Τζανακόπουλος για Τέμπη: Πολιτική επιλογή της κυβέρνησης να απαξιώσει τον ΟΣΕ - iefimerida.gr

Τζανακόπουλος για Τέμπη: Πολιτική επιλογή της κυβέρνησης να απαξιώσει τον ΟΣΕ

Τζανακοπουλος με γραβατα
Δημήτρης Τζανακόπουλος / Φωτογραφία: apimeges
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Το επιτελείο του Μαξίμου προχωρά σε μια λογική διάχυσης των ευθυνών» τόνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Τζανακόπουλος, αναφερόμενος στην τραγωδία που σημειώθηκε πριν από μία εβδομάδα, στα Τέμπη.

Σε παρέμβασή του στο Open και στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», ο κ. Τζανακόπουλος, αναφερόμενος στην υποψηφιότητα του κ. Καραμανλή, μετά την τραγωδία των Τεμπών, υπογράμμισε:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Οι Έλληνες πολίτες βλέπουν μια συνολική κατάρρευση των δημόσιων δομών. Εκτός από τους πολιτικούς, δηλαδή αυτό που ονομάζουμε πολιτευτές, βουλευτές, υπουργούς, υπάρχουν και πολιτικές. Υπάρχουν, δηλαδή, ιδεολογικές πολιτικές κατευθύνσεις, οι οποίες ακολουθούνται από διαφορετικές πολιτικές δυνάμεις».

Τζανακόπουλος: Πίσω από την τραγωδία στα Τέμπη είναι η πολιτική επιλογή της κυβέρνησης να απαξιώσει τον ΟΣΕ

Όπως τόνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ: «Αυτό που βρίσκεται πίσω από την τραγωδία των Τεμπών είναι μια πολιτική επιλογή της κυβέρνησης να απαξιώσει τον ΟΣΕ. Έχουμε ανθρώπους οι οποίοι δουλεύουν 20 μέρες χωρίς ρεπό. Έχουμε ανθρώπους οι οποίοι δεν μπορούν να καλύψουν τις αναγκαίες βάρδιες, ικανοποιώντας τις εγγυήσεις ασφαλείας για τη λειτουργία του σιδηρόδρομου.

»Την περίοδο 2015-2019 καταφέραμε να αυξήσουμε μέσα σε πραγματικά μεγάλη δημοσιονομική δυσκολία τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ σε 1.300, όταν είχαν φτάσει περίπου στους 900 το 2014.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

»Σταδιακά, από το 2019 και μετά, έχουμε φτάσει να έχουμε 750 εργαζόμενους, χωρίς να ξέρουμε καν πόσοι ακριβώς από αυτούς είναι με μπλοκάκι ή είναι εργολαβικοί εργαζόμενοι, άνθρωποι δηλαδή οι οποίοι δεν έχουν καμία εμπειρία, δεν έχουν την απαραίτητη εκπαίδευση και δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τις εγγυήσεις ασφαλείας».

«Η λογική την οποία ακολουθούσε αυτή η κυβέρνηση και υλοποιούσε ο κ. Καραμανλής ήταν το έργο του ΟΣΕ να δοθεί σε ΣΔΙΤ, σε σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Ακριβώς γι' αυτόν το λόγο δεν υπήρξε η μέριμνα για να ενισχυθεί ο ΟΣΕ με εργαζόμενους, για να υπάρξουν επενδύσεις στο δίκτυο. Διότι θεωρούσε η κυβέρνηση ότι όλο αυτό θα γίνει από μια σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, την οποία η κυβέρνηση οργάνωνε. Αυτή είναι η λογική που κρύβεται πίσω από αυτό το τραγικό δυστύχημα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Τζανακόπουλος.

Τζανακόπουλος: Το επιτελείο του Μαξίμου το απασχολεί η επικοινωνιακή διαχείριση της τραγωδίας

Στη συνέχεια σχολίασε ότι «το επιτελείο του Μαξίμου το απασχολεί η επικοινωνιακή διαχείριση της τραγωδίας. Αυτό σημαίνει ότι προχωρά σε μια λογική διάχυσης των ευθυνών. Ακόμα και η συγγνώμη του κυρίου Μητσοτάκη που ήρθε μετά το διάγγελμά του, στο οποίο είχε προεξοφλήσει την προσωπική ευθύνη κυρίως του σταθμάρχη για το ατύχημα, ήταν μια συγγνώμη η οποία ζητήθηκε στο όνομα όλων όσων κυβέρνησαν τα προηγούμενα χρόνια. Δεν ήταν μια συγγνώμη προσωπική, για πολιτικές επιλογές δικές του. Με λίγα λόγια, η κυβέρνηση προσπαθεί να πει ότι όλοι έχουν ευθύνες, άρα κανένας δεν έχει ευθύνη».

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ: «Όταν έχουμε μια τραγωδία που συντελέστηκε επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, πέρα από την αντικειμενική ευθύνη, υπάρχει και η υποκειμενική ευθύνη, η οποία ορίζεται από τις πολιτικές που ακολουθήθηκαν. Το 2019 έκλεισε η τηλεδιοίκηση. Το 2020 έκλεισε ο δευτεροβάθμιος έλεγχος στην οδό Καρόλου στην Αθήνα, όπου αποτελούσε μια ακόμα εγγύηση ασφάλειας. Οι εργαζόμενοι μειώθηκαν κατά 550. Έχουμε, δηλαδή, μια συνολική κατάσταση κατάρρευσης και απαξίωσης του οργανισμού».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Δ. Τζανακόπουλος υπενθύμισε ότι «ακόμα και η σύμβαση 717 ήταν κατά 68% ολοκληρωμένη όταν παραδόθηκε στη ΝΔ, βάσει του χθεσινού εγγράφου».

Κλείνοντας τη συνέντευξη, ο Δημήτρης Τζανακόπουλος ξεκαθάρισε πως «για το θέμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι συμβάσεις που έχει υπογράψει το ελληνικό Δημόσιο υπό την πίεση της τρόικας είναι δεσμευτικές. Από εκεί και πέρα, η βασική αρχή είναι ότι θα πρέπει να δούμε και να βρούμε τρόπους ώστε το Δημόσιο να εμπλακεί ενεργά σε όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές του κοινωνικού. Η πολιτική για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκίνησε επί της κυβέρνησης Καραμανλή το 2007, με τη διάσπαση της εταιρείας σε διαφορετικές εταιρείες, και είχε υπογραφεί ήδη συμφωνία για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν αναλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ