Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Πότε και πόσο μειώνεται το «Σπατόσημο» - iefimerida.gr

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Πότε και πόσο μειώνεται το «Σπατόσημο»

Το διεθνές αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος
Το διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» / Φωτογραφία αρχείου: Intimenews
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΤΣΑΣ

Τη μείωση του «Σπατόσημου» σε 3 ευρώ από 12 προανήγγειλε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών στην ανακοίνωσή του για τα ετήσια αποτελέσματα χρήσης 2023.

Η μείωση θα έχει ισχύ από την 1η Νοεμβρίου και αφορά το Τέλος Εκσυγχρονισμού & Ανάπτυξης Αερολιμένων (ΤΕΑΑ).

Αντιστάθμιση

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η μείωση δεν θα επιβαρύνει τα έσοδα της εταιρείας, καθώς θα γίνει προσαρμογή των αεροπορικών χρεώσεων, ώστε να αναπληρωθεί η μείωση του ΤΕΑΑ. Έτσι, συνολικά οι αεροπορικές χρεώσεις και το ΤΕΑΑ ανά επιβάτη θα παραμείνουν στα σημερινά επίπεδα. Τα έσοδα έφτασαν τα 603,7 εκατ. ευρώ το 2023.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθώς η επιβατική κίνηση το 2023 έφτασε τους 28,17 εκατομμύρια επιβάτες, η εταιρεία αναμένει ότι η ζήτηση για ταξίδια στην Ελλάδα θα συνεχιστεί. Ως εκ τούτου, προβλέπει ηπιότερη αύξηση της επιβατικής κίνησης για το 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη αύξηση του 2023, καθώς κατά τους πρώτους μήνες του 2022 υπήρχαν ακόμη ταξιδιωτικοί περιορισμοί.

Στο πλαίσιο των ενεργειών για το μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιρειών και την ανάπτυξη της κίνησης, ο ΔΑΑ θα συνεχίζει να υποστηρίζει τις αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σήμερα στην Αθήνα και η στρατηγική για την ανάπτυξη δρομολογίων θα επικεντρωθεί περαιτέρω σε αγορές με υψηλή προοπτική, καθώς και σε αγορές που διαθέτουν μεγάλο μερίδιο επιβατών με υψηλό καταναλωτικό προφίλ.

Αποτύπωμα άνθρακα

Επιπλέον, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, ο ΔΑΑ βρίσκεται εντός προγράμματος για την επίτευξη του στόχου για μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2025 για τις Άμεσες (Πεδίο 1 - Scope 1) και Έμμεσες (Πεδίο 2 - Scope 2) Εκπομπές Αερίων του Θερμοκηπίου από την ηλεκτρική ενέργεια (Οδικός Χάρτης «Route 2025»).

Για αυτόν τον λόγο θα ξεκινήσει η κατασκευή του φωτοβολταϊκού πάρκου, ισχύος 35,5MW, εντός της έκτασης του αεροδρομίου, το οποίο θα περιλαμβάνει σύστημα αποθήκευσης ενέργειας με μπαταρία 82 MWh. Προς την κατεύθυνση της επίτευξης του Route 2025, βρίσκεται σε εξέλιξη μια σειρά δράσεων για την ηλεκτροκίνηση του στόλου των οχημάτων και τη δυνατότητα αντικατάστασης της κατανάλωσης φυσικού αερίου με αντλίες θερμότητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ