Οι Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi με Giulia GTAm στην Ίμολα | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr

Οι Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi με Giulia GTAm στην Ίμολα

Alfa Romeo Giulia GTAm
H Alfa Romeo Giulia GTAm, το κορυφαίο μοντέλο της φίρμας, θα παρουσιαστεί στο ιταλικό GP της Κυριακής
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Την προσεχή Κυριακή 18 Απριλίου, στο Grand Prix της Ίμολα, κάνει το ντεμπούτο της η τελική έκδοση της συλλεκτικής Alfa Romeo Giulia GTAm.

Σε δύο μέρες θα διεξαχθεί ο δεύτερος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 για το 2021 στη θρυλική πίστα της Ίμολα, όπου η κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού επέστρεψε τον περασμένο Νοέμβριο μετά από απουσία 13 ετών. Παρά το γεγονός ότι ο αγώνας θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών, λόγω των μέτρων υγειονομικής προστασίας, οι τοπικές αρχές σε συνδυασμό με την Ιταλική κυβέρνηση, ετοίμασαν μια σειρά ενεργειών για να τιμήσουν την πλούσια αυτοκινητιστική κουλτούρα της χώρας. Έτσι, η Alfa Romeo, θα βρεθεί στο επίκεντρο αυτών των εκδηλώσεων, αποκορύφωμα των οποίων θα είναι η επίσημη παρουσίαση της Giulia GTAm. Το δυνατότερο μοντέλο στην ιστορία της Alfa Romeo, το όνομα του οποίου ήδη κοσμεί τις αγωνιστικές φόρμες των πιλότων της Alfa Romeo Racing ORLEN, θα βρεθεί δίπλα στους Kimi Räikkönen και Antonio Giovinazzi, οι οποίοι βοήθησαν τους μηχανικούς της Alfa Romeo κατά τη διάρκεια της εξέλιξης των νέων GTA και GTAm.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Alfa Romeo Giulia GTAm

 Οι Giulia GTA και GTAm, αποτελούν τη μετενσάρκωση της θρυλικής Giulia Gran Turismo Alleggerita του 1965, ενός εκ των πλέων επιτυχημένων μοντέλων στην ιστορία της Alfa Romeo. Αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας της μάρκας με την ομάδα μηχανικών της Ελβετικής Sauber, η Giulia GTAm, είναι εφοδιασμένη με σειρά λύσεων σε επίπεδο αεροδυναμικής και μηχανικών μερών, οι οποίες προέρχονται από το χώρο της Formula 1, όπως για παράδειγμα η εκτενής χρήση τμημάτων από ανθρακονήματα, με στόχο να επιτευχθεί η βέλτιστη αναλογία βάτους/ισχύος, αλλά και οι τροχοί διαμέτρου 20’’ με μονό μπουλόνι ασφάλισης, επιλογή που αποτελεί κανόνα στη Formula 1, αλλά χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε ένα σπορ sedan παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Alfa Romeo Alfa Romeo Giulia
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ