ΝΕΑ ΕΚΔΟΧΗ

Το καινούργιο C4 Cactus ποντάρει στην άνεση και τις κλασικές αξίες της Citroen

Το καινούργιο C4 Cactus ποντάρει στην άνεση και τις κλασικές αξίες της Citroen

H νέα εκδοχή του C4 Cactus έχει επανασχεδιαστεί ριζικά μιας και το 90% των στοιχείων που αποτελούν το αμάξωμά του είναι καινούργια και έχει επανατοποθετηθεί στη γκάμα της Citroen.

Και αυτό γιατί πλέον είναι ένα hatchback της μικρής- μεσαίας κατηγορίας που μεταξύ άλλων διαδέχεται και το κλασικό C4. 
Λογικά και αναμενόμενα λοιπόν η εμφάνισή του έχει προσαρμοστεί και στα σύγχρονα δεδομένα της μάρκας με ένα νέο, πιο χαρακτηριστικό εμπρός μέρος και στα δεδομένα των hatchback. Έτσι το έντονα προστατευτικά του αμαξώματος πλέον δεν υπάρχουν και τα Airbumps έχουν μικρύνει και τοποθετηθεί στη βάση των θυρών.


Το αποτέλεσμα είναι και αναβαθμισμένο και πιο εύκολα αποδεκτό, με αρκετές δυνατότητες προσωποποίησης -υπάρχουν συνολικά 9 χρώματα αμαξώματος, 4 Colour Packs και συνολικά 31 δυνατοί συνδυασμοί τους- ενώ χωρίς αλλαγές συνεχίζουν οι εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,17 μέτρα). 
Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους στο εσωτερικό, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές του (από 358 έως 1.170 λίτρα), αλλά και για το διάκοσμο γενικά. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η ποιότητα των υλικών και η συνολική αίσθηση που επίσης είναι αναβαθμισμένη και κυρίως τα καθίσματα.  


Τα οποία αποτελούν το ένα από τους δύο τομείς στους οποίος δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή ώστε το νέο C4 Cactus να γίνει όσο πιο άνετο γίνεται και να έρθει όσο πιο κοντά γίνεται στις παραδόσεις της εταιρείας. Έτσι λοιπόν τα νέα καθίσματα λέγονται Advanced Comfort Seats, διαθέτουν αφρώδες υλικό νέου τύπου με αυξημένο κατά 15 χιλιοστά πάχος που κατανέμει καλύτερα το βάρος και πέρα από το ότι δείχνουν είναι και στην πράξη πολύ άνετα. Δημιουργώντας μιας αίσθηση lounge και χωρίς να κουράζουν ακόμα και μετά από αρκετά χιλιόμετρα.
Η πλευρική στήριξη που παρέχουν είναι μεν περιορισμένη αλλά στην πράξη αυτό το στοιχείο δεν ενοχλήσει καθώς ο χαρακτήρας του C4 Cactus στο δρόμο είναι προσανατολισμένος απόλυτα στην άνεση με αποτέλεσμα και ο οδηγός να μπαίνει στο ίδιο κλίμα. Και να προτιμά, έστω και υποσυνείδητα, να κινείται χαλαρά απολαμβάνοντας τόσο τα καθίσματα όσο και το πολύ καλό επίπεδο άνεσης από την ανάρτηση. 

Η ανάρτηση του C4 Cactus, η Progressive Hydraulic Cushions ή PHC, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της μάρκας για την Ευρώπη (έχει προηγηθεί το C5 Aircross για την Κίνα), απορροφά στην κυριολεξία τα πάντα. Χάρη στα υδραυλικά stop που διαθέτει. Τα οποία και πιο αποτελεσματικά απορροφούν τις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος και δεν εμφανίζουν ανάδραση. Παράλληλα η οδική συμπεριφορά απόλυτα προβλέψιμη και ελεγχόμενη.  


Οι κινητήρες,  οι δύο turbo βενζίνης των 1.200 κυβικών και των 110 και 130 ίππων που οδηγήσαμε υποστηρίζουν αυτή τη λογική μιας και οι δύο είναι ελαστικοί από χαμηλά και δεν δείχνουν να πιέζονται. Αυτός των 110 ίππων είναι διαθέσιμος και με το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων της μάρκας, ενώ τη γκάμα συμπληρώνουν ο βασικός ατμοσφαιρικός των επίσης 1.200 κυβικών και των 82 ίππων και οι δύο diesel των 1.600 κυβικών με τους 100 και 120 ίππους.  

Oι πωλήσεις του ριζικά ανανεωμένου Citroen C4 Cactus θα ξεκινήσουν στην Ελλάδα στα τέλη Μαρτίου, σε τιμές ανάλογες με αυτές της προηγούμενης γενιάς που ξεκινούσαν από τις 14.456 ευρώ για τα σύνολα βενζίνης και από τις 17.227 για αυτά του πετρελαίου. Και αυτό παρά τον πιο πλούσιο εξοπλισμό του που μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και 12 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones και βέβαια δυνατότητα προσωποποίησης και για το εσωτερικό με διαθέσιμα 4 διαφορετικά στυλ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.