Όταν οι επιστήμονες έχουν κέφια κάνουν τη Μπιγιονσέ αλογόμυγα και το Μπους σκαθάρι - iefimerida.gr

Κάθε χρόνο ταυτοποιούνται ως και 15.000 διαφορετικά είδη ζώων και εντόμων και οι επιστήμονες καλούνται να επιλέξουν όνομα για κάθε ένα από αυτά. Συνήθως, τα είδη παίρνουν το όνομά τους είτε από κάποιο χαρακτηριστικό τους, είτε από το μέρος όπου βρέθηκαν. Κάποιες φορές όμως, οι επιστήμονες έχουν άλλη έμπνευση.

Όταν οι επιστήμονες έχουν κέφια κάνουν τη Μπιγιονσέ αλογόμυγα και το Μπους σκαθάρι | iefimerida.gr 0

Η αλογόμυγα Μπιγιονσέ

Το σπάνιο αυτό είδος ανακαλύφθηκε στην Αυστραλία τον περασμένο Ιανουάριο από τον Μπράιαν Λεσάρντ, ο οποίος αποφάσισε να της δώσει το όνομα της διάσημης τραγουδίστριας επειδή του την θύμισαν τα χρυσά φτερά του εντόμου.

Όταν οι επιστήμονες έχουν κέφια κάνουν τη Μπιγιονσέ αλογόμυγα και το Μπους σκαθάρι | iefimerida.gr 1

Το παράσιτο Μπομπ Μάρλεϊ

Μόλις πριν λίγες ημέρες ο βιολόγος Πολ Σίκελ ανακάλυψε στη Καραϊβική ένα καρκινοειδές παράσιτο που τρέφεται από ψάρια και αποφάσισε να το ονομάσει Gnathia marleyi, προς τιμήν του αείμνηστου τραγουδιστή, για τον οποίο ο Σίκελ δήλωσε ότι τρέφει βαθύ σεβασμό και θαυμασμό.

Όταν οι επιστήμονες έχουν κέφια κάνουν τη Μπιγιονσέ αλογόμυγα και το Μπους σκαθάρι | iefimerida.gr 2

Το κουνέλι Χιου Χέφνερ

Αν ήταν ένα ζώο να πάρει το όνομά του από τον ιδιοκτήτη του Playboy, αυτό δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το κουνέλι. Το συγκεκριμένο είδος εντοπίστηκε νοτιοανατολικά των ΗΠΑ και ονομάστηκε rabbit Sylvilagus palustris hefneri, όχι μόνο για τον προφανή λόγο, αλλά και γιατί ο Χέφνερ έχει κάνει πολλές δωρεές για τα είδη κουνελιών που είναι σε εξαφάνιση.

Όταν οι επιστήμονες έχουν κέφια κάνουν τη Μπιγιονσέ αλογόμυγα και το Μπους σκαθάρι | iefimerida.gr 3

Το σκαθάρι Τζορτζ Μπους

Ο Τζορτζ Μπους και οι στενοί του συνεργάτες Ντικ Τσέινι και Ντόναλντ Ράμσφελτ αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για την ονομασία τριών διαφορετικών ειδών σκαθαριών το 2005. Η ομάδα των ερευνητών που τα εντόπισε ανέφερε ότι αποφάσισαν να τους δώσουν αυτά τα ονόματα λόγω των πολιτικών τους πεποιθήσεων.

Όταν οι επιστήμονες έχουν κέφια κάνουν τη Μπιγιονσέ αλογόμυγα και το Μπους σκαθάρι | iefimerida.gr 4

Το σκαθάρι Κέιτ Γουίνσλετ

Agra katewinsletae αποφάσισε να ονομάσει το σκαθάρι που ανακάλυψε ο εντομολόγος Τέρι Έργουιν. Όπως ο ίδιος ανέφερε, του έδωσε το συγκεκριμένο όνομα γιατί το έντομο ζούσε σε δάσος που σκόπευαν να αποψιλώσουν. «Ο χαρακτήρας της δεν την άφησε να πάει κάτω με τον Τιτανικό, όμως δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για αυτό το είδος εάν το δάσος μετατραπεί σε βοσκοτόπι», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.

Όταν οι επιστήμονες έχουν κέφια κάνουν τη Μπιγιονσέ αλογόμυγα και το Μπους σκαθάρι | iefimerida.gr 5

Το σκαθάρι Αδόλφος Χίτλερ

Το όνομα Anophthalmus hitleri δόθηκε σε σκαθάρια που βρέθηκαν σε πέντε σπηλιές στη Σλοβενία από έναν Γερμανό συλλέκτη το 1933.

Όταν οι επιστήμονες έχουν κέφια κάνουν τη Μπιγιονσέ αλογόμυγα και το Μπους σκαθάρι | iefimerida.gr 6

Ο βάτραχος Πρίγκιπας Κάρολος

Μπορεί ο γιος της Ελισάβετ να μην είναι και ο πιο όμορφος άντρας στον πλανήτη, όμως δεν ήταν η εξωτερική του εμφάνιση, αλλά το φιλανθρωπικό του έργο για τη σωτηρία των τροπικών δασών που ώθησε τους επιστήμονες να ονομάσουν Hyloscirtus princecharlesi το είδος βατράχου που ανακαλύφθηκε στο Εκουαδόρ.