ME NEA MONTEΡΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Αυτό είναι το νέο VW Polo [εικόνες]

Αυτό είναι το νέο VW Polo [εικόνες]

Μέσω της φρέσκιας και μοντέρνας σχεδίασης του εσωτερικού, της «οριζόντιας» αρχιτεκτονικής, των αστραφτερών επιφανειών και της αίσθησης του κατά πολύ αυξημένου πλάτους, το νέο VW Polo δείχνει πως έκανε ένα ξεκάθαρο άλμα μίας κατηγορίας προς τα πάνω.

Κορυφαία άνεση με μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους σε ένα συμπαγές αμάξωμα

Το Polo έγινε ακόμα πιο άνετο. Προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό και ένα σημαντικά πιο μεγάλο χώρο αποσκευών (351 λίτρα). Ταυτόχρονα παρέμεινε σε διαστάσεις εξαιρετικά συμπαγές. Η σύγκριση με το προηγούμενο Polo εντυπωσιακή. Το νέο Polo, ταιριάζει στους ανθρώπους των οποίων οι ανάγκες μεγαλώνουν συνεχώς, ενώ ταυτόχρονα εκμεταλλεύεται άριστα το διαθέσιμο χώρο.

Εξοπλισμός άνεσης ανώτερων κατηγοριών.

Ανάλογα με τις επιθυμίες αγοραστή του, κάθε Polo φέρει ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό. Νέα στοιχεία είναι οι full LED προβολείς, τα LED φώτα ημέρας, το σύστημα κλιματισμού “Air Care Climatronic”, συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων υγρασίας, ήλιου, αλλά και αλλεργίας, η ασύρματη φόρτιση των smart phones και μία από τις μεγαλύτερες πανοραμικές οροφές της κατηγορίας. Επιπλέον, είναι διαθέσιμη η ανάρτηση “Sport Select” με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Μέσω των διάφορων εξοπλιστικών εκδόσεων, χρωμάτων, εσωτερικών, ζαντών και ειδικών πακέτων εξοπλισμού, το νέο Polo μπορεί να εξατομικευτεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Και βέβαια, όλα τα παραπάνω,  μπορούν να συνδυαστούν με ένα ευρύ φάσμα ιδιαίτερα προηγμένων και αποδοτικών κινητήρων.

Συστήματα υποβοήθησης από το Golf και το Passat.

Με το νέο Polo, η Volkswagen φέρνει την κορυφαία τεχνολογία συστημάτων υποβοήθησης στις μικρότερες κατηγορίες. Πρόκειται, για συστήματα που ήταν διαθέσιμα έως τώρα στις κατηγορίες του Golf και του Passat, όπως το σύστημα ελέγχου του περιβάλλοντος χώρου “Front Assist”, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και της αναγνώρισης των πεζών και τον αυτόματο έλεγχο της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα “ACC”. Σε συνδυασμό με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, το “ACC” θα παρέχει και τη λειτουργία Stop-and-Go (πλήρη ακινητοποίηση και αυτόματη εκκίνηση του αυτοκινήτου). Νέα συστήματα στο Polo είναι η υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας “Blind Spot Detection”, που ελέγχει τη «νεκρή γωνία» και συνοδεύεται από το σύστημα υποβοήθησης «εξόδου από τη θέση στάθμευσης» και η αυτόματη λειτουργία της «εισόδου και εξόδου από θέση στάθμευσης» “Park Assist”. Τέλος, το άνοιγμα των θυρών και η εκκίνηση της λειτουργίας του κινητήρα μπορούν να γίνονται πλέον αυτόματα με το σύστημα “Keyless Access”.

Κινητήρες υψηλών προδιαγραφών & απόδοσης.

Οι δυναμικοί κινητήρες της 6ης γενιάς Polo, αποτελούν τον πυρήνα του πεδίου καινοτομίας Smart Sustainability / έξυπνη αειφορία.

Στην Ελληνική αγορά, το φάσμα των πέντε βενζινοκινητήρων ξεκινά από τον 1.0 MPI με 75 PS και φτάνει ως τον νέο 1.5 TSI Evo με 150 PS και την απενεργοποίηση κυλίνδρων ACT. Ασφαλώς, στην κορυφή βρίσκεται ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του Polo GTI απόδοσης 200PS.

Αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, το Polo θα διατίθεται με δύο κινητήρες 1.6 TDI ισχύος 80PS και 95PS. Αμφότερες οι TDI εκδοχές διαθέτουν καταλύτη SCR.

Για πρώτη φορά η Volkswagen εξοπλίζει το μικρό μοντέλο της με έναν κινητήρα φυσικού αερίου. Ο λόγος γίνεται για τον τελείως εκ νέου εξελιγμένο 1.0 TGI κινητήρα με ισχύ 90 PS.

Όλοι οι κινητήρες του Polo εξοπλίζονται στάνταρντ με σύστημα Start-Stop και λειτουργία ανάκτησης.

Το φάσμα όλων των εκδόσεων ανά κινητήρα συνοπτικά:

Κινητήρες Βενζίνης

• 1.0 MPI με 75 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

• 1.0 TSI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων/ DSG 7 σχέσεων

• 1.0 TSI με 115 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων/ DSG 7 σχέσεων

• 1.5 TSI με 150 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων/ DSG 7 σχέσεων

• 2.0 TSI με 200 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων/ DSG 7 σχέσεων

Κινητήρες Diesel

• 1.6 TDI με 80 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

• 1.6 TDI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

Κινητήρας Φυσικού Αερίου

• 1.0 TGI με 90 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

Το νέο Polo 6ης γενιάς θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά στα τέλη του 2017, πιο πολύχρωμο και ακόμα πιο εξατομικευμένο, προσφέροντας μεγάλες δυνατότητες διαμόρφωσης με μεγάλη γκάμα κινητήρων και εκδόσεων εξοπλισμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.