ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ

Θεσσαλονίκη: Προσλαμβάνει οδηγούς ο ΟΑΣΘ -Προκηρύσσεται διαγωνισμός μέσω ΑΣΕΠ

ΟΑΣΘ/Φωτογραφία: Eurokinissi
ΟΑΣΘ/Φωτογραφία: Eurokinissi

Την ελπίδα του ότι στο πρώτο δίμηνο του 2019 θα πιάσουν «τιμόνι» 250 νέοι οδηγοί στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), στο πλαίσιο σχετικού διαγωνισμού με διαδικασίες ΑΣΕΠ, που αναμένεται να προκηρυχθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα, εξέφρασε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Σάββας Παναγιωτίδης. 

Πρόσθεσε δε, ότι θα ακολουθήσει άμεσα και δεύτερος διαγωνισμός, αυτή τη φορά για εξειδικευμένους μηχανικούς.

«Η πρόσληψη νέων οδηγών στον ΟΑΣΘ είναι μια παλιά απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού, την οποία και οριστικοποιήσαμε στη χθεσινή μας συνεδρίαση», είπε ο κ. Παναγιωτίδης, προσθέτοντας ότι «μετά από μια τιτάνια προσπάθεια που κάναμε για την ανάταξη του στόλου του ΟΑΣΘ, έχουμε πλέον μάχιμα 470 αστικά λεωφορεία». 

Υπογραμμίζοντας ότι σήμερα στους δρόμους κυκλοφορούν 420-440 λεωφορεία, ο ίδιος επισήμανε «αρχές Σεπτεμβρίου είχαμε μάχιμα 470 λεωφορεία, δεν είχαμε όμως οδηγούς για να τα βγάλουμε στους δρόμους».

Στο πλαίσιο αυτό υπενθύμισε ότι όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση, τον Αύγουστο του 2017, παρέλαβε μόλις 245 λεωφορεία και πρόσθεσε ότι μετά από συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες, τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ και άλλα συνεργεία, αλλά και την προληπτική συντήρηση που γίνεται, «κάτι που η προηγούμενη διοίκηση είχε αφήσει στο περιθώριο για τρία με πέντε έτη, ανάλογα με το λεωφορεία», ο αριθμός των λεωφορείων που ανατάχθηκαν φτάνουν σήμερα στα 470.

«Το νούμερο 470 έχει να το δει ο ΟΑΣΘ και η πόλη πάρα πολλά χρόνια», είπε χαρακτηριστικά.

«Υπάρχει πραγματικά πρόβλημα και θεωρούμε και εμείς επιβεβλημένη την πρόσληψη επιπλέον οδηγών, αλλά και εξειδικευμένων μηχανικών στον ΟΑΣΘ», επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος του συνδικάτου των 2.230 εργαζομένων στον οργανισμό, Δημήτρης Τσερμενίδης, σημειώνοντας «με την έλευση περισσοτέρων ανθρώπων στον οργανισμό, θα προσδιοριστεί ακόμη καλύτερα η ανάταξη του συγκοινωνιακού έργου της πόλης».

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.