Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση -175 ηλεκτρικά μοντέλα έως το τέλος του έτους - iefimerida.gr

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση -175 ηλεκτρικά μοντέλα έως το τέλος του έτους

Ηλεκτροκίνηση
Ηλεκτροκίνηση / Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να αυξήσουν σταδιακά την παραγωγή τους μετά την πανδημία του κορωνοϊού και στρέφουν το ενδιαφέρον τους στην ηλεκτροκίνηση.

Αναλυτές στον χώρο του αυτοκινήτου αναφέρουν ότι το 2020 είναι το καθοριστικό έτος, όπου όλοι οι κατασκευαστές θα βγάλουν στην κυκλοφορία πολλά νέα ηλεκτρικά μοντέλα, θέλοντας από τη μία να πάρουν ένα μεγάλο κομμάτι της αναπτυσσόμενης αγοράς στην συγκεκριμένη κατηγορία και από την άλλη γιατί είναι επιτακτική ανάγκη η μείωση των εκπομπών ρύπων και η αποφυγή βαριών προστίμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνολικά 175 ηλεκτρικά μοντέλα έως το τέλος του έτους

Ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων στο τέλος του έτους αναμένεται να φθάσει από όλους τους κατασκευαστές τα 175 μοντέλα, δίνοντας την πολυτέλεια στους δυνητικούς πελάτες να επιλέξουν το αυτοκίνητο που επιθυμούν, ενώ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια αυτός ο αριθμός αναμένεται να διπλασιαστεί.

Όλα αυτά όταν βλέπουμε στις ευρωπαϊκές χώρες τη ζήτηση για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα να υποχωρεί σταδιακά, με τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να έχουν αυξητική τάση. Σε πολλές χώρες οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι άνω του 3% των συνολικών πωλήσεων. Μέχρι το 2026 αυτές οι πωλήσεις θα αντιπροσωπεύουν το 20% στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το ίδιο αναμένεται να γίνει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Οι προβλέψεις από την LMC Automotive δείχνουν ότι 540.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πωληθούν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση φέτος, από τις 319.000 μονάδες που πουλήθηκαν το 2019.

Οπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι νέοι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τιμωρούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε περίπτωση που οι εκπομπές ρύπων ξεφύγουν από τα επιθυμητά όρια, αναγκάζουν πολλές από αυτές να στέφουν την προσοχή τους στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Άλλωστε δεν είναι μικρό το ποσό του προστίμου, καθώς τα 95 ευρώ για κάθε επιπλέον γραμμάριο ανά χιλιόμετρο, επί του συνόλου των αυτοκινήτων που έχουν πωληθεί στο τέλος ανεβάζουν ψηλά το πρόστιμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες πωλούν με μεγάλο ποσοστό κέρδους ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, εντούτοις η αλλαγή της δομής έχει ήδη ξεκινήσει και η τροποποίηση στην παραγωγική διαδικασία μπαίνει σε άλλη ρότα. Σήμερα οι πωλήσεις καθαρών ηλεκτρικών οχημάτων επισκιάζονται από τα αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες και τα υβριδικά μοντέλα που κινούνται με τη δύναμη ηλεκτρικής ενέργειας για κάποια χιλιόμετρα.

Όμως η κατάσταση δεν θα μείνει έτσι, καθώς αναλυτές αναφέρουν ότι από το 2022 η κατάσταση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα υπάρξει εξίσωση της τιμής του συμβατικού αυτοκινήτου με αυτό του ηλεκτρικού, όπου θα πωλείται στην ίδια τιμή, ενώ παράλληλα θα αυξηθεί η χωρητικότητα των μπαταριών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γεγονός που θα δώσει μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτητα φόρτισης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ