Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Ο «Flash» αλλάζει τα δεδομένα στις ταινίες με υπερήρωες - iefimerida.gr

Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Ο «Flash» αλλάζει τα δεδομένα στις ταινίες με υπερήρωες

«Τhe Flash
«Τhe Flash» με καταιγιστική δράση στους κινηματογράφους

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες της εβδομάδας ο πιο γρήγορος υπερήρωας της DC κάνει την εμφάνισή του.

Στους κινηματογράφους ένα αστυνομικό νουάρ από την Ιταλία και μια ρομαντική κομεντί στις σκοτεινές αίθουσες και στα θερινά.

Τhe Flash

Σκηνοθεσία: Άντι Μουσιέτι
Παίζουν: Έζρα Μίλερ, Σάσα Κάγιε, Μάικλ Σάνον, Μάικλ Κίτον, Ρον Λίβινγκστον, Μαριμπέλ Βερντού, Κίρσι Κλέμονς, Αντιέ Τράουε, Μπεν Άφλεκ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Στην προσπάθειά του να αλλάξει το παρελθόν, ο Flash ανατρέπει τις ισορροπίες των παράλληλων συμπάντων. Έτσι, παγιδεύεται σε μια εναλλακτική πραγματικότητα, όπου οι υπερήρωες δεν υπάρχουν και ο Στρατηγός Ζοντ έχει επιστρέψει με σκοπό να καταστρέψει τον πλανήτη.

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες η πρώτη αυτόνομη ταινία για τον πιο γρήγορο υπερήρωα της DC, με την υπογραφή του Άντι Μουσκιέτι και τον Έζρα Μίλερ στον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Διαφορετικοί κόσμοι συγκρούονται, όταν ο Μπάρι χρησιμοποιεί τις υπερδυνάμεις του για να ταξιδέψει πίσω στον χρόνο και να αλλάξει γεγονότα του παρελθόντος. Αλλά όταν η απόπειρά του να σώσει την οικογένειά του αλλάζει το μέλλον, ο Μπάρι εγκλωβίζεται σε μία πραγματικότητα, όπου ο Στρατηγός Ζοντ έχει επιστρέψει απειλητικός και δεν υπάρχει κανένας υπερήρωας να βοηθήσει. Εκτός αν μπορέσει να πείσει έναν πολύ διαφορετικό και συνταξιούχο Μπάτμαν να αναλάβει δράση και να ελευθερώσει έναν Κρυπτονιανό από τη φυλακή, αλλά όχι αυτόν που έψαχνε! Τελικά, για να σώσει τον κόσμο στον οποίο βρίσκεται και να επιστρέψει στο γνώριμό του μέλλον, η μόνη ελπίδα του Μπάρι είναι να τρέξει για να σωθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O Άντι Μουσκιέτι επιστρέφει στα εφηβικά χρόνια του Μπάρι, τότε που ο νεαρός υπερήρωας συνειδητοποιεί την πραγματική φύση του και την αποστολή του, για να τον οδηγήσει σε παράλληλα σύμπαντα, όπου θα συναντήσει διαφορετικές εκδοχές αγαπημένων χαρακτήρων της DC- θα δείτε αγαπημένους ηθοποιούς που τους έχουν υποδυθεί, μέχρι και τον Νίκολας Κέιτζ, που είχε πρωταγωνιστήσει στο «Superman Lives» του Τιμ Μπάρτον .

Οι εφηβικές ανησυχίες του Μπάρι, το οικογενειακό του δράμα, η απώλεια της μητέρας του για χάρη της οποίας αποφασίζει να γυρίσει τον χρόνο πίσω και τα πρώτα του καρδιοχτύπια απασχολούν τον Μουσκιέτι στο πρώτο μέρος, δίνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία για ένα origin story, που θέλει να αποκαλύψει το αληθινό πρόσωπο, τις πληγές και τα τραύματα ενός υπερήρωα.

Όλα αυτά όμως ξεχνιούνται, όταν ο Flash περνάει τις πύλες του χρόνου, όποτε τα ψηφιακά εφέ παίρνουν τα ηνία, οι μάχες διαδέχονται η μία την άλλη και όλο το Σύμπαν της DC παρελαύνει σε μία εντυπωσιακή χαβαλεδιάρικη περιπέτεια δυόμιση περίπου ωρών, που σίγουρα θα κάνει τους φανς σε σημεία να χειροκροτήσουν με ενθουσιασμό.

Δυστυχώς όμως ο Μουσκέτι, περιορισμένος από τους κανόνες του είδους και τις απαιτήσεις του κοινού, αναγκάζεται να κλείσει βιαστικά την πορεία της ενηλικίωσης του ήρωά του και δεν καταφέρνει να αξιοποιήσει τη φιλοσοφική διάσταση της θεωρίας των παράλληλων κόσμων, που εδώ απλώς γίνεται η αφορμή για δράση μέχρι τελικής πτώσεως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Τελευταία Νύχτα του Φράνκο Αμόρε ( L'ultima notte di Amore)

Σκηνοθεσία: Αντρέα Ντι Στέφανο
Παίζουν: Πιερφραντσέσκο Φαβίνο, Λίντα Καρίντι, Αντόνιο Τζεράρντι

Περίληψη: Τη νύχτα πριν από τη συνταξιοδότησή του, ο υπαστυνόμος Φράνκο Αμόρε θα δει τον κόσμο του να ανατρέπεται. Στη διάρκειά της θα κινδυνεύσουν όλα όσα έχουν σημασία για αυτόν.

Ιταλικό αστυνομικό θρίλερ με τον εξαιρετικό Πιερφραντσέσκο Φαβίνο.
Ο Φράνκο Αμόρε ετοιμάζεται για τον λόγο, που θα βγάλει με αφορμή τη συνταξιοδότησή του: απόψε είναι η τελευταία νυχτερινή του βάρδια μετά από 35 χρόνια διακεκριμένης υπηρεσίας στην Αστυνομία. Στη μακρόχρονη καριέρα του, όπως γράφει, έκανε ό,τι μπορούσε για να φέρεται με τιμιότητα και ψυχραιμία , χωρίς ποτέ να χρειαστεί να σκοτώσει κάποιον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως αυτή θα είναι η μεγαλύτερη και πιο δύσκολη νύχτα της ζωής του, καθώς θα κληθεί να ερευνήσει μια υπόθεση, που θα βάλει όλα όσα έχουν σημασία γι' αυτόν σε κίνδυνο: το ν ρόλο του ως ευσυνείδητου υπαλλήλου του κράτους, την άνευ όρων αγάπη του για τη σύζυγό του, Βιβιάνα, τη φιλία του με τον συνεργάτη του, Ντίνο, και την ίδια του τη ζωή.

Με φόντο το Μιλάνο τη νύχτα, ο Αντρέα ντι Στέφανο υπογράφει ένα αστυνομικό θρίλερ με στοιχεία νουάρ, όπου η νομιμότητα παλεύει με το έγκλημα και η ζωή με τον θάνατο. Έχοντας ως κεντρικό ήρωα έναν σύνθετο χαρακτήρα, έναν ευυπόληπτο αστυνομικό, που η ανάγκη να εξασφαλίσει την οικογένειά του τον οδηγεί σε ηθικά διλήμματα, στην τρίτη του μεγάλου μήκους καταφέρνει να συνδυάσει το σασπένς με το πολιτικό σχόλιο περί της διαφθοράς , αλλά και τις αιτίες που την προκαλούν και παραδίδει μία στιβαρή καλογραμμένη περιπέτεια, που αξιοποιεί δυναμικά τους κανόνες – αλλά και τα κλισέ- του είδους.

Αυτά που δεν Λέγονται (Historias para no contar)

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σκηνοθεσία: Σεσκ Γκάι
Παίζουν: Αντόνιο ντε λα Τόρε, Τσίνο Νταρίν, Χοσέ Κορονάδο, Ανα Καστίγιο, Χαβιέρ Κάμαρα, Μαριμπέλ Βερντού, Νόρα Νάβας, Χαβιέρ Ρέι, Βερόνικα Ετσέγκουι, Αλεξάνδρα Χιμένεθ, Κουίμ Γκουτιέρες, Μπελέν Κουέστα

Περίληψη: Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες πέντε ιστορίες με καλά κρυμμένα μυστικά στη σύγχρονη Ισπανία.
Σπονδυλωτή κωμωδία χαρακτήρων, από τον σκηνοθέτη των «Τρούμαν» και «Οι Γείτονες από Πάνω».

Δυο άνθρωποι που βρίσκονται στο πάρκο σκύλων, ένας χωρισμένος άντρας που αρνείται να ξεπεράσει τη γυναίκα του, τρεις γυναίκες ηθοποιοί που συναντιούνται σε μια οντισιόν, ένας μεσήλικας καθηγητής που βγαίνει ραντεβού με μια πρώην μαθήτριά του, ένας σύζυγος που ανακαλύπτει πως η γυναίκα του είχε αντιληφθεί την απιστία του, αποτελούν τις πέντε βινιέτες του Σεσκ Γκάι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Ισπανός Γούντι Άλεν, όπως την αποκαλούν, ανατέμνει τις σχέσεις –φιλικές, ερωτικές και επαγγελματικές- και το πώς αυτές δομούνται μέσα από το άγχος της σύγχρονης ζωής και τα υπαρξιακά αδιέξοδα των ηρώων του, που καλύπτουν πίσω από «αθώα» ψέματα. Με χιούμορ, έξυπνες ατάκες και ένα επιτελείο πρωτοκλασάτων Ισπανών πρωταγωνιστών, ο Γκάι διαχειρίζεται ένα χιλιοειπωμένο θέμα με μία φρεσκάδα, που αν και δεν διαθέτει τη διεισδυτικότητα του αμερικανού δημιουργού, διατηρεί μια γλυκιά μελαγχολία, όπως ακριβώς και η ζωή.

Άλλοθι για Παντρεμένους.com 2 (Alibi.com 2)

Σκηνοθεσία: Φιλίπ Λασό
Παίζουν: Φιλίπ Λασό, Ελοντί Φοντάν, Ζιλιέν Αρουτί, Ταρέκ Μπουνταλί, Ντιντιέ Μπουρντόν, Ναταλί Μπάι, Γιώργος Χωραφάς

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Η ζωή του Γκρεγκ είναι αρκετά ήσυχη μετά από το κλείσιμο της εταιρείας για άλλοθι, μέχρι που αποφασίζει να κάνει πρόταση γάμου στη Φλο, οπότε πρέπει να της συστήσει τον απατεώνα πατέρα του και την εκκεντρική μητέρα του.

Γαλλική φαρσοκωμωδία για παντρεμένους , που βρίσκουν «επαγγελματικά» άλλοθι για τις απιστίες τους.

Ο Γκρεκ διαθέτει μία εταιρεία που προσφέρει άλλοθι σε παντρεμένους για τις ατασθαλίες του. Μαζί με τους συνεργάτες του, σκαρφίζονται συνεχώς απίστευτα σενάρια, προκειμένου να βοηθήσουν τους πελάτες τους. Όταν όμως γνωρίζει τη Φλο, μία γυναίκα που απεχθάνεται τους άντρες που λένε ψέματα, αναγκάζεται να της αποκρύψει την πραγματική του επαγγελματική ταυτότητα. και να της συστήσει δύο ψεύτικους γονείς.

Ο Φιλίπ Λασό, ακολουθώντας τη συνταγή της χοντροκομμένης λαϊκής κωμωδίας που συνηθίζει, επιστρατεύει μία σειρά από σεξιστικά αστεία, κακόγουστα γκαγκ, και ρατσιστικά σχόλια, προκειμένου να σχολιάσει τις εταιρείες για άλλοθι που κάνουν θραύση στη Γαλλία. Τελικά όμως το μόνο που μένει είναι μία άνοστη φάρσα, που καταστρατηγεί άσκοπα κάθε έννοια πολιτικής ορθότητας, προκαλώντας τον εκνευρισμό μας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο Στοιχείο τους (Elemental)

Σκηνοθεσία: Πίτερ Σον
Με τις φωνές των: Κλέλιας Ανδριολάτου, Ορέστη Χαλκιά

Περίληψη: Η φωτιά, το νερό, η γη και ο αέρας ζουν όλοι μαζί στην Πόλη των Στοιχείων. Η Φλόγα, μια δυναμική, πανέξυπνη κι εκρηκτική νεαρή κοπέλα γνωρίζει έναν αστείο, γλυκανάλατο, χαλαρό τύπο, τον Νηρέα. Η φιλία τους θα την κάνει να αλλάξει τον τρόπο που βλέπει τον κόσμο στον οποίο ζουν.
Η νέα ταινία της Pixar, από τον σκηνοθέτη του «Καλόσαυρου» και την παραγωγό του «Αυτοκίνητα 2».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον φανταστικό κόσμο της Πόλης των Στοιχείων ζουν τα διάφορα στοιχεία της φύσης όπως η φωτιά, το νερό και η γη. Ανάμεσά τους βρίσκεται και η Φλόγα, η οποία δεν έχει βγει ποτέ έξω από τα όρια της πόλης που μεγάλωσε και προορίζεται να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση παρά τη θέλησή της. Όλα όμως αλλάζουν τη στιγμή που γνωρίζεται με ένα άλλο στοιχείο, τον υδάτινο Ριπλ, ο οποίος την προτρέπει να ξεκινήσουν μαζί μια περιπέτεια, που θα αλλάξει ριζικά και τους δύο.

Κινηματογραφικές πρεμιέρες και επαναπροβολές

Νotorious

Σκηνοθεσία: Άλφρεντ Χίτσκοκ
Παίζουν: Κάρι Γκραντ, Ίνγκριντ Μπέργκμαν, Κλοντ Ρέινς, Λούις Κάλχερν

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Η Αλίσια Χούμπερμαν προσλαμβάνεται από τις αμερικανικές Αρχές για να διεισδύσει σε μια ομάδα ναζί ,που έχει καταφύγει στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Απρόβλεπτα γεγονότα θα την απομακρύνουν από τον γοητευτικό πράκτορα Ντέβλιν, τον άνθρωπο που την έχει σύρει σ’ αυτό το ριψοκίνδυνο παιχνίδι και τον οποίο έχει ερωτευθεί παράφορα.

Μία από τις σημαντικότερες δημιουργίες του μετρ του σασπένς, με την Ίνγκριντ Μπέργκμαν και τον Κάρι Γκραντ.

Μετά από την καταδίκη του Γερμανού πατέρα της για εσχάτη προδοσία εις βάρος των Η.Π.Α., η Αλίσια Χούμπερμαν πνίγει τον πόνο της στο αλκοόλ και στους άνδρες. Ένα βράδυ συναντά τον αστυνομικό Τ.Ρ. Ντέβλιν, ο οποίος την πείθει να συνεργαστεί με τις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες. προκειμένου να εξαρθρώσουν μια σπείρα Ναζιστών, φίλων του πατέρα της, οι οποίοι δρουν στο Ρίο Ντε Τζανέιρο. Ο έρωτας της Αλίσια για τον Ντέβλιν, καθώς και η αγάπη της για τη χώρα της, την οποία αισθάνεται ότι ο πατέρας της πρόδωσε, την ωθούν να δεχτεί την αποστολή.

Έτσι, καταφτάνει στο Ρίο Ντε Τζανέιρο, όπου συναντά τον αρχηγό της σπείρας, έναν πλούσιο Γερμανό επιχειρηματία, τον Άλεξ Σεμπάστιαν, ο οποίος την ερωτεύεται. Προκειμένου να αποσπάσει ενοχοποιητικά στοιχεία για τη δραστηριότητα της σπείρας, η Αλίσια δέχεται να τον παντρευτεί, παρά το γεγονός ότι η μητέρα του δεν την εγκρίνει ως νύφη. Όταν η Αλίσια κι ο Ντέβλιν ανακαλύπτουν ενοχοποιητικά στοιχεία (ουράνιο για την κατασκευή ατομικής βόμβας) στο κελάρι της έπαυλης του, ο Σεμπάστιαν κι οι μητέρα του σχεδιάζουν τη δολοφονία της γυναίκας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το «Notorious»αποτελεί ένα πραγματικό διαμάντι στη φιλμογραφία του Χίτσκοκ, που προβλήθηκε το 1946, στον απόηχο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, με τον ναζισμό να ρίχνει ακόμα τη σκιά του αν όχι στην Ευρώπη, τουλάχιστον στη Λατινική Αμερική, αλλά και με την παγκόσμια κατακραυγή για την ρίψη της ατομικής βόμβας στη Χιροσίμα.

Ο Χίτσκοκ είχε για πρώτη φορά στη διάθεσή του αστέρες του δύο από τους μεγαλύτερους ηθοποιούς του Χόλυγουντ, και έτριβε τα χέρια του, προβλέποντας μεγάλη εμπορική επιτυχία που πράγματι ήρθε. Το καλό ήταν επίσης ότι την ταινία δεν την αγάπησε μόνο το κοινό, αλλά και οι κριτικοί.
Υπάρχουν δύο διάσημες σκηνές , η δεύτερη εκ των οποίων αφορά σο φιλί των πρωταγωνιστών που θα έπρεπε να διαρκέσει περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα, όσα δηλαδή επέβαλε ο κώδικας Χέιζ της επίσημης λογοκρισίας. Για να ξεπεράσει το πρόβλημα αυτό ο δαιμόνιος δημιουργός ζήτησε από τους ηθοποιούς να φιλιούνται για 3 δευτερόλεπτα και έπειτα να ανταλλάσσουν γλυκόλογα ο ένας στο αυτί του άλλου, εναλλάσσοντας έτσι το παθιασμένο φιλί με τους ερωτικούς ψιθύρους. Με τον τρόπο αυτό το φιλί είχε τελικά διάρκεια δυόμιση λεπτών.

Η Θεά (Devi)

Σκηνοθεσία: Σατγιαζίτ Ρέι
Παίζουν: Σαρμίλα Ταγκόρ, Σουμίτρα Τσατέρτζι, Τσάμπι Μπίσγουας

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Μια νεαρή γυναίκα ανακηρύσσεται θεότητα, όταν ο πεθερός της, ένας πλούσιος φεουδάρχης, βλέπει ένα όνειρο με εκείνη ως μετενσάρκωση της θεάς Κάλι.

Η πιο έκδηλα φεμινιστική ταινία του σπουδαίου Ινδού δημιουργού (με πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Καννών), που ποτέ δεν βγήκε στις ελληνικές αίθουσες.
Στην αγροτική Ινδία στο δεύτερο μισό του δέκατου ένατου αιώνα, αφού ο γιος του φεύγει για την Καλκούτα για να ολοκληρώσει τις σπουδές του, ένας πλούσιος φεουδάρχης γαιοκτήμονας καταλαμβάνεται από την ιδέα ότι η αγαπημένη του νύφη είναι μια ενσάρκωση της Μητέρας Θεάς - μια αυταπάτη που αποδεικνύεται καταστροφική για τη νεαρή γυναίκα και τους γύρω της.
Ο Ρέι φέρνει μια επανάσταση, βγάζοντας την κάμερα στον δρόμο, και αφομοιώνει τα διδάγματα του Ρενουάρ και του ιταλικού νεορεαλισμού σε μια αποκαλυπτική αναπαράσταση της υπαίθρου, η οποία φέρνει τον θεατή αντιμέτωπο με τα μεγάλα ζητήματα της μοίρας και των κοινωνικών αντιθέσεων. Έτσι, αναδεικνύει την ποίηση των μικρών πραγμάτων, ανανεώνοντας δεξιοτεχνικά την κινηματογραφική γραφή.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ