Αλλαγή εκλογικής στρατηγικής στον ΣΥΡΙΖΑ, με οικονομία στο επίκεντρο, σε δεύτερο πλάνο οι παρακολουθήσεις - iefimerida.gr

Αλλαγή εκλογικής στρατηγικής στον ΣΥΡΙΖΑ, με οικονομία στο επίκεντρο, σε δεύτερο πλάνο οι παρακολουθήσεις

Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας
Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας / Φωτογραφία: Aris Oikonomou/SOOC
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ
Γιάννης Τσακίρης

Αλλαγή στρατηγικής διαφαίνεται από τις πρώτες παρεμβάσεις του ΣΥΡΙΖΑ μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων καθώς όλες αφορούσαν τον κρίσιμο τομέα της οικονομίας και της ακρίβειας.

Αφού προηγήθηκαν λίγες μέρες εορταστικής αφωνίας ως είθισται άλλωστε τη γιορτινή περίοδο, χθες Αχτσιόγλου και Χαρίτσης «χτύπησαν» με δηλώσεις τους για την οικονομία δείχνοντας πως η Κουμουνδούρου εστιάζει πλέον στην υπ´ αριθμόν ένα ανησυχία των πολιτών που θα κρίνει όπως δείχνουν όλες οι δημοσκοπήσεις σε μεγάλο βαθμό την μάχη των εκλογών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει η Κουμουνδούρου διαδικτυακές καμπάνιες που θα εστιάζουν σε στοχευμένα κοινά, «μιλώντας στη γλώσσα τους» για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ενώ μετά τις γιορτές ξεκινά και πάλι ο Αλέξης Τσίπρας τις περιοδείες του σε διάφορες γωνιές της χώρας με επισκέψεις στις κεντρικές αγορές και συναντήσεις με τους παραγωγικούς φορείς των νόμων.

Φαίνεται πως πλέον μπαίνει σε δεύτερο πλάνο η υπόθεση των παρακολουθήσεων καθώς είναι φανερό πως δεν προκαλεί τη ζημιά που κάνει στην κυβέρνηση η ακρίβεια που πλήττει τα νοικοκυριά και όχι μόνο. Ναι μεν έχει «ραγίσει» το προφίλ του Κυριάκου Μητσοτάκη ωστόσο δεν δημιουργεί δυναμική εναντίον της κυβέρνησης καθώς οι πολίτες έχουν βγάλει ήδη τα συμπεράσματα τους για την εμπλοκή του Μαξίμου στις παρακολουθήσεις απο την ΕΥΠ και το Predator.

Αντιθέτως στο μέτωπο της οικονομίας η κατάσταση μεταβάλλεται διαρκώς, με τους επιτελείς της Κουμουνδούρου να θεωρούν πως τα χειρότερα είναι μπροστά και ότι το καλάθι του νοικοκυριού και το food pass θα αποδειχθούν στην πράξη ως ασπιρίνες απέναντι στο τέρας της ακρίβειας. Ήδη άνθρωποι της αγοράς περιμένουν μετά τις γιορτές νέο κύμα ανατιμήσεων σε βασικά είδη διατροφής και υγιεινής με την αύξηση να ξεκινά από 7% και να φτάνει σε κάποια προϊόντα μέχρι και 30%. Αυτό, όπως έλεγαν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, θα συμπαρασύρει προς τα πάνω κι άλλα προϊόντα, καθώς επίσης και το καλάθι του νοικοκυριού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά τα Θεοφάνεια οι «εκλεκτοί» του ΣΥΡΙΖΑ

Οι τελευταίες εξελίξεις και ο στρατηγικός σχεδιασμός για τις επόμενες κινήσεις καθώς και ο οδικός χάρτης και το πλαίσιο της παρουσίασης των ψηφοδελτίων του κόμματος θα απασχολήσουν σήμερα τη συνεδρίαση του Εκτελεστικού Γραφείου που θα πραγματοποιηθεί το μεσημέρι υπό την προεδρία του Αλέξη Τσίπρα στην Κουμουνδούρου.

Οι ανακοινώσεις για τα ψηφοδέλτια «περιμένουν» τις αλλαγές που θα προκύψουν από την απογραφή και γι’ αυτό τοποθετούνται μετά τη γιορτή των Φώτων.

Αυτό που έλεγαν στελέχη του κόμματος είναι ότι υπόσχονται εκπλήξεις και νέα πρόσωπα που θα έχουν αντίκρισμα και στην εικόνα του κόμματος. Άλλωστε για παράδειγμα, με δεδομένη την απόφαση του Νάσου Ηλιόπουλου να διεκδικήσει την εκλογή του στην Ά Αθήνας, θα υπάρξει νέο πρόσωπο που θα αναλάβει την εκπροσώπηση του κόμματος σε μια πολύ κομβική στιγμή λίγο πριν τις εκλογές.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ