fbpx Ακόμη μια διάκριση για τον 1,0 EcoBoost της Ford | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΩΣ 150 ΑΛΟΓΑ

Ακόμη μια διάκριση για τον 1,0 EcoBoost της Ford

Διάκριση για τον 1,0 EcoBoost της Ford
23|05|2019 | 14:11
Διάκριση για τον 1,0 EcoBoost της Ford

Ο 3κύλινδρος 1.0L EcoBoost κινητήρας της Ford απέσπασε το 11ο βραβείο στο θεσμό International Engine and Powertrain of the Year (IEPOTY), στην κατηγορία των κινητήρων έως 150 άλογα.

Ο ισχυρός, αποδοτικός και πολυτάλαντος 1.000άρης EcoBoost κινητήρας της Ford απέσπασε τον τίτλο του 2019 International Engine and Powertrain of the Year (IEPOTY) στην κατηγορία “Sub-150 PS”. Αυτή είναι η 11η διάκριση για το συγκεκριμένο σύνολο στο θεσμό IEPOTY από το 2012 μέχρι σήμερα. Αποδίδοντας έως και 140 ίππους, ο συμπαγής σε διαστάσεις και χαμηλών τριβών κινητήρας της Ford αποτέλεσε την πηγή ισχύος σε πάνω από 1 στα 4 μοντέλα της εταιρείας που πουλήθηκαν μέσα στο 2018. Σε απόλυτα μεγέθη, πρόκειται για περισσότερα από 410.000 οχήματα - από το σπορτίφ Fiesta μέχρι το Transit Connect van.

Η Ford πρόσφατα αναβάθμισε τον βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost των Ford Focus και Transit Connect με τεχνολογίες, όπως το πρώτο στη βιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για τρικύλινδρο κινητήρα, στοχεύοντας σε ακόμα μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.

Σημαντικές βελτιώσεις στην κυλινδροκεφαλή, την τροφοδοσία καυσίμου και τα συστήματα ελέγχου εκπομπών ρύπων συμπληρώνουν τόσο την τεχνολογία υπερσυμπίεσης EcoBoost, όσο και τις τεχνολογίες άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης και διπλού/ανεξάρτητου μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων (Twin-independent Variable Cam Timing). Η αναβαθμισμένη αυτή εκδοχή του κινητήρα πρόκειται να λανσαριστεί σε ακόμα περισσότερα μοντέλα της Ford μέσα στη χρονιά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ