ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ

Αυτό είναι το νέο Audi A8  [εικόνες]

Αυτό είναι το νέο Audi A8  [εικόνες]

Το πόσο σημαντικό είναι το νέο Α8 για την Audi φαίνεται από την εντυπωσιακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη με την ευκαιρία της επίσημης πρεμιέρας του.

Αισθητικά ακολουθεί μια καινούργια προσέγγιση, καθώς η εμφάνισή του έχει περισσότερα στοιχεία κουπέ, ενώ η χαρακτηριστική μάσκα των μοντέλων της εταιρείας για την περίσταση έχει μεγαλώσει και έχει γίνει και πιο κάθετη. Στο πίσω μέρος δεσπόζει το φωτεινό στοιχείο που καταλαμβάνει όλο το πλάτος και συνδέει τα πισω φώτα που είναι OLED, ενώ οι προβολείς είναι HD Matrix LED.

Στο εντυπωσιακό, ποιοτικό και πολυτελές εσωτερικό δεσπόζουν οι οθόνες αφής στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, ενώ την παράσταση κλέβουν στοιχεία όπως οι αεραγωγοί που αποκαλύπτονται με την κίνηση του δακτύλου.

Οι χώροι φυσικά είναι από μεγάλοι στην στάνταρ έκδοση που έχει μήκος 5,172 μέτρα έως τεράστιοι στη Long που φτάνει τα 5,307, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ότι είναι σήμερα διαθέσιμο καθώς και συστήματα που θα καθιερωθούν στο μέλλον.

Έτσι λοιπόν το νέο A8 είναι το πρώτο αυτόνομο όχημα 3ου επιπέδου παγκοσμίως. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως μέχρι τα 60 χλμ./ ώρα μπορεί να κινηθεί χωρίς τη συμμετοχή του οδηγού που δεν πρέπει ούτε καν να έχει τα χέρια του στο τιμόνι. Επιπρόσθετα το σύστημα αυτόματης στάθμευσης δεν απαιτεί την παρουσία του οδηγού εντός του αυτοκινήτου, ενώ όλα τα συστήματα υποβοήθησης είναι ενοποιημένα κάτω από την επωνυμία ΑΙ.

Από κει και πέρα υπάρχει τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση, προηγμένη ενεργητική ανάρτηση που «διαβάζει» το δρόμο, ειδικά μελετημένο πλαίσιο από αλουμίνιο, ανθρακονήματα και άλλα ελαφρά υλικά, δίκτυο 48 Volt και δυνατότητα κίνησης για έως και 40 δεύτερα χωρίς τη λειτουργία του εκάστοτε κινητήρα.  

Αρχικά το Α8 θα είναι αρχικά διαθέσιμο με έναν V6 3.000 κυβικών βενζίνης και έναν αντίστοιχο πετρελαίου, που αποδίδουν 340 και 286 ίππους αντίστοιχα. Θα ακολουθήσουν οι αντίστοιχοι V8 με 4.000 κυβικά και 460 και 435 ίππους αντίστοιχα, ενώ η κορυφαία επιλογή θα είναι ο W12 με 585 ίππους. Στην πορεία θα είναι διαθέσιμο και το plug-in υβριδικό A8 L E-Tron, στο οποίο το σύνολο βενζίνης των 3.000 κυβικών θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και θα έχει συνδυαστική ισχύ 449 ίππων και δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής λειτουργίας για έως και 50 χιλιόμετρα.  

Η μπαταρία του plug-in υβριδικού A8 θα φορτίζεται ασύρματα -επαγωγικά- ενώ όπως και όλες οι άλλες εκδόσεις θα είναι αυτόματο και τετρακίνητο.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.