«Παλάτι στις ράγες»: Σχεδιάζουν το πρώτο ιδιωτικό τρένο -Εκπληκτικό ντιζάιν, κήπος, χώροι ψυχαγωγίας, θα γίνεται ένα με το τοπίο - iefimerida.gr

«Παλάτι στις ράγες»: Σχεδιάζουν το πρώτο ιδιωτικό τρένο -Εκπληκτικό ντιζάιν, κήπος, χώροι ψυχαγωγίας, θα γίνεται ένα με το τοπίο

Το τρένο G Train διασχίζει έρημο
Το τρένο G Train / Φωτογραφία: Thierry Gaugain
ΣΟΦΙΑ ΠΑΦΤΟΥΝΟΥ

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες, αναζητούν πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους για να δουν τον κόσμο κι έτσι οι μετακινήσεις με τρένο γίνονται συνεχώς πιο δημοφιλείς.

Όμως ο Γάλλος σχεδιαστής Thierry Gaugain ελπίζει να φέρει την εμπειρία του ταξιδιού με τρένο σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο. Ο άνθρωπος που έχει συνεργαστεί με τον φημισμένο σχεδιαστή Philippe Starck και είναι γνωστός για τα εντυπωσιακά σκάφη που σχεδιάζει, όπως το Venus του Στιβ Τζομπς, σχεδίασε ένα ιδιωτικό υπερπολυτελές τρένο που αναζητά έναν και μοναδικό, αλλά πολύ πλούσιο, ιδιοκτήτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 400 μέτρων τρένο, που θα αποτελείται από 14 βαγόνια, περιγράφεται ως ένα «παλάτι πάνω σε ράγες». Την ίδια στιγμή, θα είναι τόσο τεχνολογικά προηγμένο, ώστε θα μπορεί να γίνεται και εντελώς διάφανο, επιτρέποντας στον ταξιδιώτη να γίνει ένα με το τοπίο. Με χώρο για 18 φιλοξενούμενους, το G Train θα ταξιδεύει με ταχύτητα 160 χιλιομέτρων την ώρα και θα είναι προσαρμοσμένο να τρέχει σε σιδηροδρόμους σε όλη την Αμερική και την Ευρώπη.

«Αυτό το τρένο το έχουμε οραματιστεί για έναν μοναδικό ιδιοκτήτη», λέει ο Gaugain στο CNN Travel. «Δεν είναι δημόσιο τρένο, ούτε επιβατικό τρένο. Ο ιδιοκτήτης που οραματιζόμαστε είναι κάποιος που γνωρίζει τη μοναδικότητα αυτού του τρένου και κατανοεί ότι δεν μιλάμε απλώς για μεταφορά. Είναι για ταξίδια, όχι για πόσο γρήγορα φτάνετε από το σημείο Α στο σημείο Β».

Ο Gaugain πιστεύει ότι το ταξίδι έχει επικεντρωθεί περισσότερο στην ταχύτητα από το πραγματικό ταξίδι και βλέπει το G Train ως έναν τρόπο μεταφοράς, όπου αυτοί που θα ταξιδεύουν, θα μπορούν να διασκεδάσουν εξίσου, αν όχι περισσότερο, στο δρόμο προς τον προορισμό τους.

«Το ταξίδι δεν αφορά την ταχύτητα», λέει. «Είναι να πάρουμε τον χρόνο μας, γιατί ο χρόνος είναι ο μόνος θησαυρός που έχουμε».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το τρένο G Train που έχει οραματιστεί ο Thierry Gaugain
Το τρένο G Train που έχει οραματιστεί ο Thierry Gaugain

Οι επιβάτες έχουν μια ακόμη δυνατότητα. Αν θέλουν απλά να βλέπουν το εξωτερικό περιβάλλον, μπορούν απλά να κάνουν το τρένο... διάφανο, όπως περιγράψαμε παραπάνω και να γίνουν ένα με το εξωτερικό περιβάλλον, αλλά μπορούν επίσης να επιλέξουν το γυαλί του τρένου να γίνει αδιαφανές και να δημιουργήσουν σχεδόν όποια θέα θέλουν! Να προβάλλουν δηλαδή στο γυαλί όποιο τοπίο θέλουν από θάλασσες και ερήμους μέχρι παγετώνες και δάση.

«Το τρένο είναι μια σκηνή», εξηγεί ο Gaugain, ο οποίος πιστεύει ότι η ιδέα ήρθε για πρώτη φορά στο μυαλό του όταν ήταν παιδί, εξηγώντας ότι τα τρένα τον γοήτευαν πάντα.

Αλλά ο Gaugain είχε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο στο μυαλό του όταν οραματίστηκε το G Train, τη δισεκατομμυριούχο Λορίν Πάουελ Τζομπς, τη χήρα του Στιβ Τζομπς. «Όταν ήρθε η ιδέα στο μυαλό μου, τη σκέφτηκα ως δυνητικό χρήστη», παραδέχεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάντως, παραδέχεται ότι δεν έχει βρει ακόμα τον πελάτη και αναγνωρίζει ότι πρέπει να είναι «κάποιος εξίσου τρελός» με εκείνον για να αγοράσει το τρένο.

Θα κοστίσει πιθανώς περίπου 350 εκατομμύρια δολάρια και η κατασκευή του θα διαρκέσει τουλάχιστον δυόμισι χρόνια.

εικόνα με το πώς θα μπορούσε να είναι το τρένο με γυαλί
Το τρένο θα είναι ιδιωτικό και πολυτελές / Φωτογραφία: Gaugain

Ο Gaugain έχει συγκεντρώσει έναν αριθμό ειδικών, όπως η ελβετική κατασκευαστική τρένων Stadler, ο κατασκευαστής γυαλιού Saint-Gobain, η βρετανική εταιρεία μηχανικών Eckersley O'Callaghan και η εταιρεία ασφαλείας Marine Guard για να διασφαλίσουν ότι ο σχεδιασμός είναι «εφικτός».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ένα τέτοιο τρένο είναι πολύ περίπλοκο», εξηγεί. «Επειδή δεν υπάρχει τρένο που να τρέχει σε όλες τις γραμμές σε όλο τον κόσμο και που να συμμορφώνεται με όλα τα συστήματα».

Το G Train μπορεί να χωριστεί στα δύο εάν αυτοί που ταξιδεύουν σε αυτό, αποφασίσουν ότι θέλουν να πάνε σε διαφορετικές κατευθύνσεις.

Οι επιβάτες εισέρχονται μέσω της αίθουσας καλωσορίσματος στο κέντρο του τρένου, το οποίο οδηγεί στην κύρια περιοχή που περιλαμβάνει τον χώρο διαμονής και ψυχαγωγίας του ιδιοκτήτη, καθώς και μια περιοχή για ειδικούς επισκέπτες, ένα κοινωνικό δωμάτιο, καθώς και το Grand Salon που έχει σχεδιαστεί ειδικά για δεξιώσεις.

Μια απόδοση του G Train, μια νέα ιδέα πολυτελούς ιδιωτικού τρένου από τον Γάλλο σχεδιαστή Thierry Gaugain
Μια απόδοση του G Train, μια νέα ιδέα πολυτελούς ιδιωτικού τρένου από τον Γάλλο σχεδιαστή Thierry Gaugain
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι επισκέπτες θα έχουν επίσης πρόσβαση σε έναν «μυστικό» κήπο, ενώ τα φτερά του τρένου μπορούν να διπλωθούν για να σχεδιάσουν βεράντες εξωτερικού χώρου, όπου μπορούν να γίνουν πάρτι ή ακόμη και συναυλίες.

Το ανανεωμένο ενδιαφέρον για τα ταξίδια με τρένο συνδέεται στενά με τις ανησυχίες για το περιβάλλον, καθώς οι ταξιδιώτες συνειδητοποιούν περισσότερο το αποτύπωμα άνθρακα σε αυτό.

Ο Gaugain λέει ότι δεν εκπλήσσεται που τα πράγματα κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση και προβλέπει ότι τα τρένα θα είναι ακόμη πιο δημοφιλή τα επόμενα χρόνια.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ τρένο πολυτέλεια σχεδιαστής
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ