ΖΗΤΗΜΑ ΑΝΕΣΗΣ

Tο νέο Ford Focus υποδέχεται τους μαθητές που επιστρέφουν στο σχολείο

Tο νέο Ford Focus υποδέχεται τους μαθητές που επιστρέφουν στο σχολείο

Γνωρίζατε ότι κατά μέσο όρο τα παιδιά σχολικής ηλικίας ψηλώνουν με ρυθμό 6 εκατοστών το χρόνο; 

Στο μέγιστο ρυθμό ανάπτυξής τους, τα παιδιά μπορεί να ψηλώσουν κατά 16 ολόκληρα εκατοστά μέσα σε ένα χρόνο, με την ανάπτυξη να εκτινάσσεται στα ύψη φτάνοντας ακόμα και το μισό εκατοστό σε μία νύχτα. Αυτό σημαίνει ότι μερικοί μαθητές θα μπουν στο οικογενειακό αυτοκίνητο για να επιστρέψουν στο σχολείο κατά 2 εκατοστά ψηλότεροι από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς.

Επιστημονική έρευνα έδειξε ότι οι μαθητές αναπτύσσονται ακόμα ταχύτερα από όσο συνήθως κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, επειδή είναι λιγότερο αγχωμένοι. Το νέο Ford Focus προσφέρει περισσότερο χώρο από ποτέ για τα παιδιά που επιστρέφουν στο σχολείο πιο ανεπτυγμένα από την αρχή του καλοκαιριού, με κορυφαίο χώρο για τα γόνατα πίσω που έχει βελτιωθεί κατά 5 εκ. συγκριτικά με του προηγούμενου μοντέλου.
Οι πίσω επιβάτες ταξιδεύουν πιο άνετα, έχοντας στη διάθεσή τους 6 εκατοστά επιπλέον χώρο στην περιοχή των ώμων, ενώ ένα πιο επίπεδο πάτωμα κάτω από το κεντρικό κάθισμα αυξάνει την άνεση του μεσαίου επιβάτη – με αποτέλεσμα να περιορίζει τους καυγάδες για το ποιος θα καθίσει στο μέση. 

«Δεν φροντίσαμε απλά να κάνουμε το πίσω κάθισμα του νέου Focus πιο ευρύχωρο θελήσαμε όλοι οι επιβάτες, μικροί και μεγάλοι, να έχουν βελτιωμένη αίσθηση ελευθερίας και άνεσης» δήλωσε ο Glen Goold, chief programme engineer του Ford Focus. «Τα πλαϊνά παράθυρα εκτείνονται τώρα πιο πολύ προς τα πίσω, ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν απεριόριστη ορατότητα και η προαιρετική, πανοραμική οροφή να πλημμυρίζει το εσωτερικό με φως, δημιουργώντας ένα ευάερο περιβάλλον».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.