fbpx Αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ: Πώς θα αποφύγεις τα «γυρισμένα» χιλιόμετρα | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕXΟΥΝ ΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ

Αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ: Πώς θα αποφύγεις τα «γυρισμένα» χιλιόμετρα

Απαραίτητος ο έλεγχος πριν από την αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ
13|05|2019 | 11:12
Απαραίτητος ο έλεγχος πριν από την αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ

Γυρισμένα χιλιόμετρα, παλιά ντίζελ εισαγωγής που είναι για πέταμα, book service αγνώστου ταυτότητας και πολλά άλλα, είναι ορισμένα από τα θέματα που έχει να αντιμετωπίσει ο υποψήφιος αγοραστές μεταχειρισμένου ΙΧ.

Αν το μεταχειρισμένο που θα επιλέξετε έχει χειμερινά ελαστικά, τότε είναι σίγουρα εισαγωγής. Πρέπει να τα αλλάξετε αμέσως καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις πρόκειται για ελαστικά πολλών ετών. Επίσης, προβλέπεται η χρήση τους σε χαμηλές θερμοκρασίες και όχι σε υψηλές ταχύτητες.

Service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο -Απαραίτητος ο έλεγχος του μεταχειρισμένου ΙΧ

Δώστε προτεραιότητα σε αυτοκίνητα που έχουν κάνει όλα τους τα service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Η γνησιότητα του book service ελέγχεται μέσω της κεντρικής αντιπροσωπείας όχι μέσω ανεξάρτητων εταιρειών που διαφημίζουν πιστοποιημένα μεταχειρισμένα.
Μην αγοράσετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, αν δεν προηγηθεί έλεγχος σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Ορισμένες εταιρείες, μάλιστα, μπορούν να σας δώσουν ηλεκτρονικό report συντήρησης, από όποια χώρα και αν προέρχεται το αυτοκίνητο. Αν ο έμπορος ή ο ιδιώτης αρνούνται να το φέρουν για έλεγχο, τότε μάλλον θα πρέπει να βρείτε κάτι άλλο.
Όταν βλέπετε ένα αυτοκίνητο σε περίεργα χαμηλή τιμή, συνήθως αυτό γίνεται να το ξεφορτωθεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Μεταχειρισμένο ΙΧ από το εξωτερικό: Ζητείστε τα χαρτιά εκτελωνισμού

Αν πρόκειται για εισαγόμενο μεταχειρισμένο, ζητήστε οπωσδήποτε τα χαρτιά του εκτελωνισμού. Εκεί αναγράφονται τα χιλιόμετρα με τα οποία εισήχθη το αυτοκίνητο.
Με τον αριθμό πλαισίου μπορεί κάποιος να ελέγξει τυχόν ανακλήσεις που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, κάποιος αγόρασε ένα μεταχειρισμένο εισαγωγής με 90.000 χιλιόμετρα. Μετέπειτα πήγε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για service και με τον αριθμό πλαισίου ανακάλυψαν ότι πριν ένα χρόνο, το αυτοκίνητο είχε αλλάξει κρεμαγιέρα σε συνεργείο της Γαλλίας (με κάλυψη εγγύησης), ενώ είχε στο κοντέρ του 195.000 χιλιόμετρα.

Πείτε όχι σε μεταχειρισμένο ντίζελ Euro4 ή παλαιότερο

Μην αγοράσετε μεταχειρισμένο ντίζελ Euro4 ή παλαιότερο, καθώς απαγορεύεται η κυκλοφορία του σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αν σας σταματήσει η Τροχαία έχετε πρόστιμο 150 ευρώ και αφαίρεση στοιχείων για ένα μήνα. Επίσης, δεν επιτρέπεται να εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας, για αυτής της κατηγορίας τα οχήματα, σε πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα.
Τα ντίζελ αυτοκίνητα διανύουν στο εξωτερικό-κατά μέσο όρο-40-50.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Δεν υπάρχουν ντιζελάκια 5ετίας με 60.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Το «καλό» μεταχειρισμένο στοιχίζει στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα περίπου. Αν συμπεριλάβουμε τα μεταφορικά και τον εκτελωνισμό, τότε θεωρητικά η τελική του τιμή θα είναι ασύμφορη. Άρα ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, σε σχέση με τα εγχώρια δεδομένα, θα πρέπει να σας προβληματίζουν.

Μη δίνετε προκαταβολικά χρήματα αν δεν έχετε ελέγξει το αυτοκίνητο τεχνικά. Επίσης σε περιπτώσεις παρακράτησης κυριότητας, δεν μπορεί να γίνει μεταβίβαση.

ΣΧΟΛΙΑ