Τι θα αλλάξει στη φορολογία των καινούριων αυτοκινήτων - iefimerida.gr

Τι θα αλλάξει στη φορολογία των καινούριων αυτοκινήτων

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το υπουργείο Οικονομικών προσανατολίζεται σε αλλαγές στην φορολόγηση των αυτοκινήτων βάσει της λιανικής αξίας και όχι βάσει της εργοστασιακής αξίας σε μία προσπάθεια να βάλει φρένο στην πρακτική εταιρειών που διαμορφώνουν ανάλογα με τις φορολογικές περιστάσεις τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν τους φόρους που πρέπει.

Τα καινούρια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με ποσοστό 5% έως 50% με επιπλέον τον ΦΠΑ.

Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορολογούνται βάσει της αξίας του τιμολογίου που προσκομίζει ο έμπορος, ενώ η αξία τους απομειώνεται ανάλογα με τα έτη που έχουν κυκλοφορήσει σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ.

Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, από το 2014 η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία λιανικής πώλησης του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο εισαγωγέας στο Τελωνείο με διατήρηση ωστόσο των συντελεστών που κυμαίνονται από 5% έως 50%.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ