Αποστολή στο Παρίσι: Αγγίξαμε το νέο πρωτότυπο Renault MORPHOZ [εικόνες & βίντεο] - iefimerida.gr

Αποστολή στο Παρίσι: Αγγίξαμε το νέο πρωτότυπο Renault MORPHOZ [εικόνες & βίντεο]

Το νέο αυτοκίνητο της Renault
Το νέο αυτοκίνητο της Renault
Κώστας Φούζας

Tαξιδέψαμε στο Παρίσι για να γνωρίσουμε το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της Renault.

Οι Γάλλοι μας δίνουν μια μικρή γεύση από αυτά που θα δούμε στο άμεσο μέλλον. Το MORPHOZ δεν αποτελεί ένα απλό concept για τη Renault. Δηλαδή ένα πρωτότυπο όχημα, προϊόν σχεδιαστικής σπουδής των τεχνικών της εταιρείας. Πέρα από τα αισθητικά όρια, που αναμφισβήτητα είναι εντυπωσιακά, κρύβει τεχνολογίες και καινοτομίες που αλλάζουν τα δεδομένα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το νέο αυτοκίνητο της Renault
Το νέο αυτοκίνητο της Renault

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. H αρχική ιδέα της Renault ήταν να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό όχημα που θα μπορούσε να προσαρμοστεί άμεσα στις ανάγκες του χρήστη και παράλληλα να ενσωματωθεί πλήρως σε μια νέα ηλεκτρική εποχή, όπου η ενέργεια είναι πολύτιμη.

Ετσι η καινοτομία του MORPHOZ ανάγεται στο γεγονός πως μπορεί να «μεταβάλλει» την αυτονομία και τις ικανότητες του μέσα σε μερικά λεπτά. Αυτό επιτυγχάνεται εύκολα και γρήγορά μέσω της αυξομείωσης του μήκους του αυτοκινήτου και κατ’ επέκταση του μεταξονίου. Έτσι, το γαλλικό μοντέλο έχει δύο set up λειτουργίας. Tα «city» και “Long Travel».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην πρώτη περίπτωση, το μήκος του αυτοκινήτου βρίσκεται στα 4,4 μέτρα και το μεταξόνιο στα 2,73 μέτρα. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 άλογα και η μπαταρία των 40kWh μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα. Στην περίπτωση που ο οδηγός θέλει να ταξιδέψει δεν έχει παρά να επιλέξει τη λειτουργία «Long Travel». Αμέσως, το MORPHOZ αυξάνει το μέγεθος του στα 4,8 μέτρα, με έκταση του εμπρός και του πίσω τμήματος.

Το νέο αυτοκίνητο της Renault
Το νέο αυτοκίνητο της Renault

Αυτό συνεπάγεται και ταυτόχρονη αύξηση του μεταξονίου κατά 20 εκατοστά και έτσι στο δάπεδο του αυτοκινήτου μπορούν να τοποθετηθούν μεγαλύτερες μπαταρίες, έως και 90 kWh, με την αυτονομία κίνησης να αγγίξει τα 700 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 217 άλογα.

Το νέο αυτοκίνητο της RenaultTO
Το νέο αυτοκίνητο της RenaultTO
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αύξηση του μεταξονίου, στη λειτουργία «Long Travel», προσφέρει ακόμη πιο άνετους χώρους για τους επιβάτες, με το κάθισμα του συνοδηγού να αναστρέφεται για μεγαλύτερη άνεση. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Renault, η τοποθέτηση και η αφαίρεση της έξτρα μπαταρίας γίνεται εύκολα από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου μέσω ειδικής πλατφόρμας.

Παράλληλα, οι μπαταρίες του μοντέλου μπορούν να αξιοποιηθούν στο έπακρο από διασυνδεδεμένα δίκτυα τροφοδοτώντας άλλες χρήσεις, όπως για παράδειγμα οι οικιακές ανάγκες. Στο φουτουριστικό εσωτερικό του MORPHOZ συναντά κανείς όλες τις νέες ψηφιακές εφαρμογές ενώ στο εξοπλισμό περιλαμβάνεται και τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επίπεδου 3. Όπως είναι φυσικό, οι τεχνολογίες του MORPHOZ και πολλά σχεδιαστικά στοιχεία αναμένεται να επηρεάσουν πολύ σύντομα τα μελλοντικά μοντέλα των Γάλλων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ αυτοκίνητο Renault Παρίσι Γαλλία
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ