BMW i Hydrogen NEXT: Ξεκινούν οι δοκιμές με κυψέλες υδρογόνου - iefimerida.gr

BMW i Hydrogen NEXT: Ξεκινούν οι δοκιμές με κυψέλες υδρογόνου

BMW iNext υδρογόνο
Το ολοκληρωμένο σύστημα κίνησης του BMW i Hydrogen NEXT συνδυάζει τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου με BMW eDrive 5ης γενιάς – που ήδη χρησιμοποιείται στις BMW iX3 και σύντομα στις BMW iX και BMW i4.
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το BMW Group ξεκινά τις δοκιμές οχημάτων προ-παραγωγής με σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου σε πραγματικές συνθήκες σε Ευρωπαϊκούς δρόμους. 

Πρωτότυπα του BMW i Hydrogen NEXT θα αξιολογηθούν για την αποτελεσματική συνεργασία των συστημάτων τους - σύστημα κίνησης μηδενικών εκπομπών CO2, ειδική τεχνολογία πλαισίου και ηλεκτρονικά συστήματα – υπό πραγματικές συνθήκες. Το BMW i Hydrogen NEXT είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο, μετατρέποντάς το σε ηλεκτρισμό σε μία κυψέλη καυσίμου. Το πρόσφατα λανσαρισμένο πρόγραμμα δοκιμών θα προετοιμάσει το δρόμο για ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής με αυτή τη βιώσιμη τεχνολογία κίνησης, βασισμένο στην BMW X5, το οποίο θα παρουσιάσει το BMW Group περί τα τέλη του 2022. Εκτενείς δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες αυτών των οχημάτων θα αποφέρουν πρακτική εμπειρία από τη χρήση αυτής της βιώσιμης τεχνολογίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

 Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου έχει τα φόντα να πλαισιώσει μακροπρόθεσμα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα  plug-in υβριδικά συστήματα και τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας στη στρατηγική ευέλικτων συστημάτων κίνησης του BMW Group. Θα μπορούσε να αποτελέσει μία ελκυστική εναλλακτική λύση έναντι των αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης με μπαταρία – κυρίως για πελάτες που δεν έχουν δική τους πρόσβαση σε υποδομή φόρτισης ή που διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις.

BMW iNext

 Όπως στον ανεφοδιασμό ενός μοντέλου με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, έτσι και στο BMW i Hydrogen NEXT η πλήρωση του ρεζερβουάρ υδρογόνου ολοκληρώνεται μέσα σε τρία ή τέσσερα λεπτά με καύσιμο που διασφαλίζει αυτονομία αρκετών εκατοντάδων χιλιομέτρων σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Η ενέργεια παράγεται στην κυψέλη καυσίμου ως αποτέλεσμα της χημικής αντίδρασης μεταξύ του υδρογόνου που μεταφέρεται από το όχημα και του οξυγόνου του αέρα. Αυτό προσφέρει ηλεκτρική ισχύ 170 ίππων. Ένας μετατροπέας τάσης που βρίσκεται κάτω από την κυψέλη καυσίμου προσαρμόζει την τάση του σε αυτή του ηλεκτροκινητήρα που κινεί το BMW i Hydrogen NEXT. Η ενέργεια που αποθηκεύεται σε μία μπαταρία αποθήκευσης ενέργειας χρησιμοποιείται επίσης για σύντομες δυνατές επιταχύνσεις όπως αυτές που απαιτούν οι προσπεράσεις. Ως αποτέλεσμα, το σύστημα αποδίδει ισχύ 374 ίππων η οποία αντιστοιχεί ακριβώς σε αυτή του ισχυρότερου εξακύλινδρου εν σειρά βενζινοκινητήρα που χρησιμοποιείται σε μοντέλα BMW – επιτυγχάνοντας τις δυναμικές επιδόσεις για τις οποίες φημίζεται η μάρκα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW iNext

Το υδρογόνο που χρειάζεται για την τροφοδοσία της κυψέλης καυσίμου αποθηκεύεται σε δύο ρεζερβουάρ με πίεση 700-bar τα οποία κατασκευάζονται από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), και μαζί χωράνε έξι κιλά υδρογόνου. Η ελεγχόμενη με ακρίβεια αντίδραση με το οξυγόνο στην κυψέλη καυσίμου παράγει ηλεκτρισμό, ενώ μοναδικές εκπομπές του συστήματος κίνησης είναι οι υδρατμοί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BMW
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ