BMW: Το εργοστάσιο στη Λειψία γιόρτασε την παραγωγή 3 εκατομμυρίων οχημάτων | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr

BMW: Το εργοστάσιο στη Λειψία γιόρτασε την παραγωγή 3 εκατομμυρίων οχημάτων

BMW: Το εργοστάσιο στη Λειψία γιόρτασε την παραγωγή 3 εκατομμυρίων οχημάτων
BMW: Το εργοστάσιο στη Λειψία γιόρτασε την παραγωγή 3 εκατομμυρίων οχημάτων
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Δεκαέξι χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου, η 3.000.000ή BMW “made in Saxony” πέρασε από τη γραμμή παραγωγής: μία BMW M240i Cabrio σε απόχρωση Sunset Orange.

Το τελευταίο αυτοκίνητο σταθμός παραδόθηκε στο νέο του ιδιοκτήτη – έναν πελάτη στη Βαυαρία, την πατρίδα της BMW – όπως άρμοζε στην περίσταση, παρουσία του Δημάρχου της Λειψίας, Burkhard Jung, του διευθυντή του εργοστασίου της Λειψίας του BMW Group, Hans-Peter Kemser και του προέδρου του συμβουλίου εργαζομένων του εργοστασίου της Λειψίας. Παραταγμένα το ένα πίσω από το άλλο, τα 3.000.000 οχήματα που έχουν κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Λειψίας, θα σχημάτιζαν μία ευθεία 13.000 χιλιομέτρων – σχεδόν η απόσταση από τη Λειψία μέχρι τη βορειότερη πόλη της Αυστραλίας, Darwin.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρώτη BMW που κατασκευάστηκε στη Λειψία έφυγε από τη γραμμή παραγωγής το Μάρτιο του 2005 και ήταν μία BMW 320i. Έξι χρόνια αργότερα, κατασκευάστηκε το 1.000.000ό αυτοκίνητο, το Δεκέμβριο του 2011, μία Alpine White BMW 116d που δόθηκε στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Joblinge. Το 2.000.000ό αυτοκίνητο ήρθε ακόμα πιο γρήγορα, τον Οκτώβριο του 2016 και επρόκειτο για ένα BMW i3 (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 0,0 l/100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 13,1 kWh/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 0 g/km) σε Protonic Blue, με αποδέκτη έναν πελάτη στις ΗΠΑ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα με το BMW i3, στο εργοστάσιο της Λειψίας κατασκευάζονται επίσης η BMW Σειρά 1, BMW Σειρά 2 και η πανίσχυρη BMW M2 Competition (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 10,0 – 9,9 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 228 – 225 g/km). Η απόδοση παραγωγής ξεπερνά τα 1.000 οχήματα την ημέρα και πέρσι έφτασε τις 200.000 μονάδες. Μετά από τα 3.000.000 οχήματα, στο συγκεκριμένο εργοστάσιο προετοιμάζονται πυρετωδώς για το προσεχές MINI. Ο διάδοχος του σημερινού MINI Countryman, θα αρχίσει να κατασκευάζεται εκεί το 2023. Το εργοστάσιο της Λειψίας ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2005 και από τότε η δυναμικότητα παραγωγής έχει αυξηθεί σταδιακά. Η εγκατάσταση μπορεί να παραδίδει σήμερα 350.000 οχήματα το χρόνο, συγκριτικά με τα 54.000 περίπου τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας του.

Ο διάδοχος του σημερινού MINI Countryman, θα αρχίσει να κατασκευάζεται εκεί το 2023. Το εργοστάσιο της Λειψίας ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2005 και από τότε η δυναμικότητα παραγωγής έχει αυξηθεί σταδιακά. Η εγκατάσταση μπορεί να παραδίδει σήμερα 350.000 οχήματα το χρόνο, συγκριτικά με τα 54.000 περίπου τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BMW Λειψία εργοστάσιο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ