Νέες θεατρικές παραστάσεις -Σε Παλλάς, Στέγη, σε ιστορικό μπιλιαρδάδικο της πλ. Αμερικής - iefimerida.gr

Νέες θεατρικές παραστάσεις -Σε Παλλάς, Στέγη, σε ιστορικό μπιλιαρδάδικο της πλ. Αμερικής

γυναικα με φτερα χορευει
Το ΚΘΒΕ «βάζει πλώρη» για το Θέατρο Παλλάς, στην Αθήνα, με το εμβληματικό έργο των Θανάση Παπαθανασίου & Μιχάλη Ρέππα «Βίρα τις άγκυρες»
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Από παράσταση μέσα σε θρυλικό μπιλιαρδάδικο, μέχρι τη νέα παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη στη Στέγη αλλά και δημοφιλείς μονόλογοι, στις θεατρικές πρεμιέρες της Αθήνας.

Στις νέες παραστάσεις και το «Βίρα τις αγκυρες» από το ΚΘΒΕ το έργο που παρακολούθησαν πάνω από 25.000 θεατές στη Θεσσαλονίκη και έρχεται από την Παρασκευή19 Απριλίου στην Αθήνα, στο θέατρο Παλλάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέες θεατρικές παραστάσεις

«Βίρα τις άγκυρες» στο Παλλάς

Το ΚΘΒΕ «βάζει πλώρη» για το Θέατρο Παλλάς, στην Αθήνα, με το εμβληματικό έργο των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα «Βίρα τις άγκυρες», σε ένα φαντασμαγορικό, λαμπερό ανέβασμα, σε σκηνοθεσία του Καλλιτεχνικού Διευθυντή, Αστέριου Πελτέκη.

Μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε η παράσταση στην Θεσσαλονίκη - την οποία παρακολούθησαν περισσότεροι από 25.000 θεατές- και τις διθυραμβικές κριτικές που απέσπασε από κοινό και κριτικούς, το «Βίρα τις άγκυρες» συνεχίζει από 19 Απριλίου στο Θέατρο Παλλάς με ένα δυνατό σύνολο από σπουδαίους συντελεστές και ταλαντούχους, ηθοποιούς, μουσικούς και χορευτές.

Μια αναδρομή στην ιστορία της ελληνικής επιθεώρησης, όπως αποτυπώνεται μέσα από την οξυδερκή ματιά των Θανάση Παπαθανασίου & Μιχάλη Ρέππα. «Βίρα τις άγκυρες», ένα έργο που αγαπήθηκε από το κοινό από το πρώτο ανέβασμά του, παρουσιάζεται τώρα από το ΚΘΒΕ- με αφορμή τη συμπλήρωση 130 χρόνων επιθεώρησης- μέσα από μια νέα οπτική της παράστασης που ψυχαγωγεί, σατιρίζει και, κυρίως, ταξιδεύει το κοινό. Μια μεγάλη μουσικοθεατρική παραγωγή που συνδυάζει τραγούδι, χορό, γέλιο αλλά και συγκίνηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΝΟΜΗ (με αλφαβητική σειρά): Ιορδάνης Αϊβάζογλου (Σπύρος Δαμάσκος, Στρατός), Μαίρη Ανδρέου (Ούγκα Ζαλούγκα), Νικολέττα Βλαβιανού (Παυλίνα Δαμάσκου, Σμαρώ Μπιζάνη), Χαρά Γιώτα (Κοπέλα), Λευτέρης Δημηρόπουλος (Γιάννης Ρούμπος, Αρμάνδος Α΄, Δεξιός, Ταρζάν), Δημήτρης Διακοσάββας (Μάκης Αλεβίζος, Δημήτριος Κοτοπούλης, Σταθμάρχης, Γαστόν Α΄, Ηθοποιός, Καφετζής, Ηθοποιός Α΄), Ζωή Ευθυμίου (Κοπέλα), Παντελής Καναράκης (Ζανό), Νίκος Καπέλιος (Σκηνοθέτης), Αγγελική Κιντώνη (Μάμπο), Θάνος Κοντογιώργης (Μαντάς), Άννα Κυριακίδου (Στρατός, Νέα γυναίκα), Χριστίνα Κωνσταντινίδου (Ελένη Κοτοπούλη, Μαίρη Ντόλι),  Τατιάνα Μελίδου (Τζένη), Δημήτρης Μορφακίδης (Κώστας, Τεχνικός, Αρμάνδος B΄, Λογοκριτής, Αριστερός, ΕΑΜίτης), Χριστίνα Μπακαστάθη (Νοσοκόμα 1), Κλειώ Δανάη Οθωναίου (Ροζαλία), Κώστας Σαντάς (Αντώνης Σταυρόπουλος, Ηθοποιός Κοσμογονίας), Σπύρος Σαραφιανός (Κώστας Πυργιώτης, Στέφανος Κανδύλης), Εύη Σαρμή (Μαρίκα Κοτοπούλη), Θεοφανώ Τζαλαβρά (Καίτη Βίβα, Ηθοποιός Α΄, Κυρία Γ΄), Ορέστης Τζιόβας (Λάμπρος Ρινάλδης, Γιώργος Σαράντος), Θάνος Φερετζέλης (Λογιστής, Γαστόν Β΄, Αστυνόμος, Λογοκριτής, Καφετζής), Ανδριάνα Χαλκίδη (Χαρούμενη βδομάδα, Μάμπο). Χορεύει: η Στέλλα Εμίνογλου

«ΡΟΥΑ ΜΑΤ»
«ΡΟΥΑ ΜΑΤ»

«ΡΟΥΑ ΜΑΤ» στο μπιλιαρδάδικο Roi Mat

Για τέσσερα Σαββατοκύριακα του Απριλίου, το ιστορικό μπιλιαρδάδικο Roi Mat στην πλατεία Αμερικής θα μεταμορφωθεί σε θέατρο. Οι ηθοποιοί σε παίχτες και οι θαμώνες σε θεατές, χάρη στη site-specific παράσταση του Γιώργου Κλεάνθους, «ΡΟΥΑ ΜΑΤ».

Μέσα σ’ έναν χώρο ιστορικό, που συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια λειτουργίας, από τα τραπέζια του οποίου έχουν περάσει μεταξύ άλλων ο Θεοδωράκης, ο Κόκοτας και ο Παπακωνσταντίνου, οι τρεις χαρακτήρες του έργου-ο Ψηλός, ο Άγιος και Μικρός θα παίξουν τη δική τους αξέχαστη παρτίδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένας δια βίου θαμώνας προετοιμάζεται με τον μαθητή του για τη συμμετοχή τους σε κάποιο τοπικό τουρνουά μπιλιάρδου. Όλα κυλούν ομαλά, όταν ένας από τους παλιούς παίχτες του μαγαζιού κάνει την εμφάνισή του ανατρέποντας όλες τις ισορροπίες.

Μια παράσταση εμπνευσμένη από το αυθεντικό μπιλιαρδάδικο της πλατείας Αμερικής, Roi Mat, που μιλά με τρυφερότητα και σαρκαστικό χιούμορ για τη φιλία, τη μοναξιά, τη νοσταλγία και τη ματαιότητα, με τις συγκρούσεις ανάμεσα στους χαρακτήρες να είναι εκρηκτικές. Σαν το πρώτο «σπάσιμο» μιας παρτίδας μπιλιάρδου

ΡΟΥΑ ΜΑΤ του Γιώργου Κλεάνθους. Παίζουν: Σωτήρης Δούβρης, Μιχάλης Καλιότσος και Γιάννης Σέρρης.
Είσοδος ελεύθερη, με απαραίτητη την κράτηση θέσεων

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Μπερνάρντα ‘Αλμπα» στο θέατρο Αργω

Ένα από τα σημαντικότερα έργα της παγκόσμιας δραματουργίας επιλέγει φέτος η Αιμιλία Υψηλάντη να παρουσιάσει την ανοιξιάτικη σεζόν στο θέατρο «Αργώ», σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Κοέν.

Η «Μπερνάρντα ‘Αλμπα» (Το σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα - La Casa de Bernarda Alba), το τελευταίο πριν τον θάνατό του, έργο του Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα επικεντρώνεται στην ιστορία της χήρας Μπερνάρντα που μεγαλώνει σύμφωνα με τους κανόνες της εποχής και της τάξης της, τις πέντε κόρες της.

Η δόνια Μπερνάρντα ανήκει στην αστική τάξη και γαλουχήθηκε με όλες τις συντηρητικές ιδέες τής εποχής της. Τη βρίσκουμε στο σπιτικό της, αμέσως μετά τον θάνατό του άντρα της να ετοιμάζεται να παντρέψει την μεγαλύτερη κόρη της, την Αγκούστια με τον Πέπε Ρομάνο. Είναι η μόνη από τις κόρες που έχει περιουσία. Προίκα . Μια προίκα που θα της εξασφαλίσει έναν γάμο όπως πρέπει. Παρόμοια κοινωνική τάξη, ανύπαρκτος έρωτας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο νέος και ωραίος Πέπε Ρομάνο είναι το αντικείμενο του πόθου όλων των γυναικών του σπιτιού. Η ζωή των πέντε κοριτσιών περιστρέφεται γύρω από τον μύθο αυτού του άνδρα. Η Μαγκνταλένα, η Αμέλια, η Μαρτίριο και η Αδέλα κλεισμένες στο ασφυκτικό περιβάλλον από τους κοινωνικούς κανόνες που επιβάλλει η εποχή και τους οποίους με άτεγκτο τρόπο υπερασπίζεται η μητέρα τους, είναι σε ηλικίες γάμου. Προσδοκούν να αφήσουν γρήγορα το σπίτι των γονιών και να ζήσουν τη δική τους ζωή.

Η αυστηρότητα της μητέρας τους στερεί τις μικρές και μεγαλύτερες χαρές της νιότης, τη γυναικεία φιλαρέσκεια, την κοριτσίστικη ματαιοδοξία, τις βόλτες κάτω από την πανσέληνο, το φλερτ, τις φιλίες, το πάθος που τις πνίγει τις φεγγαρόλουστες νύχτες. Η Αδέλα, η μικρή κόρη και ίσως το απόλυτο σύμβολο της ανάγκης του πόθου για ελευθερία ερωτεύεται τον Ρομάνο και ζει μαζί του έναν φλογισμένο έρωτα. Θα καταφέρει να ξεφύγει; Να επαναστατήσει απέναντι στην τυραννική εξουσία της μητέρας;

Ευριπίδης Λασκαρίδης
Ευριπίδης Λασκαρίδης

LapisLazuli, Ευριπίδης Λασκαρίδης στη Στέγη

Μετά την ολοκλήρωση τριών έργων, που συνεχίζουν να περιοδεύουν με θερμή υποδοχή και εγκωμιαστικά σχόλια ανά τον κόσμο, RELIC(2015), ΤΙΤΑΝΕΣ (2017) και ΕΛΕΝΙΤ (2019), ο Ευριπίδης Λασκαρίδης παρουσιάζει σε παγκόσμια πρεμιέρα στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, έως 21 Απριλίου, τη νέα του διεθνή συμπαραγωγή LapisLazuli, πριν ξεκινήσει μια μεγάλη διεθνή περιοδεία. Ικανός να δημιουργήσει μαγεία με τα πλέον ετερόκλητα και ευτελή υλικά, εφευρέτης ενός υβριδικού είδους θεάματος, στα όρια της περφόρμανς, του χορού και των εικαστικών τεχνών, του μεγαλειώδους και του εσκεμμένα γελοίου, ο Ευριπίδης Λασκαρίδης επιστρέφει με τη δημιουργία μιας ακόμα ιδιότυπης παράστασης, όπου συνυπάρχουν τα στοιχεία του γκροτέσκου, του κωμικού και του τρoμακτικού. Σε συνέχεια της διερεύνησής του πάνω στις έννοιες της μεταμόρφωσης και του γελοίου, ο Λασκαρίδης επιχειρεί να πλάσει εκ νέου έναν γοητευτικό και μυστηριώδη κόσμο, φιλόξενο στους παράξενους, ιδιότροπους, αλλά και ευαίσθητους χαρακτήρες του. Το νέο αυτό έργο φέρει τον τίτλο LapisLazuli, δανειζόμενο το όνομά του από τον ημιπολύτιμο λίθο με το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το λάπις λάζουλι είναι ένα μεταμορφωσιγενές πέτρωμα, που παρουσιάζει απρόβλεπτη συμπεριφορά κάτω από μεγάλη πίεση. Από τη μάσκα του Τουταγχαμών έως τους αναγεννησιακούς πίνακες του Τιτσιάνο και τα (μετα)μοντερνιστικά παραδείγματα των μονοχρωματικών έργων του Yves Klein, το λάπις λάζουλι έχει κοσμήσει με το ζωηρό και μυστηριώδες χρώμα του πλήθος έργων τέχνης.

Στο LapisLazuli, ο Ευριπίδης Λασκαρίδης επικεντρώνεται στην υπαρξιακή μας σχέση με τον φόβο και το τρομακτικό και επιζητά να εξερευνήσει μια σειρά από δίπολα, όπως το υλικό με το πνευματικό, το ονειρικό με το εφιαλτικό και το συνειδητό με το ασυνείδητο, κατασκευάζοντας έτσι επί σκηνής ένα πυκνό πλέγμα αντιθέσεων. Αυτές οι σχέσεις αντίθεσης συναντιούνται –απρόσμενα για τον δημιουργό και ερμηνευτή– ακόμα και στο ίδιο το όνομα του πετρώματος, το οποίο ετυμολογικά αποτελεί σύζευξη της λατινικής λέξης "lapis" (πέτρα) και του αραβικού "lāzurd" (γαλάζιο), που έχει τη ρίζα του στο Περσικό "lājevard" (ουρανός). Ως εκ τούτου, το λάπις λάζουλι συχνά αποδίδεται ως «Πέτρα από τον Ουρανό».

«Τιμάνδρα» στο θέατρο ΕΛΕΡ

Η «Τιμάνδρα» του πολυβραβευμένου Έλληνα συγγραφέα που διαμένει μόνιμα στη Σουηδία Θοδωρή Καλλιφατίδη ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο και θα παρουσιάζεται κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, για λίγες μόνο παραστάσεις, σε σκηνοθεσία Χρύσας Καψούλη, με πρωταγωνίστριες τις Δήμητρα Χατούπη, Νάνα Παπαδάκη και Βάλια Παπαχρήστου στο θέατρο ΕΛΕΡ - Ελένη Ερήμου (Φρυνίχου 10, Πλάκα).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για ένα έργο που ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Ο συγγραφέας του έχει βραβευτεί με σημαντικά διεθνή βραβεία, όπως το Μεγάλο Βραβείο Μυθιστορήματος, Βραβείο Σουηδικής Ακαδημίας, Βραβείο Τιμής της Στοκχόλμης, Ελληνικό Κρατικό Βραβείο Λογοτεχνίας, Χρυσό Μετάλλιο του Κύκλου των Καλών Τεχνών της Μαδρίτης κ.ά. Πρόσφατα βραβεύτηκε από την Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας με το Βραβείο Πολιτισμού και Τεχνών της Διεθνούς Ένωσης «Αργώ» Δικτύου Ελλήνων των Βρυξελλών.

Ο νομπελίστας Μάριο Βάργκας Λιόσα έχει γράψει για τον συγγραφέα: «Ο Θοδωρής Καλλιφατίδης έχει την ικανότητα να αφηγείται μια ιστορία με φυσικότητα, δηλαδή σαν να έχει εκτυλιχθεί αβίαστα, χωρίς να ασφυκτιά μέσα στον ψυχολογικό κατακλυσμό ενός ανθρώπου που στην πραγματικότητα αγωνίζεται να επιβιώσει».

Η παράσταση αντλεί τη θεματική της από μια εταίρα της αρχαιότητας και τη σχέση της με τον Αλκιβιάδη, όμως θίγει απόλυτα σύγχρονα ζητήματα, όπως ο έρωτας, ο πόλεμος, η εξουσία, αλλά και η γυναικεία σεξουαλικότητα φωτίζοντας με απρόσμενο τρόπο ακόμη και το πλατωνικό Σπήλαιο και άλλα θέματα που συνήθως αντιμετωπίζουμε με έναν συμβατικό τρόπο.

Οι τρεις γυναίκες που ενσαρκώνουν την Τιμάνδρα, σε διαφορετικές στιγμές της ζωής της, προσεγγίζουν το σώμα, τη σκέψη και τη συνείδησή της από μιαν άλλη οπτική, ώσπου να ενωθούν σε μια κοινή μοίρα και να διασχίσουν την ιστορία, αλλά και τον εαυτό τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Απολυμένη στο θέατρο Αλκμήνη

H Βάσω Γουλιελμάκη στο θέατρο Αλκμήνη με το έργο του Αντώνη Τσιπιανίτη Αθερινού Απολυμένη σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη.

Η Μαριέτα εργάζεται ως κοσμικογράφος σε μεγάλο περιοδικό. Η στήλη της θεωρείται κορυφαία στο είδος της. Πλούσιοι και διάσημοι κάνουν το παν για να δημοσιεύσει φωτογραφία τους. Η ζωή της είναι γεμάτη λάμψη, πάρτι και ταξίδια. Μια μέρα απολύεται… Όλες οι “πόρτες” κλείνουν, το τηλέφωνο σιωπά, οι επώνυμες φίλες “εξαφανίζονται”. Καθώς η μοναξιά και η πείνα την κυκλώνουν, συνειδητοποιεί πως, πριν απολυθεί από τη δουλειά της , ήταν “απολυμένη” από τον ίδιο της τον εαυτό, από την ίδια της τη ζωή που τη διέσχισε σαν υπνοβάτρια χωρίς να γνωρίζει ποια είναι, τι θέλει, τι πραγματικά έχει ανάγκη.

Ένα έργο που ακροβατεί ανάμεσα στην κωμωδία και το δράμα, παρακολουθώντας την εσωτερική διαδρομή του ανθρώπου που, μέσα από μια μεγάλη δοκιμασία, ανακαλύπτει τις πιο βαθιές του αλήθειες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σαββατο στις 21.15 και Κυριακή στις 18:15 και από 11 Μαΐου έως και 26 Μαΐου κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 21:15

«Τα Ραδίκια Ανάποδα»

Στην Κεντρική Σκηνή του Θεάτρου Αργώ παρουσιάζεται από το Σάββατο 13 Απριλίου και για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, ο ξεκαρδιστικός μονόλογος του Γιώργου Γαλίτη, «Τα Ραδίκια Ανάποδα», σε σκηνοθεσία Βλαδίμηρου Κυριακίδη.

«Τα Ραδίκια Ανάποδα», εν τόπω χλοερώ και αναψύξεως, για δεκατρείς μοναδικές και φαρμακερές παραστάσεις από Σάββατο 13 Απριλίου, κάθε Σάββατο και Κυριακή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για την πιο μαύρη, άραχλη, σπαραξικάρδια, ξεκαρδιστική και selfie παράσταση για τσέμπαλο, φαγκότο, φέρετρο και οστεοφυλάκιο. Ένα one dead man show, ένας black total κωμικός μονόλογος με δεκατρείς ρόλους. Δεκατρείς κωμικούς επικήδειους που και νεκρούς ανασταίνουν

«Θεόφιλος Sold» στην ΑΣΚΤ

Η Όλια Λαζαρίδου σκηνοθετεί την παράσταση «Θεόφιλος Sold», σε κείμενο του Σαμσών Ρακά, για 9 μόνο παραστάσεις στο θέατρο της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, από τις 13 έως τις 28 Απριλίου.

Το έργο είναι εμπνευσμένο από τη ζωή του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ, του αυτοδίδακτου ζωγράφου και αγιογράφου, που μετέπειτα αναγνωρίστηκε ως πρωτοπόρος της λαϊκής τέχνης. H παράσταση δανειζόμενη στοιχεία λαϊκού θεάματος και τσίρκου, είναι προσιτή σε κοινό κάθε ηλικίας. Ερμηνεύουν δύο νέες χαρισματικές ηθοποιοί, η Αιμιλιανή Σταυριανίδου και η Αριάδνη Κωσταντακοπούλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Θεόφιλος, ο ταπεινός και περιπλανώμενος αυτός λαϊκός ζωγράφος (που στα μάτια του κόσμου που τον έβλεπε να λέει και να κάνει παράξενα πράγματα ήταν ένας σαλός) αποτελεί σπάνιο παράδειγμα αστείρευτης δημιουργικότητας. Δεν απελπίστηκε, δεν δείλιασε, δεν εγκατέλειψε τη ζωγραφική ποτέ. Αντιμετώπιζε τη χλεύη και τις ειρωνείες ζωγραφίζοντας ακατάπαυστα και αφήνοντας το έργο του να μιλήσει γι’ αυτόν. Η ζωγραφική ήταν το μυστικό του όπλο - όπως λέει και στο έργο κάποια στιγμή.

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Σάββατο 13 Απριλίου, στις 19:00 & 21:00 / Κυριακή 14 Απριλίου, στις 19:00

Σάββατο 20 Απριλίου, στις 19:00 & 21:00 / Κυριακή 21 Απριλίου, στις 19:00 Σάββατο 27 Απριλίου, στις 19:00 & 21:00 / Κυριακή 28 Απριλίου, στις 19:00

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ