«Μαύρο» εξακολουθούν να βλέπουν οι Ελληνες το μέλλον- 8 στους 10 περιμένουν παράταση της ύφεσης - iefimerida.gr

«Μαύρο» εξακολουθούν να βλέπουν οι Ελληνες το μέλλον- 8 στους 10 περιμένουν παράταση της ύφεσης

Παράταση της ύφεσης και το 2018 περιμένουν οκτώ στους δέκα Ελληνες/Φωτογραφία: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ενα βήμα πριν την έξοδο από τα μνημόνια και οι Ελληνες εξακολουθούν να παραμένουν οι πλέον απαισιόδοξοι μεταξύ 64 χωρών που συμμετέχουν σε έρευνα της Nielsen ως προς τις προσδοκίες τους. Ετσι, οκτώ στους δέκα εκτιμούν ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε καθεστώς ύφεσης και το 2018.

Την ίδια ώρα ένα εξίσου σημαντικό ποσοστό (επτά στους δέκα) προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους.

Τα συμπεράσματα της έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Consumer Confidence) της Nielsen είναι ενδεικτικά της ανασφάλειας και της απαισιοδοξίας που διακατέχει τα ελληνικά νοικοκυριά.

Αναλυτικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 4ο τρίμηνο 2017 ανέρχεται στις 60 μονάδες, στα ίδια επίπεδα με το 3ο τρίμηνο.

Παρόλα αυτά, 8 στους 10 Έλληνες πιστεύουν ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά.

Επιπλέον 79% των ερωτώμενων αμφιβάλλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες, το οποίο αποτελεί και το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 64 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα της Nielsen ανά τον κόσμο.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί επίσης να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια (3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για τα χρέη /οφειλές του νοικοκυριού (29%), καθώς και για την οικονομία (24%).

Τέλος, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, σημαντικά μεγάλη μερίδα του πληθυσμού, εάν συγκριθεί με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (55%).

Ειδικότερα, οι κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται στη μείωση των δαπανών μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (67%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (66%), καθώς και στα έξοδα για ρουχισμό (64%).

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Nielsen καταναλωτική εμπιστοσύνη ύφεση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ