ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ AEGEAN ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ

Ο Δήμος Αθηναίων και η Mastercard παρέχουν στους τουρίστες το Συμπόσιο του Πλάτωνα!

Μοναδικές εμπειρίες για city break τουρισμό, φωτογραφία: eurokinissi
Μοναδικές εμπειρίες για city break τουρισμό, φωτογραφία: eurokinissi

Μία καινοτόμα πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων υποδέχεται τους τουρίστες στην πόλη και τους καλεί να ζήσουν την εμπειρία που ονειρεύονταν, πέρα από την καθιερωμένη βόλτα τους στην Ακρόπολη.

Σε συνέχεια της περσινής συνεργασίας με την Aegean και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και στόχο την καθιέρωση της Αθήνας ως τον πλέον ανερχόμενο city break προορισμό στην Ευρώπη, ο δήμος Αθηναίων, μέσα από το Athens Tourism Partnership, ενώνει τις δυνάμεις του με την Mastercard, μια από τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας στο χώρο των πληρωμών, παγκοσμίως.

Το καινοτόμο αυτό προϊόν είναι διαθέσιμο μέσω διαδικτύου, κάτι σαν προσωπικό booking, για να ζήσει ο κάθε ένας, μία από τις τρεις εμπειρίες που προσφέρονται, ή και όλες.
Συγκεκριμένα, ο ξένος που επισκέπτεται την Αθήνα ενδιαφέρεται φιλοσοφία, γαστρονομία και γιατί όχι την αστρονομία, επιστήμη στενά συνδεδεμένη με την αρχαία Ελλάδα.

Γαστρονομία-Κλασική Αθήνα-Φιλοσοφία

Με τίτλο «Athens exclusive experiences for Mastercard cardholders» το πρόγραμμα προωθεί τρεις βιωματικές εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας στην πόλη, μέσω των οποίων, οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν καλύτερα την Αθήνα και τα κρυμμένα μυστικά της.

Τρεις μοναδικές εμπειρίες:

Για παράδειγμα, όποιος επιλέξει το πακέτο της γαστρονομίας θα περιηγηθεί στην πόλη, θα ψωνίσει προϊόντα από την κεντρική αγορά και με την συμβολή σεφ, σε κεντρικό εστιατόριο της Αθήνας, θα μαγειρέψει τοπικά φαγητά και θα απολαύσει το γεύμα του με ελληνικά ποτά.
 

Για τους λάτρεις της κλασικής Αθήνας, η βόλτα περιλαμβάνει ξενάγηση στον Παρθενώνα και βόλτα στο Εθνικό Αστεροσκοπείο για νυχτερινή παρακολούθηση του ουρανού και γνωριμία με τα αστέρια και τις ονομασίες τους.
 

Η Φιλοσοφία είναι ένας τομέας που ενδιαφέρει πολλούς από τους επισκέπτες της πόλης και η τρίτη εμπειρία που προσφέρει το «Athens exclusive experiences for Mastercard cardholders» είναι ένας περίπατος στα βήματα του Πλάτωνα αλλά και συμμετοχή στο περίφημο Συμπόσιο.  

«Κλείνεις» θέση με ένα κλικ

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, ξεκίνησε ήδη ψηφιακή καμπάνια, για την προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό που παρουσιάζει βιωματικές εμπειρίες σχεδιασμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard. Η καμπάνια εστιάζει στη γαλλική αγορά, που σύμφωνα με μελέτη του Δήμου της Αθήνας, αποτελεί κυρίως τουρίστες πόλης, ωστόσο πληκτρολογώντας στο thisisathens.org, πολίτες από όλα τα μέρη της γης, στην αγγλική γλώσσα, μπορούν να κλείσουν το πακέτο που τους ενδιαφέρει.

Ενα βίντεο μόλις 30’’ μας βάζει στο κλίμα

Τα πακέτα αφορούν σε θεματικές ξεναγήσεις με έντονα διαδραστικά στοιχεία, που αναδεικνύουν την Αθήνα μέσα από μία διαφορετική σκοπιά και δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να βιώσουν στιγμές ανεκτίμητης αξίας.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, τόνισε πως «Φιλοσοφία μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Η σύμπραξη με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μέσα από το Athens Tourism Partnership είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας».

Ο Γιώργος Καμίνης σημείωσε πως το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων επισκεπτών, γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό, ενώ μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη της Αθήνας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. «Πλέον κάνουμε ένα ακόμη βήμα μπροστά στην προσπάθειά μας να γίνει η πόλη μας ο κορυφαίος προορισμός στην ευρύτερη περιοχή. Στο πλαίσιο αυτό, καλωσορίζουμε τη συνεργασία με μια κορυφαία εταιρεία, όπως η Mastercard που έχει αποδείξει στην πράξη το συστηματικό ενδιαφέρον της για την Αθήνα» κατέληξε ο Γιώργος Καμίνης.

«Οι τουρίστες ψάχνουν το αυθεντικό, το τοπικό στοιχείο, τις αναμνήσεις που θα έχουν από την επίσκεψή τους στην πόλη μας και τις ιστορίες που θα αφηγούνται» σημείωσε με τη σειρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) Αλέξης Γαληνός.

Άσπα Παλημέρη, Γιώργος Καμίνης

«Είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας με το δήμο Αθηναίων. Πρωτοβουλίες σαν και αυτή και συμπράξεις με δημόσιους φορείς είναι στο DNA της Mastercard, παγκοσμίως» ανέφερε από την πλευρά της η Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα Άσπα Παλημέρη.
«Στόχος είναι να δημιουργούμε εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας για τους κατόχους καρτών μας και να τους φέρνουμε κοντά σε αυτά που αγαπούν. Με αυτή την καμπάνια θέτουμε την Αθήνα και την προβολή της στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος δημιουργώντας εμπειρίες που θα μείνουν αξέχαστες σε όσους επιλέξουν να τις ζήσουν».

Πληκτρολογήστε ΕΔΩ για μία περιήγηση στο «Athens exclusive experiences for Mastercard cardholders».

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.