ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Το Volvo XC40 είναι πολύ καλό και δυναμικό [εικόνες & βίντεο]

Το Volvo XC40 είναι πολύ καλό και δυναμικό [εικόνες & βίντεο]

Επίσημη οδηγική παρουσίαση για το νέο XC40, με το οποίο η Volvo κατεβαίνει κατηγορία στα premium SUV και μάλιστα με εμφατικό τρόπο.

Και αυτό γιατί το νέο της μοντέλο έχει έντονη προσωπικότητα, χαρακτηριστική εμφάνιση -προσέξτε τη διαμόρφωση της 3ης κολώνας- μεγάλη απόσταση από το έδαφος (21,1 εκατοστά) που ενισχύει το off road look, επιμηκυμένο καπό για ακόμα πιο δυναμικό προφίλ και βέβαια αναφορές στο μεγαλύτερο ΧC60 και το top XC90.

Οι αναφορές αυτές είναι ακόμα πιο έντονες στο εσωτερικό του, που δημιουργεί άμεσα μια αίσθηση ποιότητας, πολυτέλειας και υψηλής τεχνολογίας. Το παρόν δίνει το εξαιρετικό σύστημα infotainment Sensus της σουηδικής εταιρείας που και εδώ συνδυάζεται με μια οθόνη 9,0 ιντσών, όπως και στο XC90, ενώ στάνταρ στην Ελλάδα θα είναι και ο προγραμματιζόμενος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones καθώς και όλα τα συστήματα υποβοήθησης που διαθέτει η πρωτοπόρος στον τομέα Volvo. Ενδεικτικό είναι πως το XC40 είναι το πρώτο μοντέλο της μικρής- μεσαίας κατηγορίας γενικά που διαθέτει και σύστημα ημι- αυτόνομης οδήγησης. Πρόκειται για το κορυφαίο του είδους Pilot Drive.

Από πλευράς χωροταξίας ακόμα και 5 επιβάτες θα ταξιδέψουν με άνεση, έχοντας στη διάθεσή τους και πολλές έξυπνες λύσεις που εξασφαλίζουν την πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση -ένα laptop και ένα μπουκάλι νερού 1,5 λίτρων π.χ. χωρούν με άνεση στις θήκες στις πόρτες- καθώς και ένα πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα που κυμαίνεται από 460 έως 1.336 λίτρα και μπορεί να έχει και ηλεκτρική πόρτα. Πλήρης είναι και ο εξοπλισμός άνεσης, ενώ στάνταρ -στις εκδόσεις Momentum και R Design που είναι διαθέσιμες ευθύς εξαρχής- είναι ακόμα και οι δερμάτινες επενδύσεις.

Στο δρόμο το πιο μικρό σουηδικό SUV είναι ευχάριστο οδηγικά, και δυναμικό, με ζυγισμένη οδική συμπεριφορά, ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, χάρη και στην τετρακίνηση που είναι στάνταρ στις εκδόσεις D4 και Τ5 R Design. Μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του οδηγικού προφίλ παίζει και το νέο μεταβλητό πλαίσιο CMA (Compact Modular Archtecture) που αποτελεί τη βάση του XC40 και θα χρησιμοποιηθεί και σε όλα τα μοντέλα της σειράς 40.

Οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου των 2.000 κυβικών με τους οποίους το XC40 ξεκινά είναι ο diesel D4 των 190 ίππων (0-100 χλμ./ ώρα σε 7,9 δεύτερα, τελική 210 χλμ./ ώρα, επίσημη μέση κατανάλωση 5,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα) και ο T5 βενζίνης των 254 ίππων, που ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ ώρα σε 6,5 δεύτερα, έχει τελική 230 χλμ./ ώρα και επίσημη μέση κατανάλωση 7,1 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται στάνταρ με το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, ενώ στη συνέχεια η γκάμα θα εμπλουτιστεί με τον D3 των 150 ίππων και τον Τ4 των 200, πάντα από 2.000 κυβικά και βέβαια με τον Τ3. Το 3κύλινδρο σύνολο βενζίνης των 1.500 κυβικών και των 156 ίππων που αναμένεται να είναι και ο πιο δημοφιλής στην Ελλάδα.

Όπου οι παραδόσεις του νέου XC40 θα ξεκινήσουν προς τα τέλη Απριλίου -το επίσημο δίκτυο της Volvo Hellas δέχεται ήδη παραγγελίες- και σε τιμές που υα ξεκινούν από 30.700 ευρώ για το Τ3 το XC40 θα ξεκινά από 30.700 ευρώ, από 49.352 ευρώ για το D4 Momentum και από 50.177 ευρώ για το T5 Momentum.

H Volvo μαζί με το XC40 παρουσιάζει (σε επιλεγμένες αγορές αρχικά) και κάποιες καινούργιες υπηρεσίες, όπως είναι π.χ. το Volvo Care. Πρόκειται για μια μορφή μίσθωσης που θυμίζει τα προγράμματα της κινητής τηλεφωνίας που παρέχουν με μια στάνταρ μηνιαία χρέωση όλα όσα χρειάζεται κανείς, ενώ όπως και στα τελευταία έτσι και εδώ κάθε 24 μήνες θα αντικαθίσταται το αυτοκίνητο. Η δεύτερη υπηρεσία είναι Car Sharing, με την οποία και εκχώρηση ενός ηλεκτρονικού κλειδιού, το XC40 θα μπορεί να χρησιμοποιείται και από άλλους πέρα από τον ιδιοκτήτη του και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή να λειτουργεί ως σημείο παράδοσης για εταιρείες courier.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.