμβευτή του 1964 Monte Carlo εμφανίζεται στη λωρίδα του καπό μέσω γραφικών με 3D εφέ.

Για βελτιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης, της άνεσης και του εξατομικευμένου στυλ, διατίθενται σχεδόν όλα τα στοιχεία της λίστας προαιρετικών αξεσουάρ για τα 3θυρα και 5θυρα MINI.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ