MARC AΕ: Δύο στους δέκα Έλληνες δεν αγοράζουν πλέον ψωμί - iefimerida.gr

MARC AΕ: Δύο στους δέκα Έλληνες δεν αγοράζουν πλέον ψωμί

MARC AΕ: Δύο στους δέκα Έλληνες δεν αγοράζουν πλέον ψωμί
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σταμάτησαν να αγοράζουν ψωμί δύο στους δέκα καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα κυρίως λόγω της μείωσης των μελών της οικογένειας και της αλλαγής στις διατροφικές συνήθειες, ενώ διπλασιάστηκε και ο αριθμός εκείνων που θεωρούν πλέον «απαγορευτική» την τιμή του.

΄Όλο και λιγότεροι Έλληνες αγοράζουν πλέον ψωμί καθημερινά σύμφωνα με έρευνα της MARC AE για λογαριασμό της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, με το ποσοστό να έχει πέσει στο 39,7% από 45% από την προηγούμενη έρευνα που έγινε, ενώ το 37,1% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι τιμές του ψωμιού στην Ελλάδα είναι ακριβότερες από τις αντίστοιχες των χωρών της Ευρώπης.

Τα 8 στα 10 νοικοκυριά δήλωσαν ότι καταναλώνουν μισό κιλό ψωμί την ημέρα, το 15,7% ένα κιλό, το 2,2% ενάμιση κιλό και το 0,9% δύο κιλά και πάνω, ενώ το 86,1% των καταναλωτών προτιμά να αγοράζει ψωμί από φούρνους και αρτοποιεία της γειτονίας τους.

Η έρευνα καταλήγει, ότι οι βασικότεροι λόγοι της μείωσης στην κατανάλωση ψωμιού, είναι η μείωση οικογένειας (37,1%) και η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών λόγω δίαιτας ή λόγω υγείας (36,7%), με τους οικονομικούς λόγους να ακολουθούν σε ποσοστό 22,9%, αριθμός διπλάσιος εκείνων που δήλωναν ότι η τιμή του ψωμιού είναι απαγορευτική πριν από δύο χρόνια.

Τέλος, εννιά στους δέκα αρτοποιούς αναφέρουν ότι ο τζίρος τους έχει πέσει κατά 36,73% σε σχέση με έναν χρόνο πριν, ενώ ήδη από το 2011 το 76,3% δήλωνε μείωση του τζίρου του στοιχείο που αποτελεί ένδειξη του προβλήματος που αντιμετωπίζουν τα αρτοποιεία.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ