Χατζηδάκης: Τα οδικά έργα θα δημιουργήσουν 60.000 θέσεις εργασίας - iefimerida.gr

Χατζηδάκης: Τα οδικά έργα θα δημιουργήσουν 60.000 θέσεις εργασίας

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης παρουσίασε τις προτεραιότητες του υπουργείου, στις οποίες περιλαμβάνουν την επιτάχυνση της απορρόφησης κονδυλίων του ΕΣΠΑ, τις ιδιωτικοποιήσεις με προεξάρχουσα την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον νέο αναπτυξιακό νόμο, την κατάρτιση εθνικής εξαγωγικής στρατηγικής. Μάλιστα ο κ.Χατζηδάκης τόνισε πως με το «άνοιγμα» των υπεραστικών οδικών μεταφορών θα δημιουργήσουν 60.000 θέσεις εργασίας, ενώ είπε πως θα ακολουθήσει πιστά το χρονοδιάγραμμα ξεκαθαρίζοντας πως δεν τον ενδιαφέρει το πολιτικό κόστος, ούτε αν θα επανεκλεγεί.

Ο κ.Χατζηδάκης έθεσε αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα των δράσεων που προωθεί το υπουργείο Ανάπτυξης:

  • Τα μεγάλα οδικά έργα με επανέναρξη των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητόδρομων. Η κυβέρνηση αναμένει άμεση δημιουργία 30.000 θέσεων εργασίας, ενώ έμμεσα ο αριθμός αυτός θα είναι διπλάσιος και θα φτάσει τις 60.000
  • Επιτάχυνση απορρόφησης του ΕΣΠΑ, με απλοποίηση διαδικασιών, αναθεώρηση και διαρκή επόπτευση 181 μεγάλων έργων
  • Ιδιωτικοποιήσεις με προεξάρχουσες τις ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ROSCO (το τμήμα συντήρησης τροχαίου υλικού των σιδηροδρόμων), για τις οποίες σημείωσε ότι θα υπάρξει «φροντίδα για τους φορολογούμενους και μέριμνα για τους εργαζόμενους». Η διαπραγμάτευση με τα σωματεία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου
  • Αξιοποίηση για τα 37 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
  • Προσέλκυση επενδύσεων με νέο αναπτυξιακό νόμο, καθώς είναι «εκ των ων ουκ άνευ» για να επιστρέψει η εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία και την αγορά
  • Εθνική Στρατηγική Εξαγωγών η κατάρτιση και υλοποίηση της οποίας θα βοηθήσει να αντιμετωπιστεί το το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο, το οποίο «αποτελεί βασική αιτία της κρίσης»
  • Βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος, με μείωση διοικητικού κόστους επιχειρήσεων και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας
  • Ομαλή λειτουργία της αγοράς, με διαρθρωτικές αλλαγές και εξάλειψη εμποδίων εισόδου στην ελληνική αγορά
  • Μεταρρύθμιση του πλαισίου για τις Δημόσιες Συμβάσεις-Προμήθειες με στόχο μεγαλύτερη διαφάνεια και εξοικονόμηση πόρων
  • Απελευθέρωση της αγοράς των υπεραστικών οδικών μεταφορών, την οποία σήμερα καλύπτουν αποκλειστικά τα ΚΤΕΛ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ