Dacia: 6,5 εκατομμύρια οχήματα από τη γραμμή παραγωγής [εικόνα] - iefimerida.gr

Dacia: 6,5 εκατομμύρια οχήματα από τη γραμμή παραγωγής [εικόνα]

Dacia: 6,5 εκατομμύρια οχήματα από τη γραμμή παραγωγής
Dacia: 6,5 εκατομμύρια οχήματα από τη γραμμή παραγωγής
Κώστας Φούζας

Το Renault Group λάνσαρε ξανά την Dacia το 2005 στην Ευρώπη με κύριο στόχο την προσφορά Value for Money αυτοκινήτων. Μέχρι σήμερα το brand έχει ακολουθήσει ανοδική πορεία, εδραιώνοντας την παρουσία του στις δημοφιλείς κατηγορίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ιστορία της Dacia, που ιδρύθηκε το 1966 στη Ρουμανία, ήταν πάντα συνδεδεμένη με τη Renault. Το πρώτο της μοντέλο, που ήταν διαθέσιμο μόνο στην τοπική αγορά, ήταν το Renault 8, το οποίο κυκλοφορούσε ως Dacia 1100 και πολλά από τα μέρη του κατασκευάζονταν στη Γαλλία. Το 1999, το Groupe Renault εξαγόρασε τον υποσχόμενο κατασκευαστή αυτοκινήτων, έχοντας ένα ξεκάθαρο όραμα: να εξελίξει την τεχνογνωσία και τη γεωγραφική θέση της Dacia προκειμένου να καταστεί ικανή να διαθέσει την πιο προσιτή μπερλίνα τριών όγκων της αγοράς στην Ανατολική Ευρώπη, που ήταν τότε σε φάση αναδόμησης, μετά και την πτώση του τείχους του Βερολίνου. Πρώτα παρουσιάστηκε το Logan, το οποίο κράτησε όλες τις υποσχέσεις του, καθώς προσέφερε μια εξαιρετική σχέση μεγέθους και ευρυχωρίας, σε ασυναγώνιστη τιμή, διαθέτοντας όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό. Ετσι, έγινε το μοντέλο που έκανε την επανάσταση, εκδημοκρατίζοντας την αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου, αφού προσφερόταν σε τιμή αντίστοιχη ενός μεταχειρισμένου. Ηταν μια πολιτική τόσο επιτυχημένη που εξαπλώθηκε σε όλη την Ευρώπη από το 2005.

Dacia: 6,5 εκατομμύρια οχήματα από τη γραμμή παραγωγής

Το 2008 η Dacia επέκτεινε την γκάμα της με το Sandero και την SUV εκδοχή του, το Sandero Stepway. Η ουσιαστική αλλαγή πλεύσης έγινε το 2010, όταν η μάρκα παρουσίασε το Duster. Ήταν το μοντέλο που κατάφερε να κάνει την κατηγορία των SUV, που μέχρι τότε απαρτιζόταν κυρίως από πολυτελή και ακριβά μοντέλα, πιο προσιτή σε περισσότερους αγοραστές. Γι’ αυτό και έγινε αμέσως best seller. Τo Sandero (μαζί με το Sandero Stepway) ήταν το μοντέλο με τις υψηλότερες πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη το 2018, ενώ από την ώρα που κυκλοφόρησε η 1η γενιά του και μέχρι σήμερα έχει πουλήσει πάνω από 2,1 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Αντίστοιχα, το Duster από το 2010 έχει πουλήσει πάνω από 1,6 εκατομμύρια μονάδες. Φυσικά, η Dacia συνέχισε να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών της με αξιόπιστα και στιβαρά αυτοκίνητα, απαλλαγμένα από τις περιττές πολυτέλειες.

Η γκάμα της διευρύνθηκε με το Logan MPV (2007), και αργότερα τα Lodgy (MPV) και Dokker (MPV & Van), το 2012. Aυτή τη στιγμή η εταιρεία καταλαμβάνει την 5η θέση των λιανικών πωλήσεων στην Ευρώπη. Βασιζόμενη πάνω στη 10ετή εξειδίκευση του Groupe Renault, η επόμενη επανάσταση για τη Dacia περιλαμβάνει τα προσιτά ηλεκτρικά οχήματα. Μόλις τον Μάρτιο που μας πέρασε, αποκάλυψε το πρωτότυπο Spring Electric, το πρώτο της, 100% ηλεκτρικό μοντέλο. Λίγο ή πολύ, πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο πόλης της Dacia, με 5θυρο αμάξωμα, που προσφέρει χώρο για 4 επιβάτες και ηλεκτρική αυτονομία της τάξεως των 200 χιλιομέτρων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Dacia γραμμή παραγωγής
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ