Λόγω ερωτικής απογοήτευσης αυτοκτόνησε ο 16χρονος από τη γέφυρα στην Αττική Οδό -Τι χάραξε στο έδαφος πριν πέσει - iefimerida.gr

Λόγω ερωτικής απογοήτευσης αυτοκτόνησε ο 16χρονος από τη γέφυρα στην Αττική Οδό -Τι χάραξε στο έδαφος πριν πέσει

Φωτογραφία: INTIME
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Λόγω ερωτικής απογοήτευσης φαίνεται να έδωσε τέλος στη ζωή του ο 16χρονος μαθητής που έπεσε από γέφυρα της Αττικής Οδού στην περιοχή του Γέρακα (στο 33 χλμ. της Αττικής Οδού) στο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο αλλά και να παρασυρθεί από διερχόμενο αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με το neoslogosattikis.gr, οι αστυνομικές αρχές αποκλείουν την εγκληματική ενέργεια ή το ενδεχόμενο ο μαθητής να έπεσε από τη γέφυρα της Αττικής Οδού από απροσεξία ή εξαιτίας προσωρινής απώλειας των αισθήσεών του.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο 16χρονος πριν βάλει τέλος στη ζωή του πήγε σε μία παιδική χαρά κοντά στη γέφυρα, πέρασε τη συρμάτινη περίφραξη ύψους δύο μέτρων και προέβη στο απονενοημένο διάβημα.

Ο μαθητής είχε βγάλει τα αθλητικά του παπούτσια πριν πέσει στο κενό, τα οποία βρέθηκαν ένα-δύο μέτρα από το σημείο που έγινε η πτώση.
Το πιο συγκλονιστικό απ' όλα όμως είναι πως ο ίδιος πριν πέσει από τη γέφυρα άφησε ένα μήνυμα στο σημείο.

Ο ίδιος σχεδίασε πάνω στο λασπώδες έδαφος μια καρδιά και στο εσωτερικό της έγραψε τα τέσσερα γράμματα του υποκοριστικού ονόματος μιας μαθήτριας.

Οι γονείς του παιδιού φαίνεται πως δεν είχαν την παραμικρή ιδέα για την ερωτική απογοήτευση που περνούσε ο γιος τους, ενώ λίγη ώρα μετά την τραγική κατάληξη του γιου τους, οι ίδιοι είχαν παρουσιαστεί στο αστυνομικό τμήμα Παλλήνης για να δηλώσουν την εξαφάνισή του.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ