fbpx ΒΜW: Στο Μόναχο η παραγωγή της ηλεκτρικής i4 | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ

ΒΜW: Στο Μόναχο η παραγωγή της ηλεκτρικής i4

ΒΜW: Στο Μόναχο η παραγωγή της ηλεκτρικής i4
14|09|2020 | 18:03
ΒΜW: Στο Μόναχο η παραγωγή της ηλεκτρικής i4

Το εργοστάσιο του Μονάχου καλωσορίζει την εποχή της αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Η μετατροπή του εργοστασίου ολοκληρώθηκε με επιτυχία για την παραγωγή της BMW i4.

Ολόκληρο το project εξέλιξης και μετατροπής του εργοστασίου αντιπροσωπεύει μία επένδυση της τάξεως των 200 εκατομμυρίων ευρώ. Σχεδόν 700 εκατομμύρια ευρώ είχαν ήδη επενδυθεί μεταξύ 2015 και 2018 για την εγκατάσταση ενός νέου, βιώσιμου βαφείου και την επέκταση του τμήματος αμαξωμάτων για την παραγωγή της BMW Σειράς 3. Τις τελευταίες εβδομάδες, μία ιδιαίτερη πρόκληση που αντιμετώπισε η ομάδα ήταν ο περιορισμένος χώρος στις αίθουσες παραγωγής που δυσκόλεψε τις εργασίες μετατροπής και εγκατάστασης. Προηγούμενα συστήματα έπρεπε να αφαιρεθούν μέσα σε πολύ λίγα τετραγωνικά και ταυτόχρονα να γίνει η εγκατάσταση και η έναρξη λειτουργίας των καινούργιων. Πριν ξεκινήσουν οι εργασίες μετατροπής, σημαντική ήταν η αρωγή ψηφιακών εργαλείων και της εικονικής πραγματικότητας για την προσομοίωση τμημάτων της γραμμής συναρμολόγησης, σχεδίων συστημάτων και διαδικασιών παραγωγής. Στην αναβάθμιση του εργοστασίου συμμετείχαν με τον τρόπο τους και οι εργαζόμενοι, οι οποίοι φορώντας γυαλιά εικονικής πραγματικότητας (VR) είχαν μία σαφή εικόνα του δικού τους σταδίου εργασίας και προσέφεραν πολύτιμες πληροφορίες για την εργονομία και τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας.

Το τμήμα αμαξωμάτων του εργοστασίου του Μονάχου αποτελεί φωτεινό παράδειγμα έξυπνης, αποδοτικής ενσωμάτωσης, καθώς οι περισσότερες διαδικασίες παραγωγής για την BMW i4 μπορούν να πραγματοποιούνται σε ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις. Πρόσθετα συστήματα χρειάστηκαν μόνο για τη συναρμολόγηση του πατώματος και το πίσω τμήμα της BMW i4, επειδή λόγω της ηλεκτροκίνησης και της μπαταρίας υψηλής τάσης διαφέρουν πολύ από τις συμβατικές αρχιτεκτονικές. Η μπαταρία βάρους περίπου 550 kg μπορεί να τοποθετείται στο αμάξωμα με ένα νέο, πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα συναρμολόγησης, που χρησιμοποιεί κάμερες οι οποίες ελέγχουν αυτόματα εάν η μπαταρία είναι σωστά τοποθετημένη στη γραμμή παραγωγής. Η μπαταρία μεταφέρεται επίσης στη γραμμή συναρμολόγησης και βιδώνεται στο αμάξωμα τελείως αυτόματα. Ένας νέος, ηλεκτρικός εναέριος μεταφορέας έχει εγκατασταθεί επίσης για την παραγωγή της BMW i4, μαζί με ισχυρότερους ιμάντες μεταφοράς στην περιοχή τελικής συναρμολόγησης. Καθώς ο αριθμός συστημάτων υποστήριξης οδηγού, εξοπλισμού ασφάλειας και χαρακτηριστικών συνδεσιμότητας αυξάνεται σταθερά, η δοκιμή λειτουργιών των διαφόρων καινοτομιών και τεχνολογιών των αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της παραγωγής γίνεται όλο και πιο περίπλοκη.

Για να πληροί ακόμα αυστηρότερα πρότυπα ποιότητας, το εργοστάσιο του Μονάχου αυξάνει τη χρήση ψηφιακά συνδεδεμένων συστημάτων παραγωγής και δοκιμών. Περίπλοκες διαδικασίες logistics και παραγωγής υποστηρίζονται επίσης από χιλιάδες λύσεις ψηφιοποίησης και διασυνδεδεμένα έξυπνα συστήματα. Κατά τη διάρκεια μετατροπής του εργοστασίου τις τελευταίες εβδομάδες, η έμφαση δόθηκε κυρίως στην ένταξη της BMW i4 στα υπάρχοντα συστήματα παραγωγής. Ωστόσο, τα συστήματα και οι διαδικασίες μπορούν επίσης να υποστηρίξουν την παραγωγή της BMW M3, που θα κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής. Το εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο που ιδρύθηκε το 1922, είναι τώρα έτοιμο να κατασκευάζει μία ευρεία γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει όχι μόνο την BMW i4 αλλά και τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης και υβριδικό σύστημα κίνησης για την BMW Σειρά 3 Sedan, BMW Σειρά 3 Touring και τη νέα BMW M3.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ