fbpx Το Audi e-tron φορτίζει χωρίς τον κίνδυνο blackout στο δίκτυο | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ

Το Audi e-tron φορτίζει χωρίς τον κίνδυνο blackout στο δίκτυο

Το Audi e-tron φορτίζει χωρίς τον κίνδυνο blackout στο δίκτυο
20|01|2021 | 20:58
Το Audi e-tron φορτίζει χωρίς τον κίνδυνο blackout στο δίκτυο

To Audi e-tron μπορεί να συνδεθεί με έξυπνη πύλη μέτρησης στο οικιακό δίκτυο, επιτρέποντας την προηγμένη επικοινωνία μεταξύ του πάροχου ενέργειας και του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Μαζί με τη διάδοση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχουν αυξηθεί οι προβληματισμοί των σκεπτικιστών της ηλεκτρικής κινητικότητας ότι σε πιθανή ταυτόχρονη φόρτιση πολλών αυτοκινήτων, το δίκτυο ηλεκτροδότησης στη συγκεκριμένη περιοχή θα καταρρεύσει.

Ως μέρος μιας δοκιμής μικρής κλίμακας, η Audi, πρωτοπόρα premium μάρκα σε θέματα ηλεκτροκίνησης, δίνει σαφή απάντηση σε αυτό το ζήτημα: η δυνατότητα ευφυούς σύνδεσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου με το δίκτυο μπορεί να κάνει βέλτιστη χρήση αυτού και να συμβάλει στην επιτυχή και απρόσκοπτη διάδοση της ηλεκτροκίνησης. Όλη η γκάμα μοντέλων Audi e-tron είναι τεχνολογικά ήδη έτοιμη για μία τέτοια προηγμένη σύνδεση.

Το Audi e-tron φορτίζει χωρίς τον κίνδυνο blackout στο δίκτυο

Στο πλαίσιο ενός ερευνητικού έργου, η Audi προσομοίασε ένα σενάριο υπερφόρτωσης σε ένα τοπικό δίκτυο ισχύος, με πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα να φορτίζουν ταυτόχρονα και με υψηλή ισχύ. Αποδείχθηκε ότι μία βελτιστοποιημένη, ευφυής φόρτιση αντισταθμίζει το σενάριο πιθανού blackout. Το «κλειδί» είναι η στοχευμένη επικοινωνία μεταξύ του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και του πάροχου του δικτύου. Στην πράξη, αυτό σημαίνει μεταβλητή ισχύς φόρτισης, λαμβάνοντας υπόψη την επιθυμητή ώρα αναχώρησης από το σημείο φόρτισης και το πραγματικό φορτίο στο ηλεκτρικό δίκτυο. Πρόκειται για μια κατάσταση win-win: το ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζεται με πλήρη ισχύ όταν το φορτίο του δικτύου είναι χαμηλό, ενώ μειώνει την ισχύ φόρτισης σε ώρες αιχμής.

Το Audi e-tron φορτίζει χωρίς τον κίνδυνο blackout στο δίκτυο

Το κεντρικό στοιχείο, μια έξυπνη πύλη μέτρησης, γνωστή και ως SMGW, είναι ήδη υποχρεωτική σήμερα στην Ευρώπη, εάν η κατανάλωση ενέργειας ενός νοικοκυριού υπερβαίνει τις 6.000 kWh ετησίως. Δημιουργεί μια εξαιρετικά ασφαλή σύνδεση δεδομένων μεταξύ του κτιρίου (σπίτι η γραφείο) και του πάροχου ενέργειας μέσω πιστοποιημένου συστήματος.

Το σύστημα επιτρέπει την επικοινωνία ανάμεσα στο δίκτυο και τα μοντέλα Audi e-tron, τα οποία έχουν ισχύ φόρτισης στάνταρ έως 11 kW και προαιρετικά έως και 22 kW, με τα αυτοκίνητα να μπορούν να μεταβάλλουν την ισχύ φόρτισής τους ανάλογα με τις συνθήκες. Έχουν ήδη εκπονηθεί τα τεχνικά πρότυπα και τα πρωτόκολλα επικοινωνίας που είναι απαραίτητα για τη υλοποίηση ενός τέτοιου ευφυούς δικτύου.

Το Audi e-tron φορτίζει χωρίς τον κίνδυνο blackout στο δίκτυο

Ο στόχος είναι να συνδεθούν μεταξύ τους οι συμμετέχοντες της μελλοντικής ενεργειακής βιομηχανίας στην Ευρώπη, με βάση μια κοινή γλώσσα. Η έξυπνη φόρτιση, υπό προϋποθέσεις μπορεί να καταστήσει δυνατή ακόμα και τη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως ευέλικτων συσκευών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, προερχόμενης από τον ήλιο ή τον άνεμο, φυσικοί πόροι με πολύ ασυνεπή διαθεσιμότητα.

Η AUDI AG έχει θέσει φιλόδοξους στόχους στο δρόμο για κινητικότητα χωρίς εκπομπές ρύπων. Η εταιρεία εργάζεται για να καταστήσει τον στόλο οχημάτων της ουδέτερο ως προς το CO2, έως το 2050. Ως πρώτο βήμα επίτευξης αυτού του στόχου, η Audi επιδιώκει να λανσάρει περισσότερα από 20 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έως το 2025.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ