Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Ο Κένεθ Μπράνα επιστρέφει, ίσως στην καλύτερη εκδοχή του Ηρακλή Πουαρό - iefimerida.gr

Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Ο Κένεθ Μπράνα επιστρέφει, ίσως στην καλύτερη εκδοχή του Ηρακλή Πουαρό

Κένεθ Μπράνα σκαλια
Ο Κένεθ Μπράνα στον ρόλο του Ηρακλή Πουαρό

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες της εβδομάδας ο Κένεθ Μπράνα ξαναφοράει τα παπούτσια του Ηρακλή Πουαρό για να λύσει ένα «Μυστήριο στη Βενετία».

Η Νία Βαρντάλος επιστρέφει στα πάτρια εδάφη για το τρίτο μέρος του «Γάμος αλά ελληνικά» και ο Κρίστοφερ Μπόργκλι υπογράφει μια βιτριολική σάτιρα της εποχής μας.

Οι κινηματογραφικές πρεμιέρες της Πέμπτης 14 Σεπτεμβρίου

Μυστήριο στη Βενετία (A Haunting in Venice)
Σκηνοθεσία: Κένεθ Μπράνα
Παίζουν: Κάιλ Άλεν, Κένεθ Μπράνα, Καμίγ Κοτέν, Τζέιμι Ντόρναν, Τίνα Φέι, Τζουντ Χιλ, Άλι Καν, Έμα Λερντ, Κέλι Ράιλι, Ρικάρντο Σκαμάρκιο, Μισέλ Γέο

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες, συνταξιούχος και αυτοεξόριστος στη Βενετία, ο Πουαρό παρευρίσκεται απρόθυμα σε μια σεάνς σε ένα στοιχειωμένο παλάτι. Όταν ένας από τους καλεσμένους δολοφονείται, ο ντετέκτιβ καλείται να διαλευκάνει το μυστήριο.
Ο Κένεθ Μπράνα μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα από τα πιο σκοτεινά αλλά και κοσμοπολίτικα αστυνομικά μυστήρια της Άγκαθα Κρίστι.

Ο θρυλικός ντετέκτιβ Ηρακλής Πουαρό έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση και ζει στη μεταπολεμική Βενετία. Όλα αλλάζουν όταν τον επισκέπτεται η Αριάδνη Όλιβερ, μια διάσημη συγγραφέας μυστηρίου και παλιά του φίλη, που ισχυρίζεται ότι έχει κάτι να μοιραστεί μαζί του και του υπόσχεται πως δεν πρόκειται για έγκλημα. Ο Πουαρό παρασύρεται από τον ενθουσιασμό της και συμμετέχει σε μια σεάνς σε ένα παρηκμασμένο, στοιχειωμένο παλάτι, που ανήκει στη μεγάλη τραγουδίστρια όπερας Ροβίνα Ντρέικ. Όταν ένας από τους συμμετέχοντες βρεθεί δολοφονημένος, όλοι θεωρούνται ύποπτοι και ο Βέλγος ντετέκτιβ βυθίζεται σε έναν νοσηρό κόσμο με πολλά μυστικά.

Στην τρίτη του και καλύτερη έως τώρα κινηματογραφική διασκευή ενός μυθιστορήματος της Κρίστι, ο Κένεθ Μπράνα καταφέρνει να βρει τον πυρήνα της υπόθεσης, που δεν είναι άλλος από το αιώνιο ερώτημα, αν υπάρχει τελικά κάτι μετά τον θάνατο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνδυάζοντας το whodunnit με το μεταφυσικό στοιχείο και τις ιστορίες φαντασμάτων, που λατρεύει το βρετανικό κοινό, σε αντίθεση με τις προηγούμενες απόπειρές του που είχαν επικεντρωθεί στο crowd pleasing, εδώ πετυχαίνει να δημιουργήσει σκοτεινές ατμόσφαιρες και ένα δεύτερο επίπεδο προβληματισμού, αξιοποιώντας μοναδικά την υπέροχη Βενετία, αν και το βιβλίο διαδραματίζεται στην Αγγλία. O ίδιος στον ρόλο του διάσημου ντετέκτιβ αποδίδει τον σκεπτικισμό του ορθολογιστή Πουαρό, που δεν μπορεί να ανεχτεί τίποτα άλλο πέρα από μια λογική εξήγηση, αν και φοβάται να εκμεταλλευτεί το βιτριολικό χιούμορ που του έχει προσδώσει η δημιουργός του.

Γάμος αλά Ελληνικά 3 (My Big Fat Greek Wedding 3)
Σκηνοθεσία: Νία Βαρντάλος
Παίζουν: Νία Βαρντάλος, Τζον Κόρμπετ, Λούις Μάντιλορ, Άντρεα Μάρτιν, Αλέξης Γεωργούλης

Περίληψη: Η οικογένεια Πορτοκάλος επιστρέφει στα πάτρια εδάφη, όχι για γάμο αυτή τη φορά, αλλά για μια επανασύνδεση με τους φίλους του μπαμπά της Τούλας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Νία Βαρντάλος και η οικογένεια Πορτοκάλος επιστρέφουν στην Ελλάδα για να εκπληρώσουν μια ιερή υποχρέωση.
Η Τούλα και ο Ίαν παραμένουν παντρεμένοι. Νέος σταθμός στις περιπέτειές τους ένα ταξίδι στην Ελλάδα, όπου, εκτός από την επανασύνδεση με τους συγγενείς, η Τούλα ελπίζει να εντοπίσει τους φίλους του πατέρα της, που έφυγε απ' τη ζωή, και να τους παραδώσει το ημερολόγιο του, σύμφωνα με την επιθυμία του. Στο ταξίδι της φυσικά τη συνοδεύει όλη η αξιαγάπητα εκκεντρική φαμίλια της, ενώ η άφιξη στο χωριό κρύβει πολλά μυστικά.

Καρτποσταλική προσέγγιση, στερεότυπα περί της ελληνικής νοοτροπίας -κάποια από αυτά πετυχημένα, και κάποια παρατραβηγμένα από τα μαλλιά- και μια προσπάθεια αισιόδοξης ενσωμάτωσης της σύγχρονης πραγματικότητας -το ζευγάρι του Έλληνα με τη Σύρια προσφυγοπούλα, η γιαγιά από το χωριό που μοιράζει καρβέλια στους μετανάστες- χρησιμοποιούνται από τη Βαρντάλος, η οποία, αν και δεν της λείπει η ευαισθησία, δύσκολα μπορεί να προσεγγίσει, άρα και να σατιρίσει εύστοχα τα χαρακτηριστικά της φυλής μας.

Εικόνες από την Πλάκα και το Μοναστηράκι έρχονται ως αποκορύφωμα της τουριστικής ατραξιόν μαζί με ένα soundtrack γεμάτο σκυλάδικα και μπουζούκια που δεν ξέρω κατά πόσον θα θέλαμε να θεωρούνται αντιπροσωπευτικά του τόπου μας.

Σιχάθηκα τον εαυτό μου (Syk Pike /Sick of Myself)
Σκηνοθεσία: Κρίστοφερ Μπόργκλι
Παίζουν: Κριστίνε Κούγιατ Θορπ, Άρικ Σάιθερ, Φάνη Βαάγκερ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Η Σίγκνε έχει μια αρρωστημένη, ανταγωνιστική σχέση με τον άνδρα της, που την ωθεί σε περίεργα μονοπάτια, όταν εκείνος αναγνωρίζεται επαγγελματικά.
Ο Κρίστοφερ Μπόργκλι σχολιάζει την κυνική εποχή μας, με ένα βιτριολικό φεμινιστικό φιλμ, που συμμετείχε στο «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών το 2022.

Η Σίγκνε και ο Τόμας διατηρούν μια αρρωστημένη, ανταγωνιστική σχέση, η οποία παίρνει μια άσχημη τροπή όταν εκείνος αποκτά ξαφνικά αναγνώριση για το καλλιτεχνικό του έργο. Γνήσια αντιδραστική, η Σίγκνε επιχειρεί απεγνωσμένα να ανακτήσει το στάτους της, δημιουργώντας μια νέα, αδίστακτη περσόνα, η οποία τρέφεται από την προσοχή και τη συμπόνια των άλλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φροντίζοντας από τα πρώτα λεπτά της ταινίας να υπογραμμίσει το βασικό του θέμα, που δεν είναι άλλο από τον ναρκισσισμό και το πώς αυτός καλλιεργείται μέσα από τη σύγχρονη πραγματικότητα των social media, ο Μπόργκλι καθιστά σαφές ότι η κεντρική του -και εντελώς αντιπαθητική- ηρωίδα δεν είναι μια ψυχοπαθολογική περίπτωση, αλλά θύμα μιας κοινωνικής συνθήκης, μέχρι που τελικά γίνεται και η ίδια θύτης.
Με στοιχεία τρόμου που του εξασφάλισαν και μια μεταγραφή στο περιβόητο στούντιο Α24 και μια υποδόρια σατιρική διάθεση, ο Νορβηγός δημιουργός πέφτει τελικά στην παγίδα που καυτηριάζει: δηλαδή σε μια ναρκισσιστική επανάληψη δηλαδή του ίδιου μοτίβου, που δεν εξελίσσεται αλλά μεταφέρεται από πλάνο σε πλάνο, λες και από μόνη της μια ευφυής παρατήρηση ή μια τολμηρή -αναμφίβολα- ιδέα μπορούν να καλύψουν τη διάρκεια μιας ολόκληρης ταινίας.

Ήρωας Κανενός (Viens je t'emmène)
Σκηνοθεσία: Αλέν Γκιροντί
Παίζουν: Zαν-Σαρλ Κλισέ, Νοεμί Λβοφσκί, Ιλιέ Καντρί

Περίληψη: Ο μοναχικός Μεντερίκ ερωτεύεται μια πόρνη, την Ιζαντόρα, με φόντο μια τρομοκρατική επίθεση, ενώ ένας νεαρός Άραβας εισβάλλει στην πολυκατοικία του.
Ο Αλέν Γκιροντί («Ο Άγνωστος της Λίμνης») υπογράφει ένα ανορθόδοξο ρομάντζο, που έκανε πρεμιέρα στην Berlinale.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πόλη του Κλερμόν-Φεράν, την παραμονή των Χριστουγέννων, δέχεται μια τρομοκρατική επίθεση. Σε αυτό το τραγικό κλίμα, ο Μεντερίκ, ένας μοναχικός νεαρός στα τριάντα του, κάνει έρωτα με την Ιζαντόρα, μια σεξεργάτρια, αρκετά χρόνια μεγαλύτερή του, την οποία ερωτεύεται παράφορα. Ο Σελίμ, ένας Άραβας άστεγος, βρίσκει καταφύγιο στο κτίριο του Μεντερίκ, εγείροντας τις υποψίες, καθώς μοιάζει με έναν από τους φερόμενους ως τρομοκράτες, σύμφωνα με το σκίτσο που έχουν δώσει στη δημοσιότητα οι Αρχές. Ο Μεντερίκ, από την πλευρά του, προσπαθεί να απελευθερώσει την αγαπημένη του από τον ζηλιάρη κτητικό σύζυγό της. Η συλλογική παράνοια θα αποδυναμώσει σύντομα τη σχέση του ιδιαίτερου αυτού ζευγαριού.

Μια παράδοξη ερωτική ιστορία, που σε σημεία εξοκέλλει στην υπερβολή και στην καρικατούρα -η εμμονή της Ιζαντάρα με το σεξ και οι θορυβώδεις οργασμοί της συμβάλλουν κατά πολύ σε αυτή τη λογική- συνδυάζονται χωρίς ουσιαστικό λόγο με μια τρομοκρατική επίθεση. Η ξενοφοβία των γειτόνων, που θεωρούν τρομοκράτη όποιον έχει μελαμψό χρώμα, και ο ρατσισμός σίγουρα απασχολούν τον Γκιροντί, που όμως δεν κατάφερε να ενώσει αυτές τις δύο παράλληλες ιστορίες, αφήνοντας τελικά ανεκμετάλλευτο το θέμα της διαφορετικότητας.

Οι Αχώριστοι (The Inseparables)
Σκηνοθεσία: Ζερεμί Ντεγκριζόν
Με τις φωνές των (στα ελληνικά): Τάσου Νταπαντά, Κώστα Αποστολίδη, Τάκη Σακελλαρίου, Ραφαήλ Αριστοτέλους, Νίκης Γρανά, Βαγγέλη Χαλκιαδάκη, Μυρτώς Ναούμ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Οι περιπέτειες μιας μαριονέτας και ενός λούτρινου σκύλου, που έχει ανάγκη από έναν φίλο.
Οι σεναριογράφοι των επιτυχιών «Toy Story», «Paw Patrol» και «Ο Μεγαλοπατούσας», υπογράφουν μια από τις ακριβότερες ευρωπαϊκές παραγωγές κινουμένων σχεδίων.
Η ταινία ακολουθεί τις περιπέτειες του Ντον, μιας μαριονέτας με ανεξάντλητη φαντασία που το έχει σκάσει από ένα κουκλοθέατρο, και του DJ Doggie Dog, ενός παρατημένου λούτρινου που έχει ανάγκη από συντροφιά. Kαθώς οι δυο τους συναντιούνται στο Σέντραλ Παρκ, ενώνουν τις δυνάμεις τους και ξεκινούν μία επική περιπέτεια στη Νέα Υόρκη.

Πρόκειται για την τέταρτη σκηνοθετική απόπειρα του Τζέρεμι Ντεγκρουσόν, ο οποίος γρήγορα σαγηνεύτηκε από τον πλούτο της ιστορίας, τους χαρακτήρες της και τους ρεαλιστικούς και φανταστικούς της κόσμους. «Αυτό το ταξίδι ανάμεσα στην πραγματικότητα και στη φαντασία μού “μίλησε” κατευθείαν, γιατί είναι μια λεπτή ισορροπία που πρέπει να διατηρήσουμε και εμείς, ως σκηνοθέτες, ειδικά στις ταινίες κινουμένων σχεδίων», αναφέρει ο δημιουργός.

Το τέλειο γεύμα
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Μερκούρης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ντοκιμαντέρ για τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής.
Ένα κινηματογραφικό οδοιπορικό σε Ελλάδα, Κύπρο, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Αγγλία, Σουηδία και ΗΠΑ, στο οποίο αναζητούνται τα μυστικά της μεσογειακής διατροφής.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η Μεσογειακή Διατροφή είναι ευεργετική για την υγεία μας. Όμως, πώς ακριβώς συγκεκριμένα συστατικά της επηρεάζουν διαφορετικά μέρη του σώματός μας; Και πώς μια παράδοση αιώνων, που βασίζεται στη λιτότητα και στην εποχικότητα, μπορεί να δώσει λύσεις σε ορισμένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα του σύγχρονου κόσμου; Ερωτήματα που στοχεύει να απαντήσει ένα ντοκιμαντέρ και παράλληλες δράσεις γύρω από το μεσογειακό τραπέζι.
Οι βασικοί χαρακτήρες της ταινίας έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στην κατανόησή της και προτείνουν «το τέλειο γεύμα» για την υγεία μας, αλλά και την υγεία του πλανήτη.

Στο ντοκιμαντέρ συμμετέχουν μεταξύ άλλων οι Νικόλαος Σκαρμέας (ΕΚΠΑ - Columbia University), Αντωνία Τριχοπούλου (Ελληνικό Ίδρυμα Υγείας), Σμαραγδή Αντωνοπούλου (Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο), Walter Willett (Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ), Miguel Angel Martinez-Gonzalez (Πανεπιστήμιο της Ναβάρα), Cecilia Samieri (INSERM) και οι βραβευμένοι σεφ Μαριάννα Λειβαδιτάκη και Xavier Pellicer. Επιστημονική σύμβουλος είναι η Μαίρη Γιαννακούλια (Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο).

Κινηματογραφικές πρεμιέρες και επαναπροβολές

Oldboy
Σκηνοθεσία: Παρκ Τσαν-γουκ
Παίζουν: Tσόι Μιν-σικ, Γκανγκ Χίε-τζουνγκ, Γιου Τζι-τάε

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ένας άνδρας αναζητεί εκδίκηση για την αναίτια απαγωγή του και τον δεκαπενταετή εγκλεισμό του.
To φιλμ, που σύστησε και καθιέρωσε τον Παρκ Τσαν-γουκ διεθνώς, κυκλοφορεί σε επανέκδοση με νέες ψηφιακές κόπιες.

Ένας συνηθισμένος άνθρωπος απάγεται από αγνώστους και μένει φυλακισμένος επί 15 χρόνια, αγνοώντας την αιτία. Όταν ξαφνικά αποφυλακίζεται, αναζητεί σε ημιπαράφρονα κατάσταση τους δεσμώτες του, όμως ο άγνωστος δήμιός του συνεχίζει να ελέγχει τη ζωή του, κάνοντάς τον μια μαριονέτα σ' ένα μακιαβελικό σχέδιο εκδίκησης.

Η ταινία, που αποτελεί το δεύτερο μέρος της διάσημης πλέον τριλογίας της «Εκδίκησης» («Sympathy for Mr. Vengeance, 2002 & Lady Vengeance, 2005), θεωρείται σημείο τομής για τον νοτιοκορεάτικο κινηματογράφο, ο οποίος έκτοτε βρίσκεται σε μια ανοδική πορεία, απασχολώντας διαρκώς το διεθνές κινηματογραφικό κοινό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ηθικά γκρίζοι χαρακτήρες, το αριστοτεχνικό πάντρεμα διαφορετικών κινηματογραφικών ειδών- από θρίλερ και δράμα μέχρι νεο-νουάρ- το τολμηρό περιεχόμενο, αλλά και η σκηνοθετική επιδεξιότητα του Παρκ Τσαν-γουκ, η οποία αποκρυσταλλώνεται με μοναδικό τρόπο στην αξέχαστη, αιματοβαμμένη σκηνή στον διάδρομο, καθιέρωσαν το «Oldboy» ως ένα κορυφαίο δείγμα του σύγχρονου κορεάτικου κινηματογράφου.

Η ταινία λατρεύτηκε από τον Κουέντιν Ταραντίνο, που ως πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών το 2004, εξέφραζε με κάθε ευκαιρία την προτίμηση του σε αυτήν. Απέσπασε τελικά το Βραβείο της Επιτροπής και έγινε η πρώτη κορεάτικη ταινία που κατάφερε κάτι αντίστοιχο. Η φεστιβαλική αναγνώριση της εξασφάλισε διεθνή διανομή, με την ταινία να κάνει παγκόσμιες εισπράξεις $15 εκατομμύρια, γεννώντας παράλληλα άμεσο ενδιαφέρον για πιθανό remake, το οποίο υλοποιήθηκε τελικά το 2013 από τον Σπάικ Λι, με πρωταγωνιστή τον Τζος Μπρόλιν.

Μανχάταν (Manhattan)
Σκηνοθεσία: Γούντι Άλεν
Παίζουν: Γούντι Άλεν, Ντάιαν Κίτον, Μάικλ Μέρφι, Μάριελ Χέμινγουεϊ, Μέριλ Στριπ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ένας νευρωτικός τηλεοπτικός σεναριογράφος τα φτιάχνει με μια δεκαεφτάχρονη μαθήτρια, ερωτεύεται όμως μια χειραφετημένη διανοούμενη, την ερωμένη του καλύτερού του φίλου.
Μία από τις καλύτερες ταινίες του Γούντι Άλεν.

Ο Ισαάκ Ντέιβις είναι ένας χωρισμένος σεναριογράφος τηλεοπτικών σόου, που ζει στο Μανχάταν και είναι μάλλον δυσαρεστημένος με τη δουλειά του. Η πρώην γυναίκα του τον εγκατέλειψε για να ζήσει με μια άλλη γυναίκα και γράφει ένα βιβλίο για τη σχέση τους. Εκείνος βγαίνει ραντεβού με μια δεκαεφτάχρονη μαθήτρια του λυκείου, την Τρέισι, που είναι ερωτευμένη μαζί του. Όταν συναντά τη Μαίρη Ουίλκι, την ερωμένη του καλύτερού του φίλου, του Γέιλ, που είναι παντρεμένος με την Έμιλι, την ερωτεύεται. Έτσι, χωρίζει με την Τρέισι κι αρχίζει μια σχέση με τη Μαίρη, που επηρεάζει τις ζωές πολλών ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένης και της δικής του.

Ο θαυμάσιος, ασπρόμαυρος φόρος τιμής του Γούντι Άλεν στην αγαπημένη του πόλη επικεντρώνεται γύρω από τις δύσκολες σχέσεις του πρωταγωνιστή με τις γυναίκες της ζωής του (Νταϊάν Κίτον, Μέριλ Στριπ και την αφοπλιστικά νέα Μάριελ Χέμινγουεϊ).
Το «Μανχάταν» είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός ήχου και εικόνας και γι’ αυτό θεωρήθηκε από τις πιο όμορφες ταινίες του σκηνοθέτη. Ο Τζορτζ Γκέρσουιν έχει κάνει μια καταπληκτική επιλογή μουσικών θεμάτων, που ταιριάζει και συμπληρώνει τη μαγευτική περιήγηση στους δρόμους του Μανχάταν.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ