ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Το συγκινητικό μήνυμα μιας μητέρας που θρηνεί για το παιδί της -Προς τους γονείς που δεν μαζεύουν τα παιχνίδια

Ο τρίχρονος Alby Davis, Φωτογραφία: the.small.folk/instagram
Ο τρίχρονος Alby Davis, Φωτογραφία: the.small.folk/instagram

Η Αννα Ντέιβις βίωσε ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε μια μητέρα. Ο τρίχρονος γιος της, Αλμπι, πέθανε στα χέρια της πριν από λίγους μήνες.

Ο μικρός έβαλε στο στόμα του μια μπίλια και πνίγηκε. 

Είναι γεγονός πως τα μικρά παιδιά τείνουν να βάζουν αντικείμενα στο στόμα τους, με κίνδυνο κατάποσης και πνιγμού. 

Η κατάποση ξένων σωμάτων είναι ένα συχνό φαινόμενο στην παιδική ηλικία και οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου. Τα κυριότερα αίτια είναι η μεγάλη περιέργεια των παιδιών, η τάση να βάζουν τα πάντα στο στόμα τους και η πληθώρα των μικρών αντικειμένων στο περιβάλλον τους. 

Πριν από μερικούς μήνες ο μικρός Αλμπι Ντέιβις έπαιζε με την μπίλια που είχε πάρει ως δώρο για τα τρίτα του γενέθλια, στο σπίτι του στο Wynyard της Τασμανίας. Η μπίλια «έκατσε» στο λαιμό του και το παιδί σταμάτησε να αναπνέει.

Η σοκαρισμένη μητέρα του Αννα έκανε ό,τι μπορούσε για να την απομακρύνει, αλλά το δεύτερο παιδί της πνίγηκε μπροστά στα μάτια της.

Διαβάστε το συγκινητικό μήνυμα μιας μητέρας προς τους γονείς που δεν μαζεύουν τα παιχνίδια στο bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.