ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ PREMIUM

H ολοκαίνουργια, όμορφη Mercedes A-Class είναι συνολικά αναβαθμισμένη

H ολοκαίνουργια, όμορφη Mercedes A-Class είναι συνολικά αναβαθμισμένη

Η νέα A-Class, που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες επίσημα στο Άμστερνταμ, είναι η πρώτη εκπρόσωπος της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Mercedes.

Έτσι έχει πολύ καθαρές γραμμές και είναι πιο σύγχρονη και νεανική, αλλά και ακόμα πιο premium. Χάρη και στην πιο κομψή διαμόρφωση του εμπρός της μέρους, που πλέον διαθέτει και μια πιο χαρακτηριστική μάσκα, αλλά και στην αύξηση των εξωτερικών της διαστάσεων.
Το μήκος της έχει αυξηθεί κατά 12 ολόκληρα εκατοστά, φτάνοντας συνολικά τα 4,42 μέτρα, γεγονός που σε συνδυασμό και με την αύξηση του μεταξονίου κατά 30 χιλιοστά έχει βελτιώσει αισθητά τους χώρους στο εσωτερικό (πορτμπαγκάζ 370 λίτρων).  
Που ταυτόχρονα διαθέτει και μια νέα αισθητική προσέγγιση, στην οποία κυριαρχεί ο ελεύθερος πίνακας οργάνων που είναι στάνταρ ψηφιακός. Με δύο διαδοχικές οθόνες μεγέθους από 7,0 έως 10,25 ίντσες που δημιουργούν μια ενιαία επιφάνεια σε ένα πλαίσιο με στάνταρ διάσταση. Η αριστερή οθόνη που αφορά τον οδηγό έχει τη δυνατότητα επιλογής των ενδείξεών της και η δεξιά που είναι αφής αποτελεί βασικό στοιχείο του νέου συστήματος infotainment της μάρκας. 

Toυ MBUX που εμφανίζεται στην A-Class για πρώτη φορά, είναι ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει στο συγκεκριμένο τομέα, διαθέτει τον κορυφαίο τρόπο μέχρι στιγμής επικοινωνίας με φωνητικές εντολές καθώς και ψηφιακό οδηγό ονόματι Mercedes. Παράλληλα είναι διαθέσιμα όλα τα συστήματα υποβοήθησης της S-Class, στα οποία περιλαμβάνεται και αυτό της ημι- αυτόνομης οδήγησης με ταχύτητες έως 130 χλμ./ ώρα.

Οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση και στο επίπεδο άνεσης της νέας A-Class. Έτσι υπάρχει ακόμα καλύτερη ηχομόνωση, ενώ σε ότι αφορά την ανάρτηση υπάρχουν δύο διατάξεις για τον πίσω άξονα: ένας ημιάκαμπτος για τις βασικές εκδόσεις και ένας πολλαπλών συνδέσμων για τις πιο ισχυρές και τις τετρακίνητες. Που μπορεί να συνδυαστεί και με (εξτρά) ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Αλλαγές και μάλιστα σημαντικές υπάρχουν και στη γκάμα των κινητήρων, καθώς το βασικό σύνολο βενζίνης είναι πλέον ο ολοκαίνουργιος τετρακύλινδρος turbo των 1,33 λίτρων. Ο οποίος έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Renault και σε πρώτη φάση αποδίδει 165 ίππους. Πέρα από το στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων (με βάση τις νέες προδιαγραφές WLTP έχει μέση κατανάλωση 5,6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 133 γραμμαρίων το χιλιόμετρο) συνδυάζεται, με επιπλέον χρέωση και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7G-Tronic. 
Με αυτήν τη διαμόρφωση διαθέτει και σύστημα απομόνωσης των 2 από τους συνολικά 4 κυλίνδρους του, με αποτέλεσμα η μέση κατανάλωσή του να είναι 5,1 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 του 120 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. 

Σην έναρξη των πωλήσεων, που προσδιορίζεται και στην Ελλάδα το Μάιο, θα είναι διαθέσιμο και το σύνολο βενζίνης των 2.000 κυβικών και των  224 ίππων, καθώς και ο επίσης καινούργιος βασικός turbo diesel των 1.462 πλέον κυβικών εκατοστών. Ο οποίος αποδίδει 116 ίππους (μέση κατανάλωση 4,0 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα) και διαθέτει καταλύτη SCR και χρήση AdBlue (πρόσθετο ουρίας). Το φθινόπωρο θα προστεθούν στη γκάμα οι diesel των 2.000 κυβικών και των 150 και 190 ίππων, η plug-in υβριδική Α 220 e με ηλεκτρική αυτονομία 70 χιλιομέτρων, καθώς και η AMG A35. 

Με κινητήρα 2.000 κυβικών, παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, ήπια υβριδική υποβοήθηση και απόδοση 300 ίππων. Θα ακολουθήσει με ίδια βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά απόδοση 408 ίππων η κορυφαία AMG 45 4MΑΤΙC, καθώς και η έκδοση των 115 ίππων του εισαγωγικού κινητήρα των 1,33 λίτρων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.