Η Ελληνίδα μεσόφωνος Έλσα Γιαννουλίδου ερμήνευσε θρησκευτικούς ύμνους του Περγκολέζι στη Βιέννη - iefimerida.gr
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR
ΕΛΛΑΔΑ 

Η Ελληνίδα μεσόφωνος Έλσα Γιαννουλίδου ερμήνευσε θρησκευτικούς ύμνους του Περγκολέζι στη Βιέννη

Στο πνεύμα της Μεγάλης Εβδομάδας του Πάσχα των Καθολικών, ήταν η συναυλία θρησκευτικής μουσικής, στην οποία συμμετείχε ως σολίστ η ανερχόμενη Ελληνίδα μεσόφωνος Ελσα Γιαννουλίδου, ερμηνεύοντας το έργο «Στάμπατ Μάτερ» του Τζοβάνι Μπατίστα Περγκολέζι, στη φημισμένη εκκλησία των Αυγουστίνων, των παλιών χειμερινών ανακτόρων των Αψβούργων «Χόμπουργκ» στη Βιέννη.

Η συναυλία βρισκόταν υπό την αιγίδα του γενικού μουσικού διευθυντή της Κρατικής Όπερας της Βιέννης, Φραντς Βέλζερ Μεστ και σε αυτή, την Ελληνίδα καλλιτέχνιδα συνόδευαν ένα κουαρτέτο εγχόρδων, το εκκλησιαστικό όργανο και η Αυστριακή υψίφωνος Ρεγκίνε Χάνγκλερ, υπό τη διεύθυνση του Βόλφγκανγκ Τσάπεκ.

Γεννημένη στην Αθήνα, η Έλσα Γιαννουλίδου αποφοίτησε από το Τμήμα Βιολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, σπουδάζοντας στη συνέχεια κλασικό τραγούδι καθώς και λιντ και ορατόριο στο Πανεπιστήμιο Μουσικής της Βιέννης, από όπου αποφοίτησε το 2007 με άριστα παμψηφεί και τίτλο «μάστερ», έχοντας ήδη λάβει υποτροφίες του Ιδρύματος Ρίχαρντ Βάγκνερ, του Ιδρύματος Γιάνατσεκ-Σομπότκα καθώς και του Πανεπιστημίου Μουσικής της Βιέννης.

Την περίοδο 2007-2008 διετέλεσε μέλος του Στούντιο Όπερας της Ζυρίχης, παίρνοντας μέρος σε μια σειρά παραγωγές όπερας και το 2008-2009 υπήρξε μέλος του θιάσου της όπερας της αυστριακής πόλης Λιντς εμφανιζόμενη σε διάφορους ρόλους.

Είχε ενεργή συμμετοχή σε σεμινάρια των Φραντσίσκο Αράιζα, Ρομπέρτο Κοβιέλο, Ράουλ Γκίμινεζ και Μαριέλα Ντεβία, ενώ έχει κερδίσει πρώτα βραβεία στους διαγωνισμούς «Concorso Internazionale per Cantanti Lirici Rolando Nicolosi» (2005) και «International Competition C.A.Seghizzi» (2006), καθώς και το βραβείο Belcanto 2007 (στο Μπαντ Βίλμπαντ της Γερμανίας).

Παράλληλα, έχει δώσει ρεσιτάλ τραγουδιού και έχει συμμετάσχει σε συναυλίες μουσικής δωματίου και συναυλίες με ορχήστρα σε Αυστρία, Γερμανία, Ιταλία, Σερβία, συνεργαζόμενη με γνωστά μουσικά σύνολα.

Ο μεσαιωνικός ύμνος «Στάμπατ Μάτερ» είναι ένας από τους ελάχιστους θρησκευτικούς ύμνους που έχουν επιζήσει και παραμένουν σε λειτουργική χρήση μέχρι σήμερα, έχοντας γίνει πηγή έμπνευσης για πολλούς συνθέτες σε διάφορες εποχές. Υπήρξε το τελευταίο έργο του Τζοβάνι Μπατίστα Περγκολέζι (1710-1736) το οποίο θεωρείται η πιο δημοφιλής μελοποίηση του ύμνου, λόγω της απλότητας και αμεσότητας του συναισθήματος.

Η φημισμένη εκκλησία των Αυγουστίνων στα ανάκτορα Χόφμπουργκ στη Βιέννη, διατηρεί παράδοση 600 χρόνων στην εκκλησιαστική μουσική και συνδέεται με την εκτέλεση σε αυτή σε παγκόσμια πρεμιέρα, πολλών έργων ξακουστών μουσουργών, όπως Αντον Μπρούκνερ, Φραντς Σούμπερτ ή των μαθητών του Μπετόβεν, Γιόχαν Γκεοργκ Αλμπρεχτσμπεργκερ και Φραντς Ξάβερ Ζούσμαγιερ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ