Ενας μάνατζερ ξενοδοχείου αποκαλύπτει τα μυστικά του -Πώς να πετύχετε καλύτερη τιμή [εικόνες] - iefimerida.gr

Ενας μάνατζερ ξενοδοχείου αποκαλύπτει τα μυστικά του -Πώς να πετύχετε καλύτερη τιμή [εικόνες]

Φωτογραφία: Pixabay
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι άνθρωποι έχουν ιδιοτροπίες και είναι τόσο μα τόσο διαφορετικοί. Αυτό καταλαβαίνει κάποιος που εργάζεται σε ένα ξενοδοχείο.

Ενας μάνατζερ ξενοδοχείου έχει γνωρίσει πολλούς ανθρώπους και έχει αντιμετωπίσει περίεργες καταστάσεις, με πελάτες να αφήνουν χάος μετά την αναχώρησή τους.

Μιλώντας στο Reddit, ένας μάνατζερ ξενοδοχείου μιλά για τις καλές και τις κακές στιγμές στη δουλειά του και αποκαλύπτει όλα όσα πρέπει να ξέρουμε.

Ποια είναι η χειρότερη κατάσταση που έχετε βρει δωμάτιο;

«Ενα ζευγάρι είχε γεμίσει το δωμάτιο με σκόνη που βάζουν στα μωρά. Δεν μιλάω για ένα μπουκάλι, ήταν σαν να έμπαινες στη χώρα των θαυμάτων. Ηταν φρικτό, όλα ήταν καλυμμένα με σκόνη.

Καταλήξαμε να τους χρεώσουμε περίπου 300 δολάρια για να το καθαρίσουμε και να το βάλουμε σε τάξη. Ειλικρινά για να το καθαρίσουμε μας κόστισε περισσότερο καθώς το δωμάτιο έμεινε άδειο για αρκετές ημέρες».

Πώς μπορώ να έχω την καλύτερη τιμή; Να κάνω κράτηση στο Ιντερνετ ή να μιλήσω απευθείας με το ξενοδοχείο; Πόση ελευθερία υπάρχει στο να μειώσετε ή να αυξήσετε την τιμή με βάση αν σας αρέσει ή όχι ο πελάτης;

«Νομίζω πως εξαρτάται από την ιδιοκτησία, αλλά θεωρώ πως το να μιλήσετε με το ξενοδοχείο είναι το καλύτερο. Να είστε ευγενικοί και καλοί στο τηλέφωνο. Κάποιοι άνθρωποι είναι απίστευτα αγενείς.

Σήμερα έτυχε την ώρα που μιλούσα με μια κυρία να το κλείσει την ώρα που της έλεγα: «Σας ευχαριστώ που τηλεφωνήσατε...». Μου το έκλεισε πριν καν ολοκληρώσω. Είχει ζητήσει να κάνει μια κράτηση, την οποία έκανε και την χρέωσα 20 δολάρια παραπάνω. Εάν είστε ευγενικοί μπορεί να τύχει να σας κάνουν έκπτωση το ίδιο πόσο.

Ακόμη και αν δεν τύχει, μιλήστε ευγενικά στο προσωπικό και εκείνο θα σας φερθεί ανάλογα. Πολλοί υπάλληλοι έχουν το περιθώριο να αλλάξουν την τιμή και να αγγίξουν το κατώτατο όριο, το οποίο πολλές φορές αγγίζει το μισό της τιμής για ένα βράδυ».

Ενας μάνατζερ ξενοδοχείου αποκαλύπτει τα μυστικά του -Πώς να πετύχετε καλύτερη τιμή [εικόνες] | iefimerida.gr 0

Shutterstock

Για ποιους λόγους θα διώχνατε έναν πελάτη;

«Εχουμε αρκετά αυστηρή πολιτική. Αν δημιουργείται πρόβλημα σε άλλους φιλοξενούμενους, τότε θα σας ζητήσουμε να αλλάξετε συμπεριφορά. Αν δεν το κάνετε, θα σας ζητήσουμε να φύγετε. Σε περίπτωση που ζητήσετε να αλλάξετε δωμάτιο για να μην ενοχλείτε, θα σας πούμε κάτι όπως «λυπάμαι αλλά δεν μπορούμε να σας φιλοξενήσουμε, υπάρχει το τάδε ξενοδοχείο...».

Το χειρότερο σχετικά με τα παιδιά;

«Οι χειρότερες εμπειρίες με παιδιά είναι όταν οι γονείς τους είναι ηλ@@@οι. Αφήνουν τα παιδιά τους να ουρλιάζουν στους διαδρόμους, ενοχλούν τους άλλους επισκέπτες, ενώ πρέπει να τους λέμε στους γονείς να τα ηρεμήσουν αλλιώς θα αναγκαστούμε να τους ζητήσουμε να φύγουν. Δεν έχω διώξει ποτέ οικογένεια, αλλά έχω φτάσει κοντά».

Αυτό που έκανε πελάτης και σας άφησε με ανοικτό το στόμα;

«Καλή ερώτηση: Μια πολύ ωραία έκπληξη ήταν όταν ένας πελάτης έδωσε στο προσωπικό κάρτα 50 δολαρίων για ένα πολύ ωραίο εστιατόριο στην πόλη. Ηταν ένας πολύ ευγενικός και προφανώς πλούσιος πελάτης».

Σας έχουν προτείνει να κάνετε κάτι που θεωρείται παράνομο;

«Μια φορά υπήρξε ένας άνδρας ο οποίος μας ρώτησε αν μπορούμε να μας αφήσει ένα όπλο και να το δώσουμε στον “θείο” του. Τελικά, το αναφέραμε στην αστυνομία. Επίσης, είμαι σίγουρος πως τις πόρτες του ξενοδοχείου έχουν περάσει ιερόδουλες».

Πώς μπορείς να έχεις ένα δωμάτιο δωρεάν;

«Δεν γίνεται».

Ενας μάνατζερ ξενοδοχείου αποκαλύπτει τα μυστικά του -Πώς να πετύχετε καλύτερη τιμή [εικόνες] | iefimerida.gr 1

Pixabay

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ξενοδοχείο μάνατζερ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ