FITNESS TIPS

7 «υγιεινές» τροφές με κρυμμένη ζάχαρη

unsplash
unsplash

Αυξάνει το αίσθημα πείνας και κούρασης, προκαλεί τερηδόνα, βλάπτει το έντερο, στερεί λάμψη από το δέρμα μας, είναι εχθρός για τη γραμμή μας. 

H ζάχαρη κάνει όλα τα παραπάνω και ακόμα περισσότερα στον οργανισμό μας μετά την κατανάλωσή της.

Ακόμα κι αν βάλουμε στόχο την ελαττώσουμε ή να την εξαφανίσουμε από το καθημερινό μας διαιτολόγιο, εκείνη εισχωρεί με «πλάγιο» τρόπο στο πιάτο ή το ποτήρι μας.

Σε τροφές και ροφήματα που θεωρούμε υγιεινά και «ακίνδυνα» για τη σιλουέτα μας.

Η προσθήκη ζάχαρης σε αγαπημένα τρόφιμα και ποτά είναι επιβαρυντική για τη γραμμή μας, αλλά η προσεκτικότερη παρατήρηση της ετικέτας τους είναι αυτή που θα μας βοηθήσει στον έλεγχο των θερμίδων που καταναλώνουμε.

Ακολουθούν 7 «υγιεινά» τρόφιμα και ποτά με προσθήκη ζάχαρης στο bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.