fbpx Aυτό είναι το νέο Hyundai i10 | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΩΝ ΜΙΝΙ ΜΟΝΤΕΛΩΝ

Aυτό είναι το νέο Hyundai i10

Mε την 3η γενιά του i10, η Hyundai στοχεύει στην κορυφή των μίνι μοντέλων.
04|09|2019 | 19:16
Mε την 3η γενιά του i10, η Hyundai στοχεύει στην κορυφή των μίνι μοντέλων.

Mε την 3η γενιά του i10, η Hyundai στοχεύει στην κορυφή των μίνι μοντέλων.

Σε αισθητικό επίπεδο, το κορεάτικο μοντέλο κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το εμπρόσθιο μέρος, όπου φιλοξενείται η μεγάλη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα τύπου LED.

Mε την 3η γενιά του i10, η Hyundai στοχεύει στην κορυφή των μίνι μοντέλων.
Mε την 3η γενιά του i10, η Hyundai στοχεύει στην κορυφή των μίνι μοντέλων.

To νέο i10 είναι 5 χλστ. μακρύτερο, 20 χλστ. χαμηλότερο σε ύψος και 20 χλστ. φαρδύτερο, συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά.

To νέο i10 είναι 5 χλστ. μακρύτερο, 20 χλστ. χαμηλότερο σε ύψος και 20 χλστ. φαρδύτερο, συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά.
To νέο i10 είναι 5 χλστ. μακρύτερο, 20 χλστ. χαμηλότερο σε ύψος και 20 χλστ. φαρδύτερο, συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά.

Παράλληλα, η νέα πλατφόρμα που έχει χρησιμοποιηθεί αυξάνει το μεταξόνιο κατά 4 εκατοστά. Έτσι, σύμφωνα με τη Hyundai, οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο στη διάθεσή τους, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 252 λίτρα.

Εκτός του συστήματος infotainment που βρίσκουμε το κέντρο του ταμπλό, το μοντέλο εξοπλίζεται, πλέον, με αρκετά τεχνολογικά στοιχεία στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας.
Εκτός του συστήματος infotainment που βρίσκουμε το κέντρο του ταμπλό, το μοντέλο εξοπλίζεται, πλέον, με αρκετά τεχνολογικά στοιχεία στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας.

Στο εσωτερικό τώρα, από τις εικόνες φαίνεται πως η Hyundai έχει αναβαθμίσει τη συνολική εικόνα. Εκτός του συστήματος infotainment που βρίσκουμε το κέντρο του ταμπλό, το μοντέλο εξοπλίζεται, πλέον, με αρκετά τεχνολογικά στοιχεία στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας.

Το νέο Hyundai i10 θα διατίθενται με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου ο οποίος αποδίδει 67 ίππους και 97 Nm ροπής. Επίσης θα υπάρχει και μία ακόμη επιλογή κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου ο οποίος θα αποδίδει 83 ίππους και 118 Nm ροπής.

Το νέο Hyundai i10 θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Και τα δύο μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται με ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή με ένα αυτόματο κιβώτιο με επίσης 5 σχέσεις. Στα σχέδια της Hyundai περιλαμβάνεται και η διάθεση ενός μοντέλου που θα κινείται και με Υγραέριο.

Στις αγορές της Ευρώπης αναμένεται να διατεθεί να κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Στις αγορές της Ευρώπης αναμένεται να διατεθεί να κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Το νέο Hyundai i10 θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ενώ στις αγορές της Ευρώπης αναμένεται να διατεθεί να κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2020.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ