ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ

Σύμβουλος του Fox News κατηγορεί το κανάλι για διασπορά ψευδών ειδήσεων με «υπογραφή» Τραμπ

Διάδοση ψευδών ειδήσεων με υπογραφή...Τραμπ/ Φωτογραφία: Richard Drew/AP
Διάδοση ψευδών ειδήσεων με υπογραφή...Τραμπ/ Φωτογραφία: Richard Drew/AP

Ψευδείς ειδήσεις από πρόθεση και κατ’ απαίτηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, μετέδωσε το Fox News, σύμφωνα με καταγγελία συμβούλου του ίδιου του δικτύου.

Ο Ροντ Γουίλερ, σύμβουλος σε θέματα ασφάλειας, επιβολής του νόμου και δικαιοσύνης, κατηγορεί το Fox News ότι εφηύρε μια ιστορία σχετική με την υπόθεση του Σεθ Ριτς, ενός εργαζόμενου στην Εθνική Επιτροπή του Δημοκρατικού Κόμματος (DNC) ο οποίος σκοτώθηκε από σφαίρες στα μέσα Ιουλίου του 2016, σε μικρή απόσταση από το σπίτι του στην Ουάσινγκτον.

Σύμφωνα με την επίσημη έρευνα, ο Σεθ Ριτς σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια ένοπλης ληστείας. Ωστόσο, αμέσως μετά τον θάνατό του, πολλοί ιστότοποι και συντηρητικά μέσα ενημέρωσης άφηναν να εννοηθεί ότι ίσως να επρόκειτο για πολιτική δολοφονία. 

Σύμφωνα με αυτήν τη θεωρία, η οποία ωστόσο δεν επιβεβαιώνεται από καμία επίσημη πηγή, ο Σεθ Ριτς είχε δώσει στον WikiLeaks μηνύματα της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της Εθνικής Επιτροπής, όμως τον ανακάλυψαν και τον σκότωσαν.

Στα μέσα Μαΐου το Fox News ανήρτησε στον ιστότοπό του ένα άρθρο που επιβεβαίωνε αυτή τη θεωρία, βασιζόμενο σε υποτιθέμενες δηλώσεις του Ροντ Γουίλερ. 

Σύμφωνα με αυτό το ρεπορτάζ, ο Γουίλερ, ο οποίος καταγγέλλει το Fox, φερόταν να λέει ότι ο Ριτς είχε όντως διαρρεύσει έγγραφα στον WikiLeaks και ότι ένας υψηλόβαθμος αξιωματούχος προσπαθούσε να μπλοκάρει την έρευνα για αυτήν την υπόθεση.

Αντίθετα, ο ίδιος ο Γουίλερ, ο οποίος προσέφυγε την Τρίτη στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Μανχάταν, υποστηρίζει ότι αυτές του οι δηλώσεις κατασκευασμένες. Μάλιστα, υποστηρίζει ότι δεν έκανε ποτέ τέτοιες δηλώσεις.

Ο Γουίλερ υποστηρίζει ότι η συντάκτρια του άρθρου συνεργάστηκε με έναν άλλον σύμβουλο του καναλιού και στενό συνεργάτη της ομάδας του προέδρου Τραμπ, τον Εντ Μπουτόφσκι. Οι δυο τους, σύμφωνα πάντα με τον Γουίλερ, επινόησαν αυτήν την ιστορία για να αποδυναμώσουν τους Δημοκρατικούς και ταυτόχρονα να μειώσουν κάπως την πίεση που δεχόταν ο Ντόναλντ Τραμπ και το επιτελείο του για την υποτιθέμενη αθέμιτη συνεργασία του με τη Ρωσία πριν από τις εκλογές. 

Ο Γουίλερ, διαβεβαιώνει μάλιστα ότι ο ίδιος ο πρόεδρος διάβασε το άρθρο πριν δημοσιευτεί και ζήτησε αμέσως να αναρτηθεί στο διαδίκτυο. Το συγκεκριμένο άρθρο δε, λίγες ημέρες μετά την ανάρτηση του άρθρου, αποσύρθηκε με την αιτιολογία ότι δεν είχε υποβληθεί «σε εξονυχιστική εξέταση» και δεν πληρούσε «τα πρότυπα» που θέτει το κανάλι όσον αφορά την ενημέρωση.

Ο υπεύθυνος ενημέρωσης του Fox News, Τζέι Γουάλας, χαρακτήρισε αυτές τις κατηγορίες «παντελώς λανθασμένες», σύμφωνα με μια γραπτή δήλωσή του προς το Γαλλικό Πρακτορείο. Όπως ανέφερε, το επίμαχο άρθρο αποτελεί αντικείμενο εσωτερικής έρευνας και «δεν έχουμε καμία απόδειξη ότι η συντάκτρια του άρθρου επικαλέστηκε με λανθασμένο τρόπο τον Ροντ Γουίλερ».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.