Ζευγάρι δικηγόρων πλούτισε φτιάχνοντας εσώρουχα -Πήραν την απόφαση κάνοντας διακοπές στην Ελλάδα [εικόνες] - iefimerida.gr

Ζευγάρι δικηγόρων πλούτισε φτιάχνοντας εσώρουχα -Πήραν την απόφαση κάνοντας διακοπές στην Ελλάδα [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μία αναπάντεχη στροφή πήρε η ζωή ενός ζευγαριού δικηγόρων από την Αγγλία, όταν αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια εταιρεία εσωρούχων και τώρα αναμένεται να έχουν τζίρο 3 εκατομμύρια λίρες τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο 50χρονος Ίαν Άσμαν και η 48χρονη σύζυγός του Βίκυ, περνούν το χρόνο τους μεταξύ Λονδίνου και Δουβλίνου, ήταν ανώτεροι συνεργάτες στο διεθνές δικηγορικό γραφείο Walkers Global, αλλά πούλησαν το μερίδιό τους το 2013 για να αποσυρθούν.

Το ζευγάρι, γονείς 6 παιδιών, θεώρησαν πως το να παίζουν γκολφ και να μαθαίνουν γαλλικά μετά τη συνταξιοδότησή τους, δεν ήταν αυτό που ήθελαν, σκέφτηκαν να δημιουργήσουν μια εταιρεία εσωρούχων ενώ απολάμβαναν το δείπνο τους σε διακοπές στην Ελλάδα. Έτσι δημιούργησαν την εταιρεία « Scrumpies of Mayfair».

As hot as summer, as pure as paradise. Know a free spirit, with an infectious laugh? She may be your Gala girl.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Scrumpies of Mayfair (@scrumpiesldn) στις 27 Αύγ, 2017 στις 9:36 πμ PDT

«Είχα παρατηρήσει πως υπήρχε ένα πραγματικό κενό στην αγορά ανάμεσα στα βαρετά πακέτα των τριών εσωρούχων τα οποία πολλές γυναίκες αγοράζουν για 10 ευρώ και τα πανάκριβα εσώρουχα» λέει η Βίκυ. «Σκέφτηκα ότι οι γυναίκες θα πρέπει να απολαμβάνουν μια αριστοκρατικά εσώρουχα αλλά συνάμα και διασκεδαστικά, χωρίς να είναι αστρονομικά ακριβά».

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Scrumpies of Mayfair (@scrumpiesldn) στις 10 Ιαν, 2018 στις 2:11 πμ PST

Πριν την ίδρυση της επιχείρησής τους, η Βίκυ και ο Ίαν, που δεν είχαν καμία εμπειρία στον τομέα της μόδας, βρήκαν απροσδόκητα δύσκολη τη συνταξιοδότηση.

«Θα μάθαινα γαλλικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα και θα γινόμουν παίκτης του γκολφ» λέει ο Ίαν. «Γενικά, η ιδέα ήταν να ξεκουραστούμε και να απολαύσουμε τον ελεύθερο χρόνο μας. Μετά από 18 μήνες συνειδητοποιήσαμε πως και οι δύο μας βαριόμασταν πολύ. Κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί η συνταξιοδότηση ήταν αγχωτική, αλλά ήξερα ότι έπρεπε να ξαναχρησιμοποιήσω την ενέργειά μου και την επαγγελματική μου εμπειρία.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Scrumpies of Mayfair (@scrumpiesldn) στις 17 Δεκ, 2017 στις 9:10 πμ PST

Η Βίκυ προσθέτει: «Σχεδίαζα να ανοίξω μία καφετέρια και να γράψω ένα βιβλίο. Και οι δύο θέλαμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα με τα παιδιά μας. Σίγουρα δεν είχαμε σχεδιάσει να ξεκινήσουμε μια εταιρεία εσωρούχων. Αλλά νομίζω ότι υπάρχει ένα σημείο όπου η δουλειά είναι τόσο σκληρά συνδεδεμένη με την καθημερινότητά σου που είναι αδύνατον να την ξεχάσεις. Συνειδητοποιήσαμε ότι θέλαμε να αποσυρθούμε από τη δικηγορία, αλλά όχι από τη δουλειά εντελώς. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τα παιδιά να βλέπουν τους γονείς να κάνουν διαφορετικά πράγματα, να εργάζονται με κάποιο στόχο και να ξεπερνούν τα εμπόδια. Το να καθόμαστε και να περιμένουμε τα παιδιά να γυρίσουν από το σχολείο, ήταν κάτι που δεν μας ταίριαζε».

Η ιδέα για την εταιρεία τους γεννήθηκε όταν το ζευγάρι μιλούσε για γυναικεία εσώρουχα σε ένα δείπνο ενώ ήταν στην Ελλάδα.

«Μου άρεσε η ιδέα να μπορώ να εκφράσω την ατομικότητα μέσω κάποιων πολύ διαφορετικών εσωρούχων. Ο τίτλος scrumping – η κλοπή μήλων από ένα δέντρο – είναι μια παραδοσιακή αγγλική έκφραση για την ανδρική αταξία. Θεωρήσαμε ότι συνόψιζε το ήθος της εταιρείας μας» εξηγεί η Βίκυ. «Όσο για το Mayfair προήλθε από το γεγονός ότι όλα σχεδιάστηκαν αρχικά κυριολεκτικά γύρω από το τραπέζι της κουζίνας μας στο Mayfair. Κάθε εσώρουχο έχει το όνομα μιας μάρκας μήλου».

Από την ανδρική σκοπιά, ο Ίαν ήθελε να κάνει εσώρουχα που να είναι εύκολο να τα αγοράσει κανείς και να είναι λιγότερο εκφοβιστικά για τους άνδρες. «Το ήθος των Scrumpies είναι ότι τα εσώρουχα θα πρέπει να είναι όμορφα αλλά και εξαιρετικά άνετα και ανθεκτικά».

Η εταιρεία τράβηξε αμέσως το βλέμμα των αγοραστών με ένα βίντεο της πρώτης συλλογής τους που έγινε viral, κερδίζοντας πάνω από 650.000 προβολές από μόνο μία σελίδα ενός οπαδού στο Facebook.

Παρά το γεγονός ότι πολλές μάρκες επιδιώκουν την έγκριση διασημοτήτων για να τους βοηθήσουν να απογειωθούν, οι Άσμαν το απέφυγαν συνειδητά. «Προσπαθήσαμε να μην προωθήσουμε το προϊόν σε διασημότητες. Για παράδειγμα δεν έχουμε κάποιον πρεσβευτή. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, από την αρχή, θέλαμε τα scrumpies να είναι προσιτά σε όλους και να μην ορίζονται από μια προσωπικότητα».

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Scrumpies of Mayfair (@scrumpiesldn) στις 20 Οκτ, 2017 στις 3:03 πμ PDT

Σύμφωνα με την Βίκυ, υπάρχει μάλιστα, τεράστιο ενδιαφέρον από τους άνδρες που αγοράζουν εσώρουχα για γυναίκες. Μάλιστα, ένας πελάτης, αγόρασε τέσσερα ζευγάρια σε διαφορετικά μεγέθη και τα έστειλε σε γυναίκες σε 4 διαφορετικές διευθύνσεις.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ