Πώς δρούσε η σπείρα που έκλεβε αυτοκίνητα στην Αττική -Τα δύο αδέρφια και οι μάρκες... που προτιμούσαν [εικόνες] - iefimerida.gr

Πώς δρούσε η σπείρα που έκλεβε αυτοκίνητα στην Αττική -Τα δύο αδέρφια και οι μάρκες... που προτιμούσαν [εικόνες]

όχηματα
Φωτογραφία: Ελληνική Αστυνομία
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σεσημασμένοι για κλοπές και πλαστογραφίες είναι, μεταξύ άλλων, τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης που είχαν κλέψει τουλάχιστον 40 αυτοκίνητα και 2 μοτοσικλέτες και συνελήφθησαν κατά τη διάρκεια αστυνομικών επιχειρήσεων σε Μενίδι, Λιόσια, Γαλάτσι, Νέα Ιωνία, Βύρωνα, Ηλιούπολη, αλλά και στην Κρήτη.

Οι συλληφθέντες, μεταξύ των οποίων ο φερόμενος αρχηγός και ο αδερφός του, είχαν ιδιαίτερες προτιμήσεις, καθώς εντόπιζαν και στη συνέχεια έκλεβαν συγκεκριμένα οχήματα όπως Mercedes SLK, Smart, Golf, Toyota Yaris, Ford Fiesta, Fiat 500, Citroen c3, όπως και μηχανές BMW R 1250 GS.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα οχήματα που είχαν κλέψει τα είχαν εντοπίσει σε διάφορες περιοχές, όπως Γλυφάδα, Κηφισιά, Μεταμόρφωση, Χαλάνδρι, Δραπετσώνα, Αγία Παρασκευή, Κυψέλη, Βριλήσσια, Ηλιούπολη και Καλλιθέα.

Πώς δρούσε η σπείρα που έκλεβε τα αυτοκίνητα

Ο Μ.Ι., ο φερόμενος αρχηγός, ήταν ιδιοκτήτης συνεργείου-φανοποιείου αυτοκινήτων στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου στα Άνω Λιόσια, με συνεχή παρουσία σε αυτό. Παραλάμβανε συναρμολογούμενα εξαρτήματα από δύο άλλους κατηγορούμενους, τον Π.Χ. και τον Γ.Ν., και στη συνέχεια φρόντιζε για την περαιτέρω διάθεσή τους.

Όπως προέκυψε, στο συνεργείο του παραδίδονταν τα οχήματα όταν επρόκειτο να πλαστογραφηθούν. Σε άμεση εξάρτηση μαζί του λειτουργούσε ο αδερφός του Μ.Δ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο συγκεκριμένος ήταν ιδιοκτήτης επιχείρησης που τελεί υπό εκκαθάριση με έδρα τη Μεταμόρφωση και συγκεκριμένα την οδό Τατοΐου, και είχε κομβικό επίσης ρόλο στην εγκληματική οργάνωση. Πραγματοποιούσε ταξινομήσεις οχημάτων από το εξωτερικό και στη συνέχεια προχωρούσε στην πώληση οχημάτων που ήταν πλαστογραφημένα.

κλεμμένα ΙΧ
Φωτογραφία: Ελληνική Αστυνομία

Η «καβάτζα» των οχημάτων στου Παπάγου

Η οργάνωση είχε δημιουργήσει αυτοσχέδιο διαλυτήριο, το οποίο λειτουργούσε σε εγκαταλελειμμένο κτίσμα επί της Λεωφόρου Πόρτο Ράφτη στο Μαρκόπουλο. Από εκεί, όταν τελείωναν οι εργασίες, με βαν παρέδιδε τα ανταλλακτικά των οχημάτων που ήταν κλεμμένα στο φανοποιείο του φερόμενου αρχηγού. Ο εντοπισμός των οχημάτων τα οποία θα έκλεβαν γινόταν με ένα μισθωμένο όχημα Citroen, με το οποίο μέλος της οργάνωσης κινούνταν σε διάφορες περιοχές.

κλεμμένα οχήματα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η λεγόμενη «καβάτζα» των οχημάτων βρισκόταν σε ένα χωμάτινο οικόπεδο στου Παπάγου και, αφού περνούσε ένα διάστημα, τοποθετούσαν σε αυτά πινακίδες κυκλοφορίας αλλοδαπών αρχών και τα μετέφεραν στην επιχείρηση του φερόμενου αρχηγού. Σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρχαν 11 εμπορευματοκιβώτια τα οποία επρόκειτο να σταλούν στην Κύπρο.

Στις 16/9/2021 διαπιστώθηκε πως ένα εμπορευματοκιβώτιο με προορισμό την Κύπρο είχε μέσα, μεταξύ άλλων, 12 αποσυναρμολογημένα οχήματα από τα οποία είχαν αφαιρεθεί οι χαρακτηριστικοί αριθμοί, 9 κινητήρες οχημάτων και τέσσερα εμπρόσθια καθίσματα.

Όσα κατέσχεσε η ΕΛ.ΑΣ. κατά την επιχείρησή της
Όσα κατέσχεσε η ΕΛ.ΑΣ. κατά την επιχείρησή της
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ