Tο Project {Just/αrt}* φιλοξενεί τους νέους καλλιτέχνες Παναγιώτη Τζαννετάκη και Λεώνη Γιαγδζόγλου - iefimerida.gr

Tο Project {Just/αrt}* φιλοξενεί τους νέους καλλιτέχνες Παναγιώτη Τζαννετάκη και Λεώνη Γιαγδζόγλου

Tο Project {Just/αrt}* φιλοξενεί τους νέους καλλιτέχνες Παναγιώτη Τζαννετάκη και Λεώνη Γιαγδζόγλου
Tο Project {Just/αrt}* φιλοξενεί τους νέους καλλιτέχνες Παναγιώτη Τζαννετάκη και Λεώνη Γιαγδζόγλου
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ένα show room, ένα δαιδαλώδες νομικό σύστημα και ένα σχέδιο με τον τίτλο «δημοκρατία». Το εφικτό και το ανέφικτο. Πώς μπορούν άραγε να συνδυαστούν;

Μέσω της ιδιαίτερης τεχνικής του που συνίσταται σε ένα είδος αυτόματης γραφής, ο Παναγιώτης Τζαννετάκης μας παρουσιάζει ένα έργο (μια σειρά σχεδίων), το οποίο δέχεται πολλές ερμηνείες και πηγάζει από την προσωπική του εμπειρία. Το έργο αυτό παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο κοινό το 2011 και θα μπορούσε, εντός των στενών ορίων των εννοιών δίκαιο και τέχνη, να αναπαραστήσει το ελληνικό δίκαιο ως ένα αλυσιδωτό μυθιστόρημα, ορίζοντας με αυτόν τον τρόπο, το νομικό πλαίσιο ως πολυσύνθετο, δαιδαλώδες, συνεχώς ανανεούμενο, αλλά και αλληλεξαρτώμενο. Μέσω της ιδιαίτερης αυτής σχεδιαστικής γραφής με πενάκι σινικής μελάνης μεταφερόμαστε σε αυτό το δυσνόητο σύστημα δίνοντας μορφή σαν άλλος Κάφκα αυτού του ακατανόητου θεσμικού συστήματος, το οποίο ενώ είναι άγνωστο σε πολλούς ανθρώπους ασκεί εξουσία πάνω τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
O Παναγιώτης Τζαννετάκης παρουσιάζει μια σειρά σχεδίων εντός των στενών ορίων των εννοιών δίκαιο και τέχνη
O Παναγιώτης Τζαννετάκης παρουσιάζει μια σειρά σχεδίων εντός των στενών ορίων των εννοιών δίκαιο και τέχνη

Από την άλλη πλευρά η Λεώνη Γιαγδζόγλου χρησιμοποιεί το digitised ασπρόμαυρο σχέδιο για να απεικονίσει αφηρημένες έννοιες όπως δημοκρατία, έλεγχος, αδιαφορία, χάος, κρίση. Με τις αλληγορικές εικόνες της – σαν άλλος Όργουελ - αναποδογυρίζει τα κοινωνικά στερεότυπα και απηχεί μια διαφορετική κοινωνική αντίληψη. Με εργαλεία το τάμπλετ και τις άκρες των δακτύλων της, σαρκαστικά και αποφασιστικά, αποτυπώνει ίχνη της πραγματικότητας, όπως προκύπτουν από τη στιγμή που γεννιέται μια σκέψη, μια ανάμνηση ή ένα συναίσθημα.

Η Λεώνη Γιαδζόγλου με τις αλληγορικές εικόνες της – σαν άλλος Όργουελ - αναποδογυρίζει τα κοινωνικά στερεότυπα και απηχεί μια διαφορετική κοινωνική αντίληψη.
Η Λεώνη Γιαδζόγλου με τις αλληγορικές εικόνες της – σαν άλλος Όργουελ - αναποδογυρίζει τα κοινωνικά στερεότυπα και απηχεί μια διαφορετική κοινωνική αντίληψη.

Το εξαιρετικής καλαισθησίας νεοκλασικό της Ασκληπιού 101 (showroom10)- το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα δείγματα συνοικιακής αρχιτεκτονικής των αρχών του 20ου αιώνα, στο πιο ζωντανό κομμάτι της πόλης- είναι ο κατάλληλος χώρος συνάντησης των δύο καλλιτεχνών για να συνομιλήσουν, να αναπτύξουν διάλογο και να αφήσουν στον θεατή ελεύθερα την δυνατότητα να στοχαστεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H Λεώνη Γιαγδζόγλου χρησιμοποιεί το digitised ασπρόμαυρο σχέδιο για να απεικονίσει αφηρημένες έννοιες όπως δημοκρατία, έλεγχος, αδιαφορία, χάος, κρίση.
H Λεώνη Γιαγδζόγλου χρησιμοποιεί το digitised ασπρόμαυρο σχέδιο για να απεικονίσει αφηρημένες έννοιες όπως δημοκρατία, έλεγχος, αδιαφορία, χάος, κρίση.

Το δικηγορικό γραφείο Κασσανδρινός, Αλεξοπούλου & Συνεργάτες ξεκίνησε τον Ιούνιο του έτους 2016 το project {Just/αrt}* στο πλαίσιο του οποίου εξετάζει αφενός τον ρόλο των χώρων εργασίας ως σημεία τέχνης, και αφετέρου τη σχέση μεταξύ τέχνης και δικαίου.

  • Διοργανωτής: {Just/αrt}*
  • Καλλιτέχνες: Παναγιώτης Τζαννετάκης, Λεώνη Γιαγδζόγλου
  • Χώρος Έκθεσης: showroom10, Aσκληπιού 101, Αθήνα
  • Διάρκεια Έκθεσης: 27-29 Μαΐου 2019
  • Εγκαίνια Έκθεσης : 27 Μαΐου, 19:30 μ.μ.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ νέοι καλλιτέχνες Τέχνη
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ