Οι «δρόμοι του κρασιού» της Αττικής -Για την προώθηση και ανάδειξη των αττικών οινοποιείων - iefimerida.gr

Οι «δρόμοι του κρασιού» της Αττικής -Για την προώθηση και ανάδειξη των αττικών οινοποιείων

αμπελι μαυρο σταφυλι
Αμπελώνας, φωτογραφία apimages
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η ενίσχυση και εξωστρέφεια των επιχειρήσεων οινοποιίας της Αττικής και η ισχυροποίηση του brand name «Attica» στο κρασί μέσα από μια διευρυμένη συνεργασία της Περιφέρειας με τους παραγωγούς, εξετάστηκε στη συνάντηση του περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη με εκπροσώπους του κλάδου.

Κατά τη συζήτηση έγινε αναφορά στην αγροτοδιατροφική σύμπραξη και στη συνεργασία της Περιφέρειας με την Ένωση Οινοπαραγωγών Αττικής, στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων του Προγράμματος «Προώθησης Οίνων ποιότητας της Περιφέρειας σε συνέργεια με τα οινοποιεία». Επίσης αποφασίστηκε η διοργάνωση ημερίδας με αντικείμενο τα ζητήματα του κλάδου και τους στόχους της συνεργασίας των δύο πλευρών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αμπελώνες και οινοποιεία της Αττικής

Ο κ. Πατούλης αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας που αφορούν στην προώθηση των εξαγωγών του «Αττικού Αμπελώνα», είτε μέσω διεθνών και εγχώριων εκθέσεων είτε μέσω της δράσης η «Προώθηση οίνων σε αγορές Τρίτων Χωρών» αλλά στην ενίσχυση των «δρόμων του κρασιού στην Αττική». Στόχος όλων αυτών, υπογράμμισε, είναι τόσο η ενίσχυση του θεματικού τουρισμού μέσα από την ανάδειξη των αττικών οινοποιείων όσο και η διεύρυνση της φήμης και η αύξηση των πωλήσεων στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στη Νότια Κορέα, στην Ιαπωνία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

«Επενδύουμε στην εξωστρέφεια και την ανάδειξη των εκλεκτών κρασιών της Αττικής μας προκειμένου να κερδίσουν την αναγνώριση που τους αξίζει», τόνισε ο Γ. Πατούλης, υπογραμμίζοντας τη σημαντική αύξηση της χρηματοδότησης σχετικών δράσεων στήριξης που επιτυγχάνεται με πόρους του ΕΣΠΑ. «Μέσα από την κινητοποίηση ευρωπαϊκών πόρων επιχειρούμε να προωθήσουμε σε στοχευμένες αγορές του εξωτερικού με στόχο να απλώσουμε την φήμη των κρασιών της Αττικής και να κερδίσουμε σε αναγνώριση και σε πωλήσεις».

Επίσης, επισημάνθηκε ο στόχος η Αττική να αποτελέσει τουριστικό προορισμό 12 μήνες το χρόνο, ενώ συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί ειδική εκδήλωση για τον «Αττικό οίνο», στο πλαίσιο της οποίας θα συζητηθούν οι στόχοι, τα προγράμματα, οι συνέργειες και τα όποια προβλήματα του κλάδου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Brand Name» για το κρασί της Αττικής

Ο κ. Πατούλης ευχαρίστησε «τους οινοποιούς μας που αγκαλιάζουν τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας» επισημαίνοντας ότι για την Αττική, ο οίνος και η τέχνη της αμπελουργίας, αποτελούν το «Brand Name» της περιοχής και ισχυρά στοιχεία πολιτισμού και άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας, στις δράσεις του προγράμματος υλοποιούνται μεταξύ άλλων masterclasses με τη συμμετοχή διακεκριμένων Μasters of Wine, σεμινάρια, walk around tastings, επισκέψεις διαμορφωτών γνώμης και αγοραστών από τις αγορές-στόχο στην Αττική, συμμετοχή σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις, διαφημίσεις σε έντυπα και ψηφιακά μέσα, σχεδιασμός ενημερωτικού/εκπαιδευτικού υλικού κ.ά.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν, η αρμόδια περιφερειακή σύμβουλος Δ. Αγγελάκη, ο πρόεδρος της Ένωσης Οινοπαραγωγών Αττικής Ανδρέας Γκίκας, στελέχη των αρμόδιων Διευθύνσεων και εκπρόσωποι παραγωγών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ