«Συγγνώμη» του Σπίρτζη στους πολίτες για την ταλαιπωρία με το ηλεκτρονικό εισιτήριο -Πότε θα πέσουν οι τιμές - iefimerida.gr

«Συγγνώμη» του Σπίρτζη στους πολίτες για την ταλαιπωρία με το ηλεκτρονικό εισιτήριο -Πότε θα πέσουν οι τιμές

Ο Χρήστος Σπίρτζης (Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Συγγνώμη από τους πολίτες, που συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται σε ουρές προκειμένου να προμηθευτούν τη νέα ηλεκτρονική κάρτα για τα μέσα μαζικής μεταφοράς ζήτησε ο Χρήστος Σπίρτζης.

«Ζητάμε συγνώμη από τον κόσμο για την ταλαιπωρία», είπε ο αρμόδιους υπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΪ. Ο κ. Σπίρζης απέδωσε την καθυστέρηση για την εφαρμογή του νέου συστήματος και το αλαλούμ που ακολούθησε στα κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων και στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

«Όλο αυτό έγινε γιατί κάποιοι δεν ήθελαν να εφαρμοστεί το μέτρο, τα κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων κυρίως. Ένα άλλο εμπόδιο ήταν η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Υπήρχε μια καθυστέρηση για να είναι απόρρητο», υποστήριξε.

Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών, με την κατάθεση φακέλου στα εκδοτήρια για την κάρτα, εξυπηρετούνται περίπου 10.000 άτομα την ημέρα και με την παράταση που έχει δοθεί, η κατάσταση θα εξομαλυνθεί. Ο ίδιος εκτίμησε ότι μέσα στον Νοέμβριο θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο και θα κλείσουν οι μπάρες στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Παράλληλα, υποστήριξε ότι τα εισιτήρια «θα φτηνύνουν πολύ όταν έχουμε καλύψει σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα την κλοπή που γινόταν μέχρι σήμερα».

Αναφερόμενος στον ΕΝΦΙΑ, δήλωσε «Δεν θέλω να είναι οριζόντια η μείωση του ΕΝΦΙΑ, αλλά επιλεκτική».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ