BMW Group: Θέλει 1 εκατ. ηλεκτρικά μέχρι το 2021 - iefimerida.gr

BMW Group: Θέλει 1 εκατ. ηλεκτρικά μέχρι το 2021

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής φίρμας ανακοίνωσε τους νέους φιλόδοξους στόχους του BMW Group σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής φίρμας ανακοίνωσε τους νέους φιλόδοξους στόχους του BMW Group σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής φίρμας ανακοίνωσε τους νέους φιλόδοξους στόχους του BMW Group σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.

Το BMW Group επικεντρώνεται τώρα στο επόμενο ορόσημο ηλεκτροκίνησης: «Μέχρι τα τέλη του 2021, στοχεύουμε να έχουμε συνολικά ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα στους δρόμους», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA). Προσβλέποντας στην επόμενη δεκαετία, ο Zipse εκτιμά ότι η ηλεκτροκίνηση θα εξελιχθεί με διαφορετικούς ρυθμούς σε κάθε αγορά – λόγω διαφορών στην υποδομή, στα οδηγικά προφίλ των πελατών και στα ρυθμιστικά πλαίσια. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του BMW Group, η ζήτηση των πελατών πρέπει να διασφαλίζει ότι πάνω από το 50% των ταξινομήσεων νέων οχημάτων στην πολυτελή κατηγορία της Κίνας θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) το 2030. Η αντίστοιχη αυτή τιμή για την Ευρώπη υπολογίζεται περίπου στο 25% ενώ στις ΗΠΑ, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά οχημάτων σε όλο τον κόσμο, το ποσοστό θα κυμαίνεται στα επίπεδα του Ευρωπαϊκού.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής φίρμας ανακοίνωσε τους νέους φιλόδοξους στόχους του BMW Group σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής φίρμας ανακοίνωσε τους νέους φιλόδοξους στόχους του BMW Group σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.

«Το BMW Group είναι μία παγκόσμια εταιρία. Θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας όλες τις σχετικές τεχνολογίες κίνησης: τους συμβατικούς κινητήρες μας με εξαιρετική απόδοση, συστήματα ηλεκτροκίνησης με μπαταρία, plug-in υβριδικά και, στο μέλλον, οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου», συνέχισε ο Zipse. «Αυτό μας τοποθετεί σε μία πολύ ισχυρή στρατηγική θέση για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις της μελλοντικής μετακίνησης και της κλιματικής αλλαγής». Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να αποτελέσει μία ρεαλιστική λύση, κυρίως για μεγάλες αποστάσεις. Το BMW Group εκτιμά ότι η ζήτηση για τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα αυξηθεί το δεύτερο μισό της επόμενης δεκαετίας και ένας δοκιμαστικός στόλος οχημάτων με κυψέλες καυσίμου θα λανσαριστεί το 2022. Η εταιρία παρουσιάζει το πρωτότυπο BMW i Hydrogen NEXT στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης. Ο Zipse επιβεβαίωσε το σχέδιο που ανακοινώθηκε τον Ιούνιο για σημαντική επιτάχυνση της επέκτασης της ηλεκτροκίνησης: Τα 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα που είχαν ανακοινωθεί για το 2025 θα διατίθενται τώρα δύο χρόνια νωρίτερα, το 2023. Πάνω από τα μισά από αυτά τα 25 μοντέλα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Τη βάση γι’ αυτό παρέχουν ευέλικτες αρχιτεκτονικές για πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, plug-in υβριδικά και μοντέλα με κινητήρες καύσης, καθώς και ένα πολύ ευέλικτο σύστημα παραγωγής.

Το BMW Group πιστεύει ότι θα παίξει αποφασιστικό ρόλο σε αυτό – επειδή η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει απτά αποτελέσματα μόνο εάν οι πελάτες την αποδεχτούν και τη χρησιμοποιούν.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BMW BMW Group ηλεκτροκίνηση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ