Aνατροπή: Οι ελληνικές αρχές γνώριζαν για το πλοίο -«βόμβα» - iefimerida.gr

Aνατροπή: Οι ελληνικές αρχές γνώριζαν για το πλοίο -«βόμβα»

Φωτογραφία: flashnews.gr
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Nέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως για το πλοίο -«βόμβα» που μετέφερε 410 τόνους εκρηκτικών, που εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν στα ανοιχτά της Κρήτης, στις 8 Ιανουαρίου.

Ειδικότερα και σύμφωνα με πληροφορίες που δίνει στην δημοσιότητα η ιστοσελίδα Flashnews, οι Ελληνικές αρχές γνώριζαν το περιεχόμενο του φορτίου από τις 18 Δεκεμβρίου 2017.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το πλοίο μέσω της εταιρείας που το πρακτορεύει ζήτησε στις 18/12/2017 την συνδρομή των Ελληνικών Αρχών λόγω της επικινδυνότητας του φορτίου και γιατί υπήρχε οικονομική διαφορά των πλοιοκτητών με τους ναυλωτές/φορτωτές και παραλήπτες.

Ωστόσο, οι Ελληνικές αρχές αρνήθηκαν να συνδράμουν με αποτέλεσμα το πλοίο να περιφέρεται για δύο μήνες στα Ελληνικά χωρικά ύδατα!

Ακόμη, όπως επισημαίνεται στις 20/12/2017 η εταιρεία DESTEL που πρακτορεύει το πλοίο αιτήθηκε από το υπουργείο με«την κατ΄εξαίρεση δυνατότητα προσέγγισης του πλοίου στο λιμάνι του Αστακού, με σκοπό την εκφόρτωση και αποθήκευση του φορτίου μέχρις ότου επιλυθεί ή διακανονιστεί η οικονομική διαφορά των πλοιοκτητών με τους ναυλωτές / φορτωτές και παραλήπτες, ώστε να απελευθερωθεί το συγκεκριμένο πλοίο από την παρούσα δέσμευσή του και να αναχωρήσει άμεσα».

Ομως, το υπουργείο αρνήθηκε την προσέγγιση στο λιμάνι της Αιτωλοακαρνανίας και το πλοίο συνέχισε να βρίσκεται στα Ελληνικά χωρικά ύδατα, ζητώντας να δέσει σε διάφορα λιμάνια, όπως αυτό της Καλαμάτας, των Κυθήρων, τους Καλούς Λιμένες και τη Σητεία και λαμβάνοντας κάθε φορά αρνητική απάντηση σε μία προσπάθεια να το ξεφορτωθούν, όπως σημειώνει το ρεπορτάζ.

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, υπήρξε η υποψία στις αρχές ότι το πλοίο μετέφερε ναρκωτικά και έτσι ενεργοποιήθηκαν οι Λιμενικές Αρχές, όπου πραγματοποίησαν έλεγχο στο πλοίο με σκύλο, προκειμένου να πιάσουν το παράνομο φορτίο. Ωστόσο, ναρκωτικά όμως δεν υπήρχαν με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να το μεταφέρουν στο Λιμάνι του Ηρακλείου.

Μάλιστα, δεν έπρεπε να πλεύσει στο Λιμάνι του Ηρακλείου καθότι ο κανονισμός Λιμένα, το Master Plan, απαγορεύει την προσέγγιση και πρόσδεση πλοίων με τόσο επικίνδυνο φορτίο.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι την επικινδυνότητα του φορτίου είχε επισημάνει και ο κ. Θ. Ρέλλος, διαχειριστής της εταιρείας, ο οποίος είχε σημειώσει χαρακτηριστικά:

«Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο Ηράκλειο 410.000 κιλά δυναμίτιδας, σε ένα λιμάνι επιβατικό που δεν έχει καν εμπειρία αποθηκών, πόσο μάλλον αποθηκών επικίνδυνων υλικών. Φοβάμαι ότι το ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ θα μείνει για πολύ καιρό εκεί, εφόσον η υπόθεση θα πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης, όπως όλα δείχνουν. Αντιλαμβάνεστε όμως ότι αν γίνει κάποιο ατύχημα το μισό Ηράκλειο θα γίνει έρημος Σαχάρα».

Τέλος, εγείρονται εύλογα ερωτηματικά γιατί οι Ελληνικές αρχές εφόσον γνώριζαν το περιεχόμενο και εφόσον το πλοίο είναι αξιόπλοο -δεν είχε μηχανική βλάβη, ούτε έβαζε νερά, δεν οδηγήθηκε σε κάποιο άλλο σημείο.

Εγγραφο που κατέθεσε στις 20/12/2017 η εταιρεία που πρακτορέυει το πλοίο και που αναλύουν το φορτίο προκειμένου να πάρει άδεια εκφόρτωσης:

Aνατροπή: Οι ελληνικές αρχές γνώριζαν για το πλοίο -«βόμβα» | iefimerida.gr 0

Πηγή: flashnews

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Κρήτη πλοίο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ