fbpx Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
TA ΠΡΩΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai [εικόνες]

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai
20|02|2021 | 07:53
Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai

Η Nissan δίνει στη δημοσιότητα τις επίσημες φωτογραφίες και τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά της 3ης γενιάς του δημοφιλούς Qashqai.

Όπως και με τις δύο προηγούμενες γενιές, ο σχεδιασμός για το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai προέρχεται από το European Design Studio της Nissan, στο Λονδίνο. Διατηρώντας αναμφισβήτητα το στυλ του Qashqai, η τρίτη γενιά είναι πιο μυώδης, πιο δυναμική και μοντέρνα. Εξωτερικά, η δυναμική στάση στο αμάξωμα του Qashqai είναι πιο σκόπιμη, με εμφανείς γραμμές στο πλάι, εκτεταμένο μεταξόνιο και επιβλητικούς τροχούς από ελαφρύ κράμα 20 ιντσών,  που τοποθετούνται για πρώτη φορά στο Qashqai.

Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 20mm με το συνολικό μήκος να αυξάνεται κατά 35mm. Το ύψος έχει αυξηθεί οριακά (+25 mm) και το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 32 mm, αναβαθμίζοντας την παρουσία του μοντέλου στον δρόμο. Η μπροστινή όψη του ολοκαίνουργιου Qashqai διαθέτει μια διευρυμένη μάσκα Nissan V-Motion, με φινίρισμα χρωμίου και με ένα δευτερεύον επίχρισμα από σατινέ χρώμιο που τονίζει τις λεπτομέρειες. Αυτή πλαισιώνεται από λεπτούς, προηγμένους προβολείς full LED,  με φώτα ημέρας που έχουν την χαρακτηριστική «υπογραφή» σε σχήμα μπούμερανγκ. Τα εξαιρετικά μικρά κενά μεταξύ όλων αυτών των λεπτομερειών δημιουργούν μια εξαιρετική και υψηλής ακρίβειας εντύπωση.

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai

Η καμπίνα του νέου Nissan Qashqai θέτει ένα νέο πρότυπο στην κατηγορία με εξαιρετική αίσθηση, ξεχωριστό σχεδιασμό και βελτιωμένη χρηστικότητα. Νέα υλικά καθισμάτων δημιουργούν μια ελκυστική και πολυτελή καμπίνα για χαλάρωση. Η νέα σχεδίαση από δέρμα Nappa  απαιτεί 25 ημέρες για την παραγωγή και περισσότερο από 60 λεπτά για να «κεντηθεί» η νέα τρισδιάστατη σχεδίαση καπιτονέ σε σχήμα διαμαντιού. Προσθέτοντας ένα άγγιγμα πολυτέλειας, μια λειτουργία μασάζ  για τα εμπρός καθίσματα με τρία  προγράμματα θα είναι διαθέσιμη στις κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις, με ρυθμίσεις που προσαρμόζονται εύκολα μέσω του συστήματος NissanConnect. Το νέο Qashqai προσφέρει ένα προηγμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με κορυφαία στην κατηγορία γκάμα συνδεδεμένων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της εύκολης ενσωμάτωσης smartphone, του Wi-Fi εντός αυτοκινήτου για έως επτά συσκευές και της NissanConnect Services, μιας ειδικής εφαρμογής για τον έλεγχο και την παρακολούθηση του οχήματος.

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai

Η μεγαλύτερης και υψηλότερης ανάλυσης 9 ιντσών οθόνη του NissanConnect είναι μια ψηφιακή πύλη για τις ρυθμίσεις της πλοήγησης, της ψυχαγωγίας, αλλά και του οχήματος και είναι συμβατή με το Android Auto και το Apple CarPlay, όπου μάλιστα στο τελευταίο έχει ενσωματωθεί και η ασύρματη σύνδεση. Τα πολλαπλά προφίλ χρήστη με ρυθμίσεις μνήμης επιτρέπουν την προσαρμογή της πλοήγησης, της μουσικής και των προτιμήσεων του συστήματος, ανάλογα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε οδηγού. Μια νέα, υψηλής ευκρίνειας, πλήρως ηλεκτρονική οθόνη TFT 12,3 ιντσών πολλαπλών πληροφοριών, προσφέρει μια επιλογή διαμορφώσιμων διατάξεων για την προβολή πληροφοριών πλοήγησης, ψυχαγωγίας, κυκλοφορίας ή οχήματος, όλες ελεγχόμενες από έναν νέο διακόπτη απλής επιλογής στο τιμόνι. Μια παραδοσιακή υφή γυαλιού «Kiriko» έχει ενσωματωθεί στο ψηφιακό φόντο της TFT, ως ένα «εύμα» στο ιαπωνικό DNA της Nissan.

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai
Οι δεξιότητες  Home-to-Car είναι συμβατές με συσκευές Google Assistant και Amazon Alexa, ενώ η λειτουργικότητα της Alexa είναι διαθέσιμη στην τρίτη γενιά του Qashqai

Παράλληλα, το καινοτόμο Head-Up Display (HUD) των 10,8 ιντσών,  παρέχει το μεγαλύτερο μέγεθος εικόνας στην κατηγορία.  Η πλοήγηση, η υποστήριξη του οδηγού και οι οδικές πληροφορίες προβάλλονται στο παρμπρίζ εντός του οπτικού ορίζοντα του οδηγού, επιτρέποντας σε αυτόν να διατηρεί την προσοχή του στο δρόμο.

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai
Μέσω της εφαρμογής NissanConnect στο smartphone, διατίθενται λειτουργίες ελέγχου οχήματος, όπως απομακρυσμένος χειρισμός κόρνας και φώτων

Οι δεξιότητες  Home-to-Car είναι συμβατές με συσκευές Google Assistant και Amazon Alexa, ενώ η λειτουργικότητα της Alexa είναι διαθέσιμη στην τρίτη γενιά του Qashqai. Το σύστημα υποστηρίζει ένα ευρύ φάσμα εντολών, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας του οδηγού να στέλνει προορισμούς στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, απλά  μιλώντας στην έξυπνη συσκευή του και  ελαχιστοποιώντας έτσι τον χρόνο που απαιτείται για την εισαγωγή του προορισμού.

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai
Η καμπίνα του νέου Nissan Qashqai θέτει ένα νέο πρότυπο στην κατηγορία με εξαιρετική αίσθηση, ξεχωριστό σχεδιασμό και βελτιωμένη χρηστικότητα

Μέσω της εφαρμογής NissanConnect στο smartphone, διατίθενται λειτουργίες ελέγχου οχήματος, όπως απομακρυσμένος χειρισμός κόρνας και φώτων, καθώς και κλειδώματος / ξεκλειδώματος του οχήματος. Επίσης, μπορούν να ρυθμιστούν έξυπνες ειδοποιήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας, του χρόνου και της γεωγραφικής ζώνης, με ειδοποιήσεις στην εφαρμογή, σε περίπτωση που το όχημα υπερβαίνει τις καθορισμένες παραμέτρους. Όταν  δεν χρησιμοποιεί την πλοήγηση του τηλεφώνου του, ο οδηγός μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στους 3D Χάρτες της TomTom & στο Live Traffic με προηγμένες λειτουργίες πλοήγησης, όπως ενημερώσεις over-the-air για τον χάρτη, συνθήκες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, Google Street View, σημεία με τοποθετημένες κάμερες ορίων ταχύτητας και τιμές καυσίμων.

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai
Το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai προσφέρει έναν ασυμβίβαστο συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων και  εκλεπτυσμένης κύλισης

Η πλοήγηση από πόρτα σε πόρτα (door-to-door) είναι επίσης διαθέσιμη μέσω της εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας My Car Finder. Ως μια πρωτιά για το Qashqai, μια μπροστινή κονσόλα αποθήκευσης παρέχει βολική ασύρματη φόρτιση 15w για smartphone, από τις πιο ισχυρές στην κατηγορία, έχοντας τη δυνατότητα να φιλοξενήσει ακόμη και συσκευές μεγαλύτερων διαστάσεων, συμπεριλαμβανομένου του Apple iPhone 12 Pro Max που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Η συνδεσιμότητα επεκτείνεται σε όλους τους επιβάτες με την «γόνδολα» της κονσόλας να προσφέρει τώρα συνδέσεις φόρτισης USB με θύρες USB-A και USB-C, εμπρός και πίσω.

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai
Όπως και με τις δύο προηγούμενες γενιές, ο σχεδιασμός για το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai προέρχεται από το European Design Studio της Nissan, στο Λονδίνο

Το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai προσφέρει έναν ασυμβίβαστο συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων και  εκλεπτυσμένης κύλισης, με κινητήρια σύνολα που προφέρουν βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου.  Υποστηρίζοντας τον στόχο της Nissan να επιτύχει 50% «εξηλεκτρισμένες» πωλήσεις στην Ευρώπη έως το 2024, το νέο Nissan Qashqai δεν θα είναι διαθέσιμο μόνο με τον κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία, αλλά και με το e-POWER, το καινοτόμο και βραβευμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης της Nissan, που αντλεί τεχνολογίες από το πρωτοποριακό ηλεκτρικό όχημα Nissan LEAF.  Με εκδόσεις τόσο 2WD όσο και 4WD, καθώς και με το χειροκίνητο 6τάχυτο ή το νέο  Xtronic CVT κιβώτιο ταχυτήτων, όπως και με την ηλεκτροκίνηση που φέρνει το εκλεπτυσμένο e-POWER, το Qashqai θα καλύψει στο έπακρο κάθε απαίτηση του υποψήφιου αγοραστή, με την οδηγική απόλαυση να βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε κινητήριας έκδοσης του μοντέλου.

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai

Το υβριδικό σύστημα 12V που διατίθεται στο νέο Qashqai είναι μια πιο προσιτή υβριδική τεχνολογία που παρέχει υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένη απενεργοποίηση του κινητήρα στην στάση, γρήγορη επανεκκίνηση και ομαλή επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι  [μόνο σε εκδόσεις CVT], με βελτιώσεις τόσο στην οικονομία καυσίμου, όσο και στις τιμές CO2 (-4g / km). Ο θετικός αντίκτυπος της διαχείρισης ενέργειας του υβριδικού συστήματος εντοπίζεται αφενός στις ανταγωνιστικές τιμές του CO2, καθώς και στο γεγονός ότι ο κινητήρας 1,3 λίτρων προσφέρει περισσότερη ισχύ και ροπή από τα βασικά ανταγωνιστικά μοντέλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το  υβριδικό σύστημα προσθέτει μόλις 22 κιλά στη συνολική μάζα του οχήματος.

Κατά την επιβράδυνση, η ενέργεια ανακτάται μέσω αναγέννησης και αποθηκεύεται στην μπαταρία ιόντων Λιθίου. Αυτή η ενέργεια παρέχεται στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα σε στάση,  στην επιβράδυνση κάθε στιγμή που ο οδηγός αφήνει το γκάζι (μόνο σε εκδόσεις CVT) και στην υποβοήθηση ροπής   (Torque Assist).

Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει σε στάση, με ταχύτητες μικρότερες από 18 kph και σε λειτουργία «brake on», ο κινητήρας θα σβήσει και η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού εξοπλισμού του οχήματος. Αυτό επιτρέπει την εκτεταμένη αδρανοποίηση του κινητήρα και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Κατά την επιτάχυνση (μεταξύ 20 kph και 110 kph), η ενέργεια της μπαταρίας ιόντων Λιθίου προσφέρει υποβοήθηση στον κινητήρα με επιπλέον ροπή +6Nm, για έως και 20 δευτερόλεπτα. Αυτό βοηθά στη μείωση του φορτίου ροπής στον κινητήρα και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με τον εκλεπτυσμένο και αξιόπιστο βενζινοκινητήρα 1.3 DiG-T που κυκλοφόρησε στο Qashqai το 2018. Αυτός ο κινητήρας έχει βελτιωθεί περαιτέρω για το νέο Qashqai με 50 προσφάτως σχεδιασμένα εξαρτήματα και με πλήρη συμμόρφωση στου κανονισμούς του Euro6-d.

Ο υπερσυμπιεστής διαθέτει τώρα μια ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα επανακυκλοφορίας του αέρα για ταχύτερη απόκριση. Τα νέα ακροφύσια βελτιώνουν το κεντρικό μπεκ ψεκασμού,  η μειωμένη τριβή σε διάφορα κινούμενα μέρη βελτιώνει το CO2 και το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης  διαθέτει ένα νέο υπόστρωμα και υποδαπέδιο καταλύτη. Το υβριδικό κινητήριο σύνολο 1.3 βενζίνης 12V θα προσφέρεται με δύο εξόδους ισχύος 140PS και 158PS, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ή με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων Xtronic CVT (αποκλειστικά στην έκδοση 158PS). Η μέγιστη ισχύς του κινητήρα έρχεται στις 5.500 rpm, με μέγιστη διαθέσιμη ροπή 270Nm στις 1750rpm για την έκδοση των  158PS. Στις χειροκίνητες εκδόσεις, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει βελτιωθεί για μια πιο γρήγορη, πιο άμεση και σπορ αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων. Το νέας γενιάς Xtronic CVT προσφέρει καλύτερη οικονομία καυσίμου αλλά και αίσθηση επιτάχυνσης, χάρη σε βελτιώσεις που  συμπεριλαμβάνουν ένα νέο σύστημα διπλής αντλίας λαδιού.  Το CVT στο νέο Qashqai είναι ότι καλύτερο, προσφέροντας απρόσκοπτη οδήγηση στην πόλη και κατά τη διάρκεια μια ομαλής επιτάχυνσης, σε συνδυασμό με άμεση συνδεδεμένη συμπεριφορά d-step τύπου DCT,  κατά τη διάρκεια μιας απότομης επιτάχυνσης.

Το 2WD είναι διαθέσιμο τόσο στην έκδοση 140PS όσο και στην 158PS, ενώ το 4WD θα είναι διαθέσιμο μόνο στα μοντέλα 158PS CVT. Το νέο σύστημα ελέγχου 4WD, όπως και η λειτουργία επιλογής οδήγησης είναι πιο διαισθητικό και έξυπνο, με δυνατότητα προσαρμογής στις εξωτερικές συνθήκες με πέντε λειτουργίες οδήγησης: Standard, ECO, Sport, Snow και Off-Road. Σε περίπτωση ολίσθησης ενός τροχού, ο χρόνος που ενεργεί το σύστημα 4WD έχει μειωθεί κατά 5 φορές,  έως 0,2 δευτερόλεπτα.

Με το νέο Qashqai πραγματοποιείται και το ντεμπούτο του  καινοτόμου συστήματος κίνησης e-POWER της Nissan στην Ευρώπη. Διαθέσιμο αποκλειστικά από την Nissan και αποτελώντας βασικό συστατικό της στρατηγικής ευφυούς  κινητικότητας της εταιρείας, το σύστημα e-POWER προσφέρει μια μοναδική προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση κάνοντας συναρπαστική την καθημερινή οδήγηση. Το νέο σύστημα e-POWER του Qashqai αποτελείται από  μπαταρία υψηλής απόδοσης και σύστημα μετάδοσης κίνησης που ενσωματώνει έναν κορυφαίο στην κατηγορία βενζινοκινητήρα  μεταβλητής συμπίεσης 157PS, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και ηλεκτρικό κινητήρα 140kW παρόμοιου μεγέθους και εξόδου ισχύος όπως ακριβώς στα ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. 

Για την κάλυψη των τυπικών απαιτήσεων των ευρωπαίων καταναλωτών κατά την καθημερινή οδήγηση, το e-POWER έχει αναβαθμιστεί σημαντικά για το νέο Qashqai. Συγκεκριμένα, ενώ στο Note, το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ιαπωνία τα τελευταία χρόνια, υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων  που φορτίζει τη μονάδα της μπαταρίας με  τελική ισχύ 108 PS, στην Ευρώπη έχει αναβαθμιστεί με τον βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, με τελική ισχύ 140kW (190PS).

Αυτό που κάνει μοναδικό το e-POWER είναι ότι ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ οι τροχοί κινούνται πλήρως από τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί πάντα να λειτουργεί εντός του βέλτιστου εύρους στροφών, προσφέροντας ανώτερες επιδόσεις ως προς την κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2, σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ